AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #41 Skrevet 16. august 2012 Men når vet man hvem som er ærlige, da? De som virkelig er interessert, oppfører seg også slik, gjør de ikke? Ikke altid. Ofte er det menn som ikke er interesserte som virker interessert, det er fordi de vil ungå at ting skal bli kleint. Men når de ikke har deg face to face så forsvinner dem for evig og altid. Anonym poster: 55ffd2b11653bd129238c45cb070a55b
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #42 Skrevet 17. august 2012 Men når vet man hvem som er ærlige, da? De som virkelig er interessert, oppfører seg også slik, gjør de ikke? Man vet aldri det før etterpå når det er bevist. Det er faktisk det eneste man vet.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #43 Skrevet 17. august 2012 (endret) Ja det får du spørre den gutten om, men når jeg dater flere samtidig og finner den jeg liker mest, så sier jeg ifra til de andre jentene på en fin måte at jeg tar en "pause" i kontakt med dem. Anonym poster: d2d3dece6bfebb28a445be2e9fd854d8 er bra du sier ifra i det minste da. og jeg snakker ikke om en spesifikk gutt jeg nå forresten. Endret 17. august 2012 av BettyBoop
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #44 Skrevet 17. august 2012 Ingen tommelfingerregel der. Mange pene menn er ikke playere og mang en stygg kar kan snakke trusen av deg over til misjonærstillingen. Enig. blir for dumt å dømme sånn etter utseende. Tenk på de stakkarene som er pene OG snille, skal man bare drite i de og automatisk gå ut ifra at de er drittsekker liksom? Blir for dumt.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #45 Skrevet 17. august 2012 Vel, hun sier ingenting om sin alder. Men hun snakker om guttene, mens hun kanskje burde bruke mer til på mennene. Det bør ikke være noe ukjent fenomen at folk modnes med alderen... jeg og omtaler menn på min alder som gutter selv om jeg er 30
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #46 Skrevet 17. august 2012 Enig. blir for dumt å dømme sånn etter utseende. Tenk på de stakkarene som er pene OG snille, skal man bare drite i de og automatisk gå ut ifra at de er drittsekker liksom? Blir for dumt. Man skal være klar over risikoen det medfører.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #47 Skrevet 17. august 2012 Man skal være klar over risikoen det medfører. Det er ikke noen større risiko ved det nei. Hvorfor skulle stygge gutter være noe snillere enn andre egentlig?
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #48 Skrevet 17. august 2012 Det er ikke noen større risiko ved det nei. Hvorfor skulle stygge gutter være noe snillere enn andre egentlig? Det er ikke noen større risiko ved det nei. Hvorfor skulle stygge gutter være noe snillere enn andre egentlig? Det dreier seg ikke så mye om å være snill eller ikke. Det dreier seg om at attraktive folk kan velge og vrake i en mye større grad. Noe som innebærer risiko for å bli vraket.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #49 Skrevet 17. august 2012 Det dreier seg ikke så mye om å være snill eller ikke. Det dreier seg om at attraktive folk kan velge og vrake i en mye større grad. Noe som innebærer risiko for å bli vraket. Det kommer jo an på hvor attraktiv vedkommende ser seg selv som. Fins pene folk som ikke vet det selv. Det merker man jo ofte på oppførselen mer enn utseendet.
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #50 Skrevet 17. august 2012 Det kommer jo an på hvor attraktiv vedkommende ser seg selv som. Fins pene folk som ikke vet det selv. Det merker man jo ofte på oppførselen mer enn utseendet. Tja, når folk får valgmuligheter så er det vanskelig å ikke legge merke til det. De fleste blir påvirket av dette i en større eller mindre grad. Dessuten er det da altså nødvendig å velge og vrake. Noe som fort oppfattes som drittsekk-oppførsel av de som blir vraket.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #51 Skrevet 17. august 2012 Tja, når folk får valgmuligheter så er det vanskelig å ikke legge merke til det. De fleste blir påvirket av dette i en større eller mindre grad. Dessuten er det da altså nødvendig å velge og vrake. Noe som fort oppfattes som drittsekk-oppførsel av de som blir vraket. Det kommer an på hvordan man blir vraket. Det er fullt mulig å avvise folk på en høflig måte. En kjekkas kan være høflig. Han blir ikke drittsekk da.
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #52 Skrevet 17. august 2012 Det kommer an på hvordan man blir vraket. Det er fullt mulig å avvise folk på en høflig måte. En kjekkas kan være høflig. Han blir ikke drittsekk da. Forsåvidt. Men de fleste blir altså påvirket av å ha valgmuligheter. Og er det egentlig smart å satse på noen som man (sannsynligvis) kommer til å bli vraket av?
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #53 Skrevet 17. august 2012 (endret) Forsåvidt. Men de fleste blir altså påvirket av å ha valgmuligheter. Og er det egentlig smart å satse på noen som man (sannsynligvis) kommer til å bli vraket av? Kanskje jeg vraker han. Er ikke bare menn som har valgmuligheter Endret 17. august 2012 av BettyBoop
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #54 Skrevet 17. august 2012 Kanskje jeg vraker han. Er ikke bare menn som har valgmuligheter Det har du helt rett i selvfølgelig. Derfor gjelder denne tommelfingerregelen om attraktive folk akkurrat like mye for begge kjønn. Risikoen for å bli vraket (valgt bort) er da mye større.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #55 Skrevet 17. august 2012 Det har du helt rett i selvfølgelig. Derfor gjelder denne tommelfingerregelen om attraktive folk akkurrat like mye for begge kjønn. Risikoen for å bli vraket (valgt bort) er da mye større. Ok så alle pene mennesker skal man bare avvise og heller gå for folk man ikke ville tatt i med en tang engang?
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #56 Skrevet 17. august 2012 Ok så alle pene mennesker skal man bare avvise og heller gå for folk man ikke ville tatt i med en tang engang? Nei. Men å tenke "bra nok" er smart, syns jeg. På alle områder i livet.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #57 Skrevet 17. august 2012 Nei. Men å tenke "bra nok" er smart, syns jeg. På alle områder i livet. Mulig, mulig, men bra nok er folk som ser ålreite ut selv om de ikke er superpene, men ålreite menn har også valgalternativer.
Steinar40 Skrevet 17. august 2012 #58 Skrevet 17. august 2012 Mulig, mulig, men bra nok er folk som ser ålreite ut selv om de ikke er superpene, men ålreite menn har også valgalternativer. Kommer mye an på personligheten. Om man er ut- eller innadvendt.
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #59 Skrevet 17. august 2012 Kommer mye an på personligheten. Om man er ut- eller innadvendt. Men man kan ikke gå for de med en personlighet man ikke liker. Jeg vil ikke ha en mann som ingen andre vil ha.
Gjest "gjest" Skrevet 17. august 2012 #60 Skrevet 17. august 2012 Enig. blir for dumt å dømme sånn etter utseende. Tenk på de stakkarene som er pene OG snille, skal man bare drite i de og automatisk gå ut ifra at de er drittsekker liksom? Blir for dumt. Jepp, vi e aill individa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå