AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5441 Del Skrevet 23. april 2020 Denne. Ser ut som om rumpa prøver å spise tightsen. Eller at man har en enorm oversized anus. Anonymkode: a5c74...4fd 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 23. april 2020 #5442 Del Skrevet 23. april 2020 Striesekk anyone? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyChix Skrevet 23. april 2020 #5443 Del Skrevet 23. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne. Ser ut som om rumpa prøver å spise tightsen. Eller at man har en enorm oversized anus. Anonymkode: a5c74...4fd Hohoho, har haugevis av sånne😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 23. april 2020 #5444 Del Skrevet 23. april 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne. Ser ut som om rumpa prøver å spise tightsen. Eller at man har en enorm oversized anus. Anonymkode: a5c74...4fd Så stygg!!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5445 Del Skrevet 23. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Denne. Ser ut som om rumpa prøver å spise tightsen. Eller at man har en enorm oversized anus. Anonymkode: a5c74...4fd Jeg lo godt av kommentaren din 😄 Anonymkode: d1e18...b65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 23. april 2020 #5446 Del Skrevet 23. april 2020 Det styggeste plagget jeg har sett i det siste er i hvert fall dongeri, olabukse på de som ikke kan gå i det.Ja, jeg så det på youtube nå, med en som mente hun hadde kjøpt masse flotte klær, plus size woman, Der dongeribukse som fremhever lår, rompe og mage. De som ikke har slanke ben med andre ord. Og hvis man er plus plus size og bruker dongeribukse UTEN en genser som dekker hofte, rompe og lår, det er bare så feil. Mye bedre å bruke en mer løssittende bukse i sort, grå eller beige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5447 Del Skrevet 23. april 2020 På 18.4.2020 den 17.14, AnonymBruker skrev: Fordi du ikke kommer inn i dem og kler dem? 😁 Anonymkode: 60e00...8be Skinnbukser er for meg uetisk, ekkelt og stygt. Jeg er 160 cm og veier 45 kg, bruker XS, så det har absolutt ingenting med at jeg ikke passer dem å gjøre Anonymkode: e0ca2...2bd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5448 Del Skrevet 23. april 2020 7 timer siden, FluffyChix skrev: Hohoho, har haugevis av sånne😂 Hva er poenget egentlig? Synes du det ser bra ut? Anonymkode: a5c74...4fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 23. april 2020 #5449 Del Skrevet 23. april 2020 2 timer siden, Aniita skrev: Det styggeste plagget jeg har sett i det siste er i hvert fall dongeri, olabukse på de som ikke kan gå i det.Ja, jeg så det på youtube nå, med en som mente hun hadde kjøpt masse flotte klær, plus size woman, Der dongeribukse som fremhever lår, rompe og mage. De som ikke har slanke ben med andre ord. Og hvis man er plus plus size og bruker dongeribukse UTEN en genser som dekker hofte, rompe og lår, det er bare så feil. Mye bedre å bruke en mer løssittende bukse i sort, grå eller beige. Så det du sier er at det bare er tynne folk som kan bruke jeans? Dummeste jeg har hørt på lenge. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. april 2020 #5450 Del Skrevet 23. april 2020 6 minutter siden, Ingveis skrev: Så det du sier er at det bare er tynne folk som kan bruke jeans? Dummeste jeg har hørt på lenge. Hvis du leser nest siste avsnitt, så ser du at h*n ikke mener det. De som er større, må bare bruke noe over. Dette støtter jeg fullstendig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 23. april 2020 #5451 Del Skrevet 23. april 2020 34 minutter siden, sofie777 skrev: Hvis du leser nest siste avsnitt, så ser du at h*n ikke mener det. De som er større, må bare bruke noe over. Dette støtter jeg fullstendig! Man MÅ vel strengt tatt ingenting. Det er ingen regler for hvordan man skal kle seg selv om man har litt ekstra her og der. Dette samfunnet ass. Helt latterlig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 23. april 2020 #5452 Del Skrevet 23. april 2020 45 minutter siden, Ingveis skrev: Så det du sier er at det bare er tynne folk som kan bruke jeans? Dummeste jeg har hørt på lenge. Ja. Med mindre du mener at å fremheve lår og rompe når man er overvektig er rette tingen? Dongeristoff gjør jo nettopp det. Det ser stygt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 23. april 2020 #5453 Del Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, Aniita skrev: Ja. Med mindre du mener at å fremheve lår og rompe når man er overvektig er rette tingen? Dongeristoff gjør jo nettopp det. Det ser stygt ut. Det er enda styggere å ha så nedlatende holdninger. Ikke rart folk sliter med selvbilde og psyke! Man kan vel for fanken kle seg akkurat som man vil. