Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2012 #81 Skrevet 18. august 2012 Verste karakter ever Ganske enig i det da.
Gjest Vampen Skrevet 18. august 2012 #82 Skrevet 18. august 2012 Hvis det er noen "trøst" så kan jeg garantere deg at det ikke blir noe bedre når enkelte folk har passert 40 heller. Trøst? Ikke egentlig, nei.
Gjest BettyBoop Skrevet 19. august 2012 #83 Skrevet 19. august 2012 Det jeg sa om samtlige i et ROM hater en person er jo om folk advarer meg og sier han må du holde deg unna. Selvsagt hører jeg på det. Det tror jeg de fleste av dere også hadde gjort, men politisk korrekthet er tydeligvis viktigere enn sannheten
Gjest Vampen Skrevet 19. august 2012 #84 Skrevet 19. august 2012 Det jeg sa om samtlige i et ROM hater en person er jo om folk advarer meg og sier han må du holde deg unna. Selvsagt hører jeg på det. Det tror jeg de fleste av dere også hadde gjort, men politisk korrekthet er tydeligvis viktigere enn sannheten Nei, du fikk sannheten. Det er en av godene med å anta at folk flest er tosker. Det er svært få mennesker hvis mening betyr så mye at jeg er villig til å revurdere min egen oppfatning av en tredjepart. Andres synsing og advarsler betyr ikke noe. Og ja, jeg har gått i mot slike advarsler før, og jeg har ikke angret på det.
Gjest BettyBoop Skrevet 19. august 2012 #85 Skrevet 19. august 2012 Jeg har gått mot slike advarsler og angret på det...
filantropen Skrevet 19. august 2012 #86 Skrevet 19. august 2012 Gutter idag vokser opp der en blir fortalt at viser en følelser, så er en svak. Når en da stenger dei emosjonane av, så er det til slutt sinne som kjem ut. slik har det vært dei siste generasjonane. Gutter vokser opp uten en maskulin far ettersom fedre dei siste to generasjonane spesielt har vert offer for det samme, og det finnes ikkje eit rituale som hjelper gutter å gå fra gutte-psykologi til manne-psykologi. Det vi ender opp med en generasjon svake gutter, der ærlighet, tillit, ære, og å være sitt beste er skjeldne egenskaper. Uansett det som ligger bak, så kan du skylde så mykje du vil på gutter, likevel er det DU som bestemmer kven du dater eller bruker tid på. Det er aldri det som blir sagt eller gjort som sårer eller skuffer deg, det er det DU tenker om det som blir sagt eller gjort. Dei viser jo egentlig berre at dei ikkje er verdt å bruke tid eller energi på. 2
Steinar40 Skrevet 19. august 2012 #87 Skrevet 19. august 2012 Jeg har gått mot slike advarsler og angret på det... Velger du en drittsekk imot andres advarsler så er det selvfølgelig aldri smart.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #88 Skrevet 19. august 2012 Det er jo en grunn til at samtlige mennesker hater en person eller misliker han.. Han kan jo ikke være en veldig sympatisk person da. Ofte er grunnen at de andre er like irrasjonelle som deg. Det er svært vanlig blandt kvinner og det er bl.a. derfor rike menn omgir seg med golddiggere. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607
Gjest BettyBoop Skrevet 19. august 2012 #89 Skrevet 19. august 2012 (endret) Ofte er grunnen at de andre er like irrasjonelle som deg. Det er svært vanlig blandt kvinner og det er bl.a. derfor rike menn omgir seg med golddiggere. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607 Tull og vås. Har ikke noe med kvinner å gjøre. Og penger hart heller ikke noe med å ikke like en person å gjøre. Om alle jeg kjenner sier om en fyr at han er skikkelig psycho og pleide å slå eksen sin så legger jeg meg akkurat ikke etter han. Da holder jeg meg klokelig unna Endret 19. august 2012 av BettyBoop
Gjest BettyBoop Skrevet 19. august 2012 #90 Skrevet 19. august 2012 Velger du en drittsekk imot andres advarsler så er det selvfølgelig aldri smart. Ja det er jo det jeg mener. Om noen sier til meg hold deg unna han er en drittsekk og jeg går imot det så har jeg selvsagt lært at det er dumt, men drittsekker kommer i alle former
Steinar40 Skrevet 19. august 2012 #91 Skrevet 19. august 2012 Ja det er jo det jeg mener. Om noen sier til meg hold deg unna han er en drittsekk og jeg går imot det så har jeg selvsagt lært at det er dumt, men drittsekker kommer i alle former Ja, hvis du vet at en fyr er slem så må du selvfølgelig være idiot for å velge han. Men mange går nok etter mer overfladiske saker og ting. Som ikke nødvendigvis er smart. Mange tror f.eks på at førsteinntrykket er riktig. Noe som er helt feil.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #92 Skrevet 19. august 2012 Tull og vås. Har ikke noe med kvinner å gjøre. Og penger hart heller ikke noe med å ikke like en person å gjøre. Joda, det ettertrykkelig bevist at kvinner endrer oppfatning av menn ut fra hvor mange andre kvinner som virker interessert i ham, selv om de ikke aner hvorfor og det ikke finnes noen objektiv grunn til det. Det at de vet han har penger gjør også at de endrer oppfatning, men poenget i denne sammenhengen var at når de omgir seg med kvinner så vil dette gjøre at også andre kvinner finner ham mer interessant. For kvinner vil ikke samme metode hjelpe dem å tiltrekke seg menn. Om alle jeg kjenner sier om en fyr at han er skikkelig psycho og pleide å slå eksen sin så legger jeg meg akkurat ikke etter han. Da holder jeg meg klokelig unna Sikkert fornuftig, men nå smører du temmelig tjukt på med elementer som ikke var med i begynnelsen. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607 Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607
Gjest BettyBoop Skrevet 20. august 2012 #93 Skrevet 20. august 2012 Joda, det ettertrykkelig bevist at kvinner endrer oppfatning av menn ut fra hvor mange andre kvinner som virker interessert i ham, selv om de ikke aner hvorfor og det ikke finnes noen objektiv grunn til det. Det at de vet han har penger gjør også at de endrer oppfatning, men poenget i denne sammenhengen var at når de omgir seg med kvinner så vil dette gjøre at også andre kvinner finner ham mer interessant. For kvinner vil ikke samme metode hjelpe dem å tiltrekke seg menn. Sikkert fornuftig, men nå smører du temmelig tjukt på med elementer som ikke var med i begynnelsen. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607 Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607 Jeg må jo smøre på for å ettertrykkelig få fram hva jeg mener. jeg må jo det når alle her sier at jeg bare skal ignorere andres advarsler om en person og bare kjøre på dersom det er noe med personen som de fleste har en grunn til å ønske å backe unna fra. Og det eksemplet jeg kom med kan faktisk være en av grunnene. Det kan selvsagt også være mer banale ting som at han er så sjenert at han nesten ikke snakker eller er umulig å ha en samtale med, eller at han er lystløgner, at han er drittsekk, at han har rasistiske meninger. Alt dette er jo grunn til å høre på folk som sier at han er ikke bra. Og det med penger. Ingen liker en mann som flaunter pengene sine for å vise at han er mister big shot. Da har du misforstått kraftig.
Anglofil Skrevet 20. august 2012 #94 Skrevet 20. august 2012 Tråden er ryddet for personangrep. Yvonne (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå