Medlem Skrevet 16. august 2012 #21 Skrevet 16. august 2012 Hvordan kan hun vite hvem som er hvem? Vel, alderen gir et godt pekepin. En på 16 år regnes som de fleste av gutt, mens en på 22 regnes som mann. Myndighetsalderen er 18 år og ofte brukt som skille mellom gutt og mann, mens andre bruker førstegangstjenesten som skille.
Gjest BettyBoop Skrevet 16. august 2012 #22 Skrevet 16. august 2012 Gutt her. Vi gjør akkurat som dere jenter vi, og det håper jeg du skjønner. Når en gutt er ute å dater deg, så er ikke du den eneste han dater, Han har kanskje 3-4 andre jenter han chatter med, eller kontakt med, og prøver å skaffe den jenta som er mest deilig. Ja jeg vet det er en shallow grunn, men det er sånn gutter tenker, jeg er ikke helt sikker på hvordan jenter tenker, men jeg tror dere også har et par gutter rundt dere som dere snakker med og småflørter med, og velger selfølgelig den dere liker best, enten det er i form av utseende eller "personligheten" Du er sikkert en hyggelig jente, og du er sikkert pen, men kanskje det var en jente han hadde bedre kontakt med da. ikke ta det ille opp, mange gutter der ute fortsatt Anonym poster: d2d3dece6bfebb28a445be2e9fd854d8 JOJO men han kan jo bare SI at han ikke er så interessert da? hvordan kan du sitte å mene at det er greit å være uærlig med folk man dater? jeg er alltid ærlig og sier jeg ikke er interessert jeg. ja gutta har blitt sure av og til men jeg slipper iallefall masemeldinger på mobilen da. Eller liker disse guttene det at de får desperate meldinger fra jenta de ikke tok kontakt med slik at de kan føle seg bra og kanskje le av det? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 16. august 2012 #23 Skrevet 16. august 2012 Vel, alderen gir et godt pekepin. En på 16 år regnes som de fleste av gutt, mens en på 22 regnes som mann. Myndighetsalderen er 18 år og ofte brukt som skille mellom gutt og mann, mens andre bruker førstegangstjenesten som skille. Nå vet jo ikke du hvor gammel ts er, om hun er say 25 så går hun ikke for 16 åringer?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #24 Skrevet 16. august 2012 JOJO men han kan jo bare SI at han ikke er så interessert da? hvordan kan du sitte å mene at det er greit å være uærlig med folk man dater? jeg er alltid ærlig og sier jeg ikke er interessert jeg. ja gutta har blitt sure av og til men jeg slipper iallefall masemeldinger på mobilen da. Eller liker disse guttene det at de får desperate meldinger fra jenta de ikke tok kontakt med slik at de kan føle seg bra og kanskje le av det? Ja det får du spørre den gutten om, men når jeg dater flere samtidig og finner den jeg liker mest, så sier jeg ifra til de andre jentene på en fin måte at jeg tar en "pause" i kontakt med dem. Anonym poster: d2d3dece6bfebb28a445be2e9fd854d8
Gjest "gjest" Skrevet 16. august 2012 #25 Skrevet 16. august 2012 Tommelfingerreglene er faktisk krystallklare. Jo bedre en fyr ser ut, og jo mer pissprat (komplimenter etc.) han klarer å lire av seg; desto større grunn til å være mistenksom. Problemet er bare at dette er akkurat hva kvinner ønsker å se og høre. Ingen tommelfingerregel der. Mange pene menn er ikke playere og mang en stygg kar kan snakke trusen av deg over til misjonærstillingen. 1
Medlem Skrevet 16. august 2012 #26 Skrevet 16. august 2012 Nå vet jo ikke du hvor gammel ts er, om hun er say 25 så går hun ikke for 16 åringer? Vel, hun sier ingenting om sin alder. Men hun snakker om guttene, mens hun kanskje burde bruke mer til på mennene. Det bør ikke være noe ukjent fenomen at folk modnes med alderen...