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5454 Del Skrevet 23. april 2020 På 22.4.2020 den 22.20, Catalina Culès skrev: Disse bunadene Så mange nedlagte arbeidstimer, så mye penger, så mye fantastisk håndverk og fagkunnskap - og så med det resultatet. 😩 (Jeg vil presisere at jeg elsker bunader, det er noe av det flotteste jeg ser. Men akkurat disse forvandler de flotteste ungjenter til uformelige kjerringer.) Anonymkode: 21573...d8c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5455 Del Skrevet 23. april 2020 På 18.4.2020 den 14.26, WhiteSwan skrev: Jeg hadde fått klaustrofobi av å ha på dette, kjenner angstfornemmelser bare jeg ser det 😱 Anonymkode: 5d7ca...68a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aniita Skrevet 23. april 2020 #5456 Del Skrevet 23. april 2020 12 minutter siden, Ingveis skrev: Det er enda styggere å ha så nedlatende holdninger. Ikke rart folk sliter med selvbilde og psyke! Man kan vel for fanken kle seg akkurat som man vil. Klart man kan kle seg som en vil, og det gjør jo folk, noe som er bra, bra med mangfold. Man kan heller ikke unngå å tenke, da, når man ser det ene og det andre. Pent, fortsatt for deg, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #5457 Del Skrevet 23. april 2020 3 hours ago, Aniita said: Det styggeste plagget jeg har sett i det siste er i hvert fall dongeri, olabukse på de som ikke kan gå i det.Ja, jeg så det på youtube nå, med en som mente hun hadde kjøpt masse flotte klær, plus size woman, Der dongeribukse som fremhever lår, rompe og mage. De som ikke har slanke ben med andre ord. Og hvis man er plus plus size og bruker dongeribukse UTEN en genser som dekker hofte, rompe og lår, det er bare så feil. Mye bedre å bruke en mer løssittende bukse i sort, grå eller beige. Helt uenig! Anonymkode: 0b0a5...cda 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 24. april 2020 #5458 Del Skrevet 24. april 2020 (endret) 11 timer siden, Aniita skrev: Det styggeste plagget jeg har sett i det siste er i hvert fall dongeri, olabukse på de som ikke kan gå i det.Ja, jeg så det på youtube nå, med en som mente hun hadde kjøpt masse flotte klær, plus size woman, Der dongeribukse som fremhever lår, rompe og mage. De som ikke har slanke ben med andre ord. Og hvis man er plus plus size og bruker dongeribukse UTEN en genser som dekker hofte, rompe og lår, det er bare så feil. Mye bedre å bruke en mer løssittende bukse i sort, grå eller beige. Mange jeans i dag fremhever jo lår, rumpe og mage. Til og med på de som ikke er tykke. Og så skal buksa dras laaangt opp i rumpesprekken. Hvilke psykopater er det som sitter og designer og tenker at dette er en god idé? Endret 24. april 2020 av parmanoia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingveis Skrevet 24. april 2020 #5459 Del Skrevet 24. april 2020 9 timer siden, Aniita skrev: Klart man kan kle seg som en vil, og det gjør jo folk, noe som er bra, bra med mangfold. Man kan heller ikke unngå å tenke, da, når man ser det ene og det andre. Pent, fortsatt for deg, ja? Hva mener du man skal kle seg i da, en svær striesekk? Selv om man er stor betyr det ikke at man ikke har lyst til å kle seg i «vanlige» klær. Da er det unødvendig av sånne som deg å bestemme at det ikke er lov fordi DU syns det er stygt å se på? Du virker som et særdeles lite hyggelig menneske. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 24. april 2020 #5460 Del Skrevet 24. april 2020 (endret) På 24.4.2020 den 0.04, Aniita skrev: Klart man kan kle seg som en vil, og det gjør jo folk, noe som er bra, bra med mangfold. Man kan heller ikke unngå å tenke, da, når man ser det ene og det andre. Pent, fortsatt for deg, ja? Vel, det jeg ikke forstår er hvorfor hele magen og ryggen, hofter skal oppi. Jeg kan bruke litt mindre størrelse enn henne her, (min er ca 48), men blir helt klaustrofobisk av slike plagg. Bedre med en muffinstopp da, enn å stappe alt oppi, om dere forstår. Nå legger jeg ved et bilde som jeg elsker stilen til, så denne er ikke stygg, jeg skal bare vise hva jeg mener med bukse. Jeg hadde ikke klart å hatt buksen over der sløyfen stopper, om du skjønner...Da ville jeg heller hatt en liten "ring"/muffintop rundt magen og viere/annet snitt på toppen så ikke ringen synes... Styling er viktig, litt smalere og penere bukse, samt avkortet styling av overdel. Sandalene trenger ikke være høyhelet, bare ikke så kraftige... Endret 28. april 2020 av GjestSiden2006 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå