Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fine men alt for høye til at jeg klarer å gå på de :fnise:

Hælen i seg selv blir ca 6-7cm pga platået ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Innmari lei av den jakketrenden hvor det skal være skinnarmer. Det er jo så stygt.

AMEN! Også mener mange at "det er bare sååå fint!" :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innmari lei av den jakketrenden hvor det skal være skinnarmer. Det er jo så stygt.

Ja!!!! For det første er det ikke fint, for det andre så ser det mer ut som plastikk enn skinn. Blæh!

Anonymous poster hash: 8cfd0...07d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner så mye kult i denne tråden! :fnise: takker konservative kjipinger på kvinneguiden for å utvide garderoben min!



Anonymous poster hash: 849e6...3c9
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner så mye kult i denne tråden! :fnise: takker konservative kjipinger på kvinneguiden for å utvide garderoben min!

Anonymous poster hash: 849e6...3c9

Må poste funnene dine i "Hva har du kjøpt i dag" tråden da :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner så mye kult i denne tråden! :fnise: takker konservative kjipinger på kvinneguiden for å utvide garderoben min!

Anonymous poster hash: 849e6...3c9

Er ikke det flott da? :danse: Jeg skal innrømme at jeg ble litt smånervøs av denne tråden før, men innser at folk her sannsynligvis ikke brenner veldig for å gjøre narr av folk de ser, men at de finner moro i å se nærmere på enkelte finurlige plagg. Ser mye rart i disse trådene som jeg digger, type dyremønster, høyt liv, empireliv og lignende, men det at folk misliker de tingene, avgjør jo ikke hva som kler deg eller som passer din stil. Mye heller plaggene herfra enn nordmann-uniformen, som de kaller den. :fnise: Uansett ser du mange her som rekker opp hånden og sier at de likte noe andre har postet, så du (evt. vi) er ikke alene om å være uenig med en del som postes.

Ellers må jeg si dere har funnet usedvanlig mye "vakkert" i siste. :fnise: Jeg har ikke særlig mye å komme med annet enn underlig stilsammensetning, men det hører nok ikke hjemme her? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å gå i slike sko? Får man ikke høydeskrekk? :-)

Anonymous poster hash: e992c...e9c

Hihi. Jeg trodde jeg var sexy da jeg forsøkte å gå i slike sko.. Jeg snublet og havnet på legevakten med brukket ankel. Nå bruker jeg ikke hæler høyere enn 7cm... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Og likevel er det hun som er verdensberømt, ikke du...

;)

Anonymous poster hash: e7f6c...feb

Pga shortsen da eller?
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fæl shorts Snooki har på seg!!

attachicon.giftumblr_mqyi5d9KjP1rp1v9uo1_500.jpg

Jeg finner ikke en eneste ting som er fin på bildet, jeg!

Når det gjelder stygge plagg ....... For et par dager siden sjekket jeg Cubus for å se om det har kommet noe spennende (det skjer jo nesten aldri i mine øyne, men jeg håper likevel) og det første jeg så var https://cubus.com/no/7153313_F312 og https://cubus.com/no/7150096_F825 og mye annet lignende. Dette er jo bare så stygt og jeg kan ikke se for meg hvilken dame kommer til å kle dette bra. Og så størrelse XS i alle dager ... Jeg har mange klær i denne størrelsen, men ingenting som sitter så forferdelig stygt på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uggs og korte shorts. Blir helt kvalm når jenter bruker shorts som dette: http://bloggfiler.no/krisssy.blogg.no/images/532490-7-1394564335027.jpg

Det ser mer ut som en truse jo. Og et annet spørsmål, denne jenta er 16 år gammel. Hvordan lar foreldrene hennes gå slikt?



Anonymous poster hash: 3c3c2...6b8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...