AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Kjære menn Jeg lurer på en del ting når det gjelder dere gutter. Alle sier at gutter er enkle vesner, men jeg synes ikke dere enkle, heller kompliserte. Jeg skjønner ikke hvorfor dere lover ting dere ikke har tenkt å holde, altså om dere snakker med en jente dere IKKE er interessert i, så lover dere gull og grønne skoger. Ofte så sier ikke jenta så mye på første date om hva hun forventer, så det er egentlig ikke forventet at dere skal si at dere ringer. Eller at dere forteller om en flott hytte du kunne tenkt å ha med meg på om alt går bra. Heller ikke forstår jeg dere som leker med jenter på nettet, dere sier a, men mener b. Hvorfor kan dere bare ikke være ærlige? Vi jenter bryr oss for mye, vi analyserer alt. Så om dere plutselig slutter å ta kontakt etter å ha invitert oss på hyttetur, så blir det automatisk hodebry for oss jenter. Jeg vil heller at en gutt ikke virker interessert på første date, eller webcam date, enn at han spiller et skuspill. Jeg blir mer meg lei meg på denne måten, jeg hadde hatt det mye bedre om gutten faktisk bare gjorde det klart at han ikke er interessert. Dere trenger ikke å spille skuspill, det er skuspillet som sårer oss. Jeg hater å gå med ubsvarte spørsmål, og det er det eneste dere gutter har gitt meg i det siste. Anonym poster: 55ffd2b11653bd129238c45cb070a55b 17
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Du må nok ha mer tro på deg selv. Du er sårbar og forhåpningsfull, og dette merker menn. Vær heller mer leken, uavhengig, sorgfi og flørtende, så får ikke mennene nok av deg. Anonym poster: 16afb3086502a17c3e052e9017af8970 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Du må nok ha mer tro på deg selv. Du er sårbar og forhåpningsfull, og dette merker menn. Vær heller mer leken, uavhengig, sorgfi og flørtende, så får ikke mennene nok av deg. Anonym poster: 16afb3086502a17c3e052e9017af8970 Så grunnen for at menn lyver er at jeg er sårbar og forhåpningsfull? Jeg er leken, jeg forventer heller ingenting. MEN når en gutt sier at han skal ringe meg i morgen etter jobb, så venter jeg på at han skal ringe. Om det er noen timer før eller senere spiller ingen rolle. At menn lyver, er ikke min feil. Jeg sier ikke til menn at jeg vil på en date nummer 2. om jeg ikke mener det. Anonym poster: 55ffd2b11653bd129238c45cb070a55b 9
VanDeKamp Skrevet 15. august 2012 #4 Skrevet 15. august 2012 (endret) Jeg regner med at de guttene som holder på sånn er umodne og redde, siden de ikke klarer å si det de egentlig føler. Endret 15. august 2012 av VanDeKamp 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 De har funnet ut at det er lettere å få sex på den måten. Jenter er ofte styrt av følelser og de spiller på det.