Gjest Lurifix Skrevet 16. august 2012 #27 Skrevet 16. august 2012 Om du har lyst på Norges ærligste mann som kan lese deg som en bok så bare kom å bank på døra. Du har lov å ta med papirpose for når vi skal ha sex. Kan bli ubehagelig om du må se på trynet mitt. 1
Poskan Skrevet 16. august 2012 #28 Skrevet 16. august 2012 Jeg skal på første date om en time, med en fyr jeg har møtt på sukker.. Etter å ha lest dette er jeg mer skeptisk en noen gang.. Men jeg er heldigvis ikke 16, men 34, ikke at det ikke finnes playere på min alder også
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #29 Skrevet 16. august 2012 Tommelfingerreglene er faktisk krystallklare. Jo bedre en fyr ser ut, og jo mer pissprat (komplimenter etc.) han klarer å lire av seg; desto større grunn til å være mistenksom. Det er bl.a. denne misforståelsen som gjør at triksene til pick-up artists virker så bra. Kvinner lærer seg til å sortere bort slike personer, og det gir dem en falsk trygghetsfølelse når de møter noen som har lært seg til å unngå alle disse fellene. Det er heller dem kvinner synes er reelt interessante de bør være mest på vakt overfor, siden de gjerne er det fordi de har god trening i å oppføre seg på en måte som kvinner synes er spennende. Når det gjelder PUAs har de en tendens til å gå med en eller annen form for hatt, og også noe annet, f.eks. litt sære smykker, som gjør at de stikker seg litt ut. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607
Gjest Bandit Skrevet 16. august 2012 #30 Skrevet 16. august 2012 Du sier at gutter er kompliserte - men baserer denne uttalelsen på at du analyserer alt opp og i mente. Hva med å stort sett tenke enkelt: 1. tar han ikke kontakt er han ikke interessert 2. forsvinner han etter å ha fått deg til sengs var det kun det han var ute etter 3. å love gull og grønne skoger fra dag en er en enkel måte å enten ha deg på beite eller få deg til sengs Virker som alle disse spørsmålene du har eksisterer fordi du ikke vil slå deg til ro med de mest åpenbare og logiske svarene. Altså de kjipe svarene. Nå skal det sies at det finnes forsiktige og "snille" gutter der ute også som rett og slett ikke tør å si åpenlyst at "beklager, jeg føler ikke noen kobling" osv. De vil trolig mangle guts til å si det eller er redde for at du kommer til å bli lei deg og håper at det bare vil forsvinne av seg selv om de bare trekker seg unna. 1. Han kan forvente at hun også viser seg litt aktiv. Han kan bruke tid på å vurdere om han skal gå inn i et forhold igjen etter at de gamle gikk til helvete. Det kan være mange årsaker til det. 2. Den seksuelle kjemien var ikke der. Det var rett og slett dårlig. Mange årsaker der og. 3. Eller fordi han vet at mange kvinner synes det er helt greit å date flere samtidig, og at han derfor vil synes i terrenget. Mange årsaker her og. TS har helt rett. Vi ER ikke enkle vesner. Vi er forskjellige vi også, akkurat som det kvinner er. Slike idiotiske bøker og filmer som "He's not that into you", passiviserer kvinnen og idiotforklarer mannen. Det er aldri så enkelt. Det er altfor få som virkelig snakker sammen i frykt for å skremme bort den andre. Men da får man iallefall vite. Som oftest da. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #31 Skrevet 16. august 2012 Jeg er 25 år for dere som lurer på det. Jeg har faktisk ikke hatt sex med noen av mine dates. Jeg lyver heller ikke om at jeg vil ha noe mer med dem å gjøre etter første date, om jeg faktisk ikke mener det. Ja, noen blir kanskje litt sure, men det går over. Jeg der i mot får aldri en god grunn på hvorfor de aldri ringte da de sa de skulle ringe, eller hvorfor det ikke ble noe av det vi hadde planlagt i helgen. Har av og til tatt kontakt selv, skjer skjeldent om jeg føler at de er uinteresserte, men det har skjedd. Tom. da har jeg fått et hyggelig svar om at "han gleder seg". Men ingenting skjer, jeg hører ikke fra mannen og ender opp uten planer hele helgen. Jeg tror ikke at jeg stygg, jeg er heller ikke innpåsliten. Så tror ikke det er meg som har gjort noe galt, jeg tror bare at noen menn er utrolig redde for å fortelle det de faktisk føler. Men det hadde vært så mye bedre om dere var ærlige, det hadde spart meg for mange timer med analysering og hodebry. Anonym poster: 55ffd2b11653bd129238c45cb070a55b
Steinar40 Skrevet 16. august 2012 #32 Skrevet 16. august 2012 Ingen tommelfingerregel der. Mange pene menn er ikke playere og mang en stygg kar kan snakke trusen av deg over til misjonærstillingen. Du misforstår meg. Dette er to ulike tommelfingerregler. Og det er selvfølgelig mange fler i andre sammenhenger. Attraktive folk får flere muligheter. Og av den grunn bør man være på vakt. Folk som bruker store ord og prater masse piss (uavhengig av utseendet) bør man alltid være mistenksom overfor. Dette er altså to mer eller mindre uavhengige tommelfingerregler.
