Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

De der høyhælte uggsene skriker (gate)prostituert lang vei. Gyselig, rett og slett.

Endret av Samaysa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal det være en gul blazer?

http://www.klingel.no/produktet/bouclejakke-laura-kent-569509.html?_group=7512225

Eller hva med leggings med skjørt? Snasent

http://www.klingel.no/produktet/leggings-med-skjoert-049015.html?_group=7528360

Sitter på ipad, så jeg fikk ikke helt til linkene.

styggedom...

Anonymous poster hash: 72728...e88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den gule blazeren jeg. Liker gule klær, det er litt sjeldent:)



Anonymous poster hash: 95fd8...452
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klingel har mye stygt :P

Jupp. Jeg skjønner ikke at de kaller det de selger for moteklær for det meste de selger ligner ikke mye på det som selges andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp. Jeg skjønner ikke at de kaller det de selger for moteklær for det meste de selger ligner ikke mye på det som selges andre steder.

:fnise: Veldig, veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den gule jakken, jeg og den er kjempefin. Nå vet jeg ikke hvilken alder du har, men det er nok folk fra 40 år og oppover som handler på Klinel og Wenz.

Anonymous poster hash: f25af...5d6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Hehe, den legginsen minner meg om moten for ca 15 år siden... Ingen som er på samme alder som meg her? Da jeg gikk på ungdomsskolen på slutten av 90-tallet, gikk "alle" i bukser med påsydd skjørt i ulike lengder. Helt grusomt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den gule jakken, jeg og den er kjempefin. Nå vet jeg ikke hvilken alder du har, men det er nok folk fra 40 år og oppover som handler på Klinel og Wenz.

Anonymous poster hash: f25af...5d6

Jeg har såpass god oppdragelse at jeg selvfølgelig ikke går bort til noen som bruker denne blazeren for fortelle de at den ikke er noe fin. Likevel så vil ikke det hindre meg i å tenke for meg selv at den ikke er direkte lekker. Skjønner ikke helt hva alder har med dette å gjøre da både jeg og mamma (som er over 40 ja) ler litt når vi har bladd gjennom katalogen deres. Smak og behag. Dessuten så synes jeg det er litt råttent av de å ta 899 kr for et plagg som består av kun akryl og polyester.

Hehe, den legginsen minner meg om moten for ca 15 år siden... Ingen som er på samme alder som meg her? Da jeg gikk på ungdomsskolen på slutten av 90-tallet, gikk "alle" i bukser med påsydd skjørt i ulike lengder. Helt grusomt.

Jeg husker det, det var jo egentlig ganske grell på den tida også. Jeg synes spesielt det plagget viser hvor dumt det er at Klingel påstår at de selger moteklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Hehe, den legginsen minner meg om moten for ca 15 år siden... Ingen som er på samme alder som meg her? Da jeg gikk på ungdomsskolen på slutten av 90-tallet, gikk "alle" i bukser med påsydd skjørt i ulike lengder. Helt grusomt.

husker det kjempe godt! :fnise: Etter den moten kom miss sixty buksene som blottet halve rumpen når man bøyde seg :lol:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den gule jakken, jeg og den er kjempefin. Nå vet jeg ikke hvilken alder du har, men det er nok folk fra 40 år og oppover som handler på Klinel og Wenz.

Anonymous poster hash: f25af...5d6

Min mamma som nærmer seg 60 sier i grunn det samme, at slike butikker er for gamle damer :fnise: :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke den jakken var så ille jeg, tenker kanskje den hadde vært finere i beige/hvitaktig farge, men ellers så jeg ikke noe galt me den, og jeg er 20 :fnise:

Anonymous poster hash: 31514...715

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den gule jakken, jeg og den er kjempefin. Nå vet jeg ikke hvilken alder du har, men det er nok folk fra 40 år og oppover som handler på Klinel og Wenz.

Anonymous poster hash: f25af...5d6

Jeg tenkte at det var folk i alderen 70 og oppover som bestilte klær disse merkene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "40 og oppover" og ville nok ikke handlet mye klær fra Klinel. Ikke helt min stil gitt...

Men jeg har ingen motforestillinger mot at andre liker slike klær. Det var jo et fint snitt osv på den gule jakken.



Anonymous poster hash: de21c...90e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykket på linken for å se den gule jakka fra Klingel og buksa med skjørt på. Det har facebook tydeligvis fått med seg, reklamebilder :P



Anonymous poster hash: 9f88b...df1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 26 og har et par veldig stilige kjoler fra wenz, samme med undertøy. Husker når de først sendte en katalog, den gikk rett til min mor. Men de siste som har kommet til meg, der har det vært mye stilige klær med fint snitt.

Det der klingel greiene derimot, aldri i verden.



Anonymous poster hash: 72728...e88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den legginsen minner meg om moten for ca 15 år siden... Ingen som er på samme alder som meg her? Da jeg gikk på ungdomsskolen på slutten av 90-tallet, gikk "alle" i bukser med påsydd skjørt i ulike lengder. Helt grusomt.

Haha, hadde et par sånne - lycra sådan!

De passet godt til den sølv-hvite boblevesten min og den firkantede crossoverbagen min :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hadde et par sånne - lycra sådan!

De passet godt til den sølv-hvite boblevesten min og den firkantede crossoverbagen min :fnise:

Som du komninerte me dplatåsko med leggingser utenpå, glitter gel ei ansiktet og tattoverings halsbånd? :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...