Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

403945.jpg

denne sexy saken er til og med på salg, løp og kjøp, gjett hvor..

Anonymous poster hash: 72728...e88
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, hadde et par sånne - lycra sådan!

De passet godt til den sølv-hvite boblevesten min og den firkantede crossoverbagen min :fnise:

Som du komninerte me dplatåsko med leggingser utenpå, glitter gel ei ansiktet og tattoverings halsbånd? :P

Til dere begge, :skratte: :skratte: :skratte:

Jada, gikk sånn jeg også bare for å ha sagt det. Det glade 90-tall! :laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slutte å trykke på disse linkene. Får jo spamma facebook mm med deres "flotte" tilbud :sjokkert:

Anonymous poster hash: de21c...90e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke det at det er stygt, men jeg er så himla dritt lei av Acne skjerf at jeg :kvalm: .... ALLE i Bergen eier jo slike skjerf! Stjerner- og hodeskalleskjerf trenden har i det minste roet seg!

Og alle disse fæle sorte vinterjakkene med svære funksjonsløse og ekte pelskrager...

- Dyrepels, ekte og uekte, synes jeg generelt er utrolig stygt! Har aldri skjønt greien med det! Forklar meg noen? Og hvorfor har det tatt helt av i år?

Carhartt luene! Hva er spesielt med dem foruten det fæle merket i pannen?

- Og New Balance skoene! Disse synes jeg egentlig er ganske kule og virker gode å gå i, men jeg er vel bare lei av hele "alle må ha dette for å passe inn og være hipp" opplegget!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha!! Rart det ikke kom inn bud på disse?

Ser ut som modellen ikke gadd dra opp igjen buksa etter et do-besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, de er laget for å være behagelige å gå med.

New-Balance-outfits.png

OK, det var ikke sånne jeg så for meg. Jeg hadde et par new balance-joggesko for hundre år siden, og det var til å jogge med. De var noe av den typen her

new-balance-1064-mens.jpg

Så jeg kunne ikke skjønne hvorfor de skulle "disses". Ikke at de er spesielt pene, men de er jo noe ala asics og adidas osv iiksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, det var ikke sånne jeg så for meg. Jeg hadde et par new balance-joggesko for hundre år siden, og det var til å jogge med. De var noe av den typen her

*bilde*

Så jeg kunne ikke skjønne hvorfor de skulle "disses". Ikke at de er spesielt pene, men de er jo noe ala asics og adidas osv iiksom.

Hehe, de skoene husker jeg! Men ja, det skjønner jeg at du da tenkte :) Disse nye modellene synes jeg derimot ikke ser ut som om de er verdt 500-600 kr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...