Steinar40 Skrevet 16. august 2012 #33 Skrevet 16. august 2012 Jeg er 25 år for dere som lurer på det. Jeg har faktisk ikke hatt sex med noen av mine dates. Jeg lyver heller ikke om at jeg vil ha noe mer med dem å gjøre etter første date, om jeg faktisk ikke mener det. Ja, noen blir kanskje litt sure, men det går over. Jeg der i mot får aldri en god grunn på hvorfor de aldri ringte da de sa de skulle ringe, eller hvorfor det ikke ble noe av det vi hadde planlagt i helgen. Har av og til tatt kontakt selv, skjer skjeldent om jeg føler at de er uinteresserte, men det har skjedd. Tom. da har jeg fått et hyggelig svar om at "han gleder seg". Men ingenting skjer, jeg hører ikke fra mannen og ender opp uten planer hele helgen. Jeg tror ikke at jeg stygg, jeg er heller ikke innpåsliten. Så tror ikke det er meg som har gjort noe galt, jeg tror bare at noen menn er utrolig redde for å fortelle det de faktisk føler. Men det hadde vært så mye bedre om dere var ærlige, det hadde spart meg for mange timer med analysering og hodebry. Anonym poster: 55ffd2b11653bd129238c45cb070a55b Det høres ut som du er ute for folk som dater flere enn deg.
Steinar40 Skrevet 16. august 2012 #34 Skrevet 16. august 2012 Det er bl.a. denne misforståelsen som gjør at triksene til pick-up artists virker så bra. Kvinner lærer seg til å sortere bort slike personer, og det gir dem en falsk trygghetsfølelse når de møter noen som har lært seg til å unngå alle disse fellene. Det er heller dem kvinner synes er reelt interessante de bør være mest på vakt overfor, siden de gjerne er det fordi de har god trening i å oppføre seg på en måte som kvinner synes er spennende. Når det gjelder PUAs har de en tendens til å gå med en eller annen form for hatt, og også noe annet, f.eks. litt sære smykker, som gjør at de stikker seg litt ut. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607 Tommelfingerregelen er at disse typene prater masse piss. Men jeg kan jo forstå at jenter/kvinner har problemer med å gjennomskue dette; selv om det er krystallklart for meg som mann.
VanDeKamp Skrevet 16. august 2012 #35 Skrevet 16. august 2012 Gutt her. Vi gjør akkurat som dere jenter vi, og det håper jeg du skjønner. Når en gutt er ute å dater deg, så er ikke du den eneste han dater, Han har kanskje 3-4 andre jenter han chatter med, eller kontakt med, og prøver å skaffe den jenta som er mest deilig. Ja jeg vet det er en shallow grunn, men det er sånn gutter tenker, jeg er ikke helt sikker på hvordan jenter tenker, men jeg tror dere også har et par gutter rundt dere som dere snakker med og småflørter med, og velger selfølgelig den dere liker best, enten det er i form av utseende eller "personligheten" Du er sikkert en hyggelig jente, og du er sikkert pen, men kanskje det var en jente han hadde bedre kontakt med da. ikke ta det ille opp, mange gutter der ute fortsatt Anonym poster: d2d3dece6bfebb28a445be2e9fd854d8 Ja, gutter oppfører seg sånn. Som mann må jeg si at det er mange menn som bare dater en og en dame av gangen, og som er ærlige. Man må bare finne de. 2
Gjest Janus Skrevet 16. august 2012 #36 Skrevet 16. august 2012 Om man skal generalisere på denne måten, kan man vel like godt si det samme om kvinner? Den klassiske datingprosessen er noe dysfunksjonell i mine øyner uansett. To voksne mennesker som sitter å lyver til hverandre og veier hvert eneste ord og hver eneste handling som i et jobbintervju. Ikke for meg. Jeg er definitivt enig i at det er tåpelig å snakke om fremtiden og alle mulige luftige planer ved første møte, så det er helt unødvendig av de som gjør det, selv om det sannsynligvis ikke ligger noe negativt bak. Jeg tror heller ikke at alle menn oppfører seg slik. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #37 Skrevet 16. august 2012 Tommelfingerregelen er at disse typene prater masse piss. "masse piss" er en temmelig vag og lite hjelpsom beskrivelse. Hvis målene deres oppfattet det som det ville det selvsagt ikke virket. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607
Steinar40 Skrevet 16. august 2012 #38 Skrevet 16. august 2012 "masse piss" er en temmelig vag og lite hjelpsom beskrivelse. Hvis målene deres oppfattet det som det ville det selvsagt ikke virket. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607 Ja, for meg er det masse pissprat. Fordi jeg er mann selv. Alle mannfolk som bruker store ord, og/eller overøser kvinner med komplimenter, er det all grunn til å være mistenksom overfor. De gjør nemlig ikke det for å være snille, men for å oppnå noe med det selv. Men som sagt så forstår jeg at det er vanskeligere for kvinner å gjennomskue dette ETTERSOM de hører akkurat det de vil høre.
Medlem Skrevet 16. august 2012 #39 Skrevet 16. august 2012 Om man skal generalisere på denne måten, kan man vel like godt si det samme om kvinner? Helt klart! Ingen av kjønnene er noe bedre enn det andre når det kommer til å love "gull og grønne skoger", for så å ikke holde noen av lovnadene. Jenter/damer er absolutt heller ikke enkle vesener... 1
Heisanndu Skrevet 16. august 2012 #40 Skrevet 16. august 2012 Men når vet man hvem som er ærlige, da? De som virkelig er interessert, oppfører seg også slik, gjør de ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå