Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg finner ikke en eneste ting som er fin på bildet, jeg!

Når det gjelder stygge plagg ....... For et par dager siden sjekket jeg Cubus for å se om det har kommet noe spennende (det skjer jo nesten aldri i mine øyne, men jeg håper likevel) og det første jeg så var https://cubus.com/no/7153313_F312 og https://cubus.com/no/7150096_F825 og mye annet lignende. Dette er jo bare så stygt og jeg kan ikke se for meg hvilken dame kommer til å kle dette bra. Og så størrelse XS i alle dager ... Jeg har mange klær i denne størrelsen, men ingenting som sitter så forferdelig stygt på kroppen.

Synes ikke de var noe ille jeg. Helt vanlige lange cardigans.

(Skjønte ikke hva du mente med xs-kommentaren. Mente du at cardiganene er styggere på de som bruker str xs enn de som bruker m?)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de var noe ille jeg. Helt vanlige lange cardigans.

(Skjønte ikke hva du mente med xs-kommentaren. Mente du at cardiganene er styggere på de som bruker str xs enn de som bruker m?)

Jeg synes ikke klær som er så formløse sitter bra på de alle fleste. De er heller ikke særlig flatterende. Man ser mye større ut, midjen blir helt vekk. Egentlig kan jeg ikke tenke meg hvilken kroppsform krever at man ser så mye større ut overalt. Mens jeg var på butikken så jeg et par damer som prøvde disse klærne og herregud så ille det var. Den ene var veldig tynn, så hun så ut som en boble med 2 stk. veldig tynne bein under og den andre var en del overvektig og hun så ut som en enda større boble.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og likevel er det hun som er verdensberømt, ikke du...

;)

Anonymous poster hash: e7f6c...feb

Hvem har egentlig lyst til å være berømt for det hun er berømt for? Hun er jo ikke noe annet enn billig white trash.

Denne. Say no more...

38347142vh_12_f.jpg

Tar jeg feil, eller har denne blitt postet i "hva har du kjøpt i dag?"- eller "hva har du på den nå?"-tråden?

Anonymous poster hash: b3dbc...2aa

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke en eneste ting som er fin på bildet, jeg!

Når det gjelder stygge plagg ....... For et par dager siden sjekket jeg Cubus for å se om det har kommet noe spennende (det skjer jo nesten aldri i mine øyne, men jeg håper likevel) og det første jeg så var https://cubus.com/no/7153313_F312 og https://cubus.com/no/7150096_F825 og mye annet lignende. Dette er jo bare så stygt og jeg kan ikke se for meg hvilken dame kommer til å kle dette bra. Og så størrelse XS i alle dager ... Jeg har mange klær i denne størrelsen, men ingenting som sitter så forferdelig stygt på kroppen.

Denne. Say no more...

38347142vh_12_f.jpg

Jeg synes plaggene fra Cubus, spesielt den første cardiganen, og blusen var helt ålreite jeg. Blusen er ikke helt min stil, mye fordi jeg ikke kler akkurat den fargen så godt, men ser for meg at den blir kjempefin på f.eks. en blond jente sammen med et high waist-skjørt.

Smaken er som baken! :P

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Synes egentlig ikke at noen av dem var pent kledd der...

Hva er galt med det Jenni har på seg? Synes ikke det var noe galt med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Pga shortsen da eller?

Spot on, Sherlock...
;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes plaggene fra Cubus, spesielt den første cardiganen, og blusen var helt ålreite jeg. Blusen er ikke helt min stil, mye fordi jeg ikke kler akkurat den fargen så godt, men ser for meg at den blir kjempefin på f.eks. en blond jente sammen med et high waist-skjørt.

Smaken er som baken! :P

Smaken er som baken, ja! For min del vart den blusen ganske så tacky. Litt retro på ein feil måte. Har alt for masse greier på brystet, så den vil nok bli litt overveldande på alle med som har større bryst enn ein a-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Denne. Say no more...

38347142vh_12_f.jpg

Den er min :skratte:

Den er super, og 'ja' faven er vanskelig, men vi er noen som virkelig kler den.

Silke (ikke 'fake', men ekte silke) er mykt og legger seg pent.

Ser helt klart at den under ingen omstendigheter ville kle alle og enhver nei ;)

- tips er å ha den åpen i halsen slik at du får en pen v-ringning, og ikke lesse på med smykker.

Den ser helt nydelig ut på meg, - og den er min. :nigo:

Endret av Lille-pus
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser helt klart at den under ingen omstendigheter ville kle alle og enhver nei ;)

- tips er å ha den åpen i halsen slik at du får en pen v-ringning, og ikke lesse på med smykker.

Jeg syntes den minte meg litt om en vagina :sjenert:

Anonymous poster hash: 708a5...a69

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syntes den minte meg litt om en vagina :sjenert:

Anonymous poster hash: 708a5...a69

Fæl var den ihvertfall.

Anonymous poster hash: a760d...4d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sikkert fin på de som kler sånt :)

På meg ville den sett helt grusom ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...