Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

jeg liker ikke sånn Hytteklær-stil .

Det handler ikke om å vise kroppen.

-det er rett og slett for comfortzone og egner seg best på tur med hunden når mørket faller.

Ikke blandt folk i dagslys.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man alltid må se ut som man er klar for tur i skæven?

Hvorfor ikke finne noe som er pent, komfi og lekkert?

Fortjener du ikke å føle deg vakker? Klær skaper folk. Et intrykk av personlighet...

Dette er kun min mening, og jeg kan ikke snakke for noen andre.

Det er rett og slett ett plagg/stil som sier" jeg har gitt opp...", i mine øyne.

Hvilke yttejakker syns du er fine da?

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13.jpg

Gult er kult!

(Kjenner jeg grøsser litt av at det finnes en side som heter hellokittynikes.com)

Hahaha, de var så fæle at de var kule! På avstand vel og merke, jeg ville ikke akkurat ha gått med dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke sånn Hytteklær-stil .

Det handler ikke om å vise kroppen.

-det er rett og slett for comfortzone og egner seg best på tur med hunden når mørket faller.

Ikke blandt folk i dagslys.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man alltid må se ut som man er klar for tur i skæven?

Hvorfor ikke finne noe som er pent, komfi og lekkert?

Fortjener du ikke å føle deg vakker? Klær skaper folk. Et intrykk av personlighet...

Dette er kun min mening, og jeg kan ikke snakke for noen andre.

Det er rett og slett ett plagg/stil som sier" jeg har gitt opp...", i mine øyne.

Her jeg bor nå går "alle" i treningstights, joggesko, og Bergansjakke.

Folk spør om jeg skal på fest fordi jeg bruker fargerike tunikaer og kjoler i hverdagen..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

De der løskragene i alle varianter er så stygge at jeg har ikke ord! Har heldigvis bare sett dem i kataloger og blader foreløpig. Hvis noen i min omgangskrets kommer med en sånn på er det fare for at jeg bryter ut i krampelatter.

løskrage? Sånn "hals" eller hva de kalles?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Denne tråden er veldig morsom, men fy fader altså.. Hele garderoben min er jo forbanna dritstygg i følge innleggene her! :fnise:

Jeg elsker parkaser, og klarer fint å se både sexy og feminin ut, og føle meg vakker i de. (Dog har jeg kun parkaser som går an å snøre inn i midjen slik at man får litt fasong).

Jeg synes wedgesneakers er superpraktiske og veldig kule.

Jeg synes noen av kjolene på nelly.com er stilige og passer utmerket til å dra på byen i.

Jeg synes Jeffrey Campbells er dritkule, selv om jeg aldri kommer til å kjøpe de. Rett og slett fordi de er for høye, og jeg er høy nok fra før.

Jeg elsker skinny jeans, alt fra sorte til lilla og lyserøde/rosa.

Jeg synes svampebob-skoene var dritkule!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke et plagg, men en sveis som fikk meg til å stirre i dag. Godt voksen dame, litt uformelige lyse jeans og en hvit t-skjorte på seg var ikke veldig pent, men ikke noe å skrike opp om. Før man så sveisen, forfra var det kort, mørk grå kjerringsveis av denne typen

grey-hairstyles-4.jpg

Bak hadde hun laaaang rottehale! Rottehale!!

Akkurat sånn som de "tøffe" smågutta hadde tidlig åttitallet...

*grøss*

Jøss, bor du i Trondheim? Ellers tror jeg vi har fått en ny hårtrend. Så en dame her med grått, kort hår og rottehale som krøllet seg pent i nakken hennes.

Mange år siden jeg så det sist gitt, og aldri før på en kvinne... Måtte rulle inn kjeven før hun fikk snudd seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blubberella

løskrage? Sånn "hals" eller hva de kalles?

Sånn som jeg la ut bilde av rett etter innlegget du siterte. Sånne løse "skjortekrager" i alskens stoffer, med og uten pynt på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Denne tråden er veldig morsom, men fy fader altså.. Hele garderoben min er jo forbanna dritstygg i følge innleggene her! :fnise:

Jeg elsker parkaser, og klarer fint å se både sexy og feminin ut, og føle meg vakker i de. (Dog har jeg kun parkaser som går an å snøre inn i midjen slik at man får litt fasong).

Jeg synes wedgesneakers er superpraktiske og veldig kule.

Jeg synes noen av kjolene på nelly.com er stilige og passer utmerket til å dra på byen i.

Jeg synes Jeffrey Campbells er dritkule, selv om jeg aldri kommer til å kjøpe de. Rett og slett fordi de er for høye, og jeg er høy nok fra før.

Jeg elsker skinny jeans, alt fra sorte til lilla og lyserøde/rosa.

Jeg synes svampebob-skoene var dritkule!

Så lenge du ikke bruker løskrager har du ingenting å være flau over, synes jeg! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Så lenge du ikke bruker løskrager har du ingenting å være flau over, synes jeg! :fnise:

Nei, altså, da synes jeg jo at man heller bare kan kjøpe plagg med krager som følger med.. :gjeiper:

Jeg synes egentlig at de fleste klær er fine på de riktige personene.

Men det jeg synes ingen kler er tights som ser ut som strømpebukser der trusa vises i gjennom og de går med kort genser/topp til. Da tror jeg som regel at de må ha trøbbel med synssansen.. hvem går vel slik ved sine fulle fem?? :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...