Gjest Katten. Skrevet 16. august 2012 #6 Skrevet 16. august 2012 Du har vel bare vært særdeles uheldig. Det finnes de av oss som er ærlige òg. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #7 Skrevet 16. august 2012 Jeg leter etter ei som er akkurat som deg, og for meg er det helt uaktuelt å være uærlig. Men ærlighet varer ikke lengst i kjærligheten har jeg skjønt, for mange kvinner ønsker seg en Disney-historie og er ikke interessert i en kjedelig sannhet. Men jeg gir meg ikke, og synes ikke du skal gjøre det heller. Det finnes menn som tenker som deg også, og som analyserer alt og er "sårbare". Men disse blir jo ofte ikke valgt av kvinner, så da er det tilsvarende vanskelig for oss å forstå at dere faktisk mener det dere sier... Ellers hadde dere vel handlet annerledes? Anonym poster: a9a5a92d6e6b452bb6179c64f517782b
Guybrush Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Du sier at gutter er kompliserte - men baserer denne uttalelsen på at du analyserer alt opp og i mente. Hva med å stort sett tenke enkelt: 1. tar han ikke kontakt er han ikke interessert 2. forsvinner han etter å ha fått deg til sengs var det kun det han var ute etter 3. å love gull og grønne skoger fra dag en er en enkel måte å enten ha deg på beite eller få deg til sengs Virker som alle disse spørsmålene du har eksisterer fordi du ikke vil slå deg til ro med de mest åpenbare og logiske svarene. Altså de kjipe svarene. Nå skal det sies at det finnes forsiktige og "snille" gutter der ute også som rett og slett ikke tør å si åpenlyst at "beklager, jeg føler ikke noen kobling" osv. De vil trolig mangle guts til å si det eller er redde for at du kommer til å bli lei deg og håper at det bare vil forsvinne av seg selv om de bare trekker seg unna. 3
Steinar40 Skrevet 16. august 2012 #9 Skrevet 16. august 2012 Det jeg syns er merkelig er hvorfor folk (som f.eks TS) tror på andre folk som de overhodet ikke kjenner. Det finnes nemlig absolutt ingen god grunn til å gjøre det. Ta alt med en stor klype salt som det så fint heter. Forvent ingenting av ukjente folk. Men verre er det når folk du tror at du kjenner og kan stole på, svikter deg.
kristian82 Skrevet 16. august 2012 #10 Skrevet 16. august 2012 Kjære menn Jeg lurer på en del ting når det gjelder dere gutter. Alle sier at gutter er enkle vesner, men jeg synes ikke dere enkle, heller kompliserte. Jeg skjønner ikke hvorfor dere lover ting dere ikke har tenkt å holde, altså om dere snakker med en jente dere IKKE er interessert i, så lover dere gull og grønne skoger. Ofte så sier ikke jenta så mye på første date om hva hun forventer, så det er egentlig ikke forventet at dere skal si at dere ringer. Eller at dere forteller om en flott hytte du kunne tenkt å ha med meg på om alt går bra. Heller ikke forstår jeg dere som leker med jenter på nettet, dere sier a, men mener b. Hvorfor kan dere bare ikke være ærlige? Vi jenter bryr oss for mye, vi analyserer alt. Så om dere plutselig slutter å ta kontakt etter å ha invitert oss på hyttetur, så blir det automatisk hodebry for oss jenter. Jeg vil heller at en gutt ikke virker interessert på første date, eller webcam date, enn at han spiller et skuspill. Jeg blir mer meg lei meg på denne måten, jeg hadde hatt det mye bedre om gutten faktisk bare gjorde det klart at han ikke er interessert. Dere trenger ikke å spille skuspill, det er skuspillet som sårer oss. Jeg hater å gå med ubsvarte spørsmål, og det er det eneste dere gutter har gitt meg i det siste. Anonym poster: 55ffd2b11653bd129238c45cb070a55b Det er kjipt når folk ikke er ærlige og åpne ja Men det er jo et fenomen som er like utbredt hos jenter også da.
Gjest "gjest" Skrevet 16. august 2012 #11 Skrevet 16. august 2012 Vel, mange mennesker har ikke funnet ut av at de kan få sex ved å være ærlig om at det er det eneste de ønsker også. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #12 Skrevet 16. august 2012 Personene du har møtt har hatt som mål å ha sex med deg, og hvilke følelser det gir deg i etterkant kommer i andre rekke. Hvis de er ærlige er sjansen for at du vil ha sex med dem minimal, og derfor går det som det går. Av en eller annen grunn er det mye lettere for menn enn kvinner å gjette hvilke menn som havner i denne gruppen, men jeg har dessverre ingen tommelfingerregler du kan bruke for å se det selv. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607
Gjest BettyBoop Skrevet 16. august 2012 #13 Skrevet 16. august 2012 Du må nok ha mer tro på deg selv. Du er sårbar og forhåpningsfull, og dette merker menn. Vær heller mer leken, uavhengig, sorgfi og flørtende, så får ikke mennene nok av deg. Anonym poster: 16afb3086502a17c3e052e9017af8970 Men om hun er sårbar og forventningsfull så er jo gutten bare utspekulert og slem dersom han spiller på det istedet for å være ærlig.
Gjest BettyBoop Skrevet 16. august 2012 #14 Skrevet 16. august 2012 Du sier at gutter er kompliserte - men baserer denne uttalelsen på at du analyserer alt opp og i mente. Hva med å stort sett tenke enkelt: 1. tar han ikke kontakt er han ikke interessert 2. forsvinner han etter å ha fått deg til sengs var det kun det han var ute etter 3. å love gull og grønne skoger fra dag en er en enkel måte å enten ha deg på beite eller få deg til sengs Virker som alle disse spørsmålene du har eksisterer fordi du ikke vil slå deg til ro med de mest åpenbare og logiske svarene. Altså de kjipe svarene. Nå skal det sies at det finnes forsiktige og "snille" gutter der ute også som rett og slett ikke tør å si åpenlyst at "beklager, jeg føler ikke noen kobling" osv. De vil trolig mangle guts til å si det eller er redde for at du kommer til å bli lei deg og håper at det bare vil forsvinne av seg selv om de bare trekker seg unna. 1: Man vet han ikke er interessert men vi vet ikke hvorfor, og vil gruble på hvorfor han lot som han var interessert 2: Man grubler på hvorfor man var så dum og rota seg borti en drittsekk, og føler seg som drit etterpå 3: Nøyaktig det samme som punkt 2 2
Medlem Skrevet 16. august 2012 #15 Skrevet 16. august 2012 Hva med å bruke mer tid med menn, enn disse guttene? Da vil du fort finne noen som er mer ærlige i hva de er ute etter og forventer. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #16 Skrevet 16. august 2012 1: Man vet han ikke er interessert men vi vet ikke hvorfor, og vil gruble på hvorfor han lot som han var interessert 2: Man grubler på hvorfor man var så dum og rota seg borti en drittsekk, og føler seg som drit etterpå 3: Nøyaktig det samme som punkt 2 Og det underbygger bare at det er jenter som er kompliserte, ikke guttene. Anonym poster: a57c59e2a0d2ce8e367a7307ff98a0a9 1
Steinar40 Skrevet 16. august 2012 #17 Skrevet 16. august 2012 Personene du har møtt har hatt som mål å ha sex med deg, og hvilke følelser det gir deg i etterkant kommer i andre rekke. Hvis de er ærlige er sjansen for at du vil ha sex med dem minimal, og derfor går det som det går. Av en eller annen grunn er det mye lettere for menn enn kvinner å gjette hvilke menn som havner i denne gruppen, men jeg har dessverre ingen tommelfingerregler du kan bruke for å se det selv. Anonym poster: 7ea5fc3236175f9560a5512a84e81607 Tommelfingerreglene er faktisk krystallklare. Jo bedre en fyr ser ut, og jo mer pissprat (komplimenter etc.) han klarer å lire av seg; desto større grunn til å være mistenksom. Problemet er bare at dette er akkurat hva kvinner ønsker å se og høre. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 16. august 2012 #18 Skrevet 16. august 2012 Hva med å bruke mer tid med menn, enn disse guttene? Da vil du fort finne noen som er mer ærlige i hva de er ute etter og forventer. Hvordan kan hun vite hvem som er hvem?
Gjest BettyBoop Skrevet 16. august 2012 #19 Skrevet 16. august 2012 Og det underbygger bare at det er jenter som er kompliserte, ikke guttene. Anonym poster: a57c59e2a0d2ce8e367a7307ff98a0a9 Ja men dette vet jo menn at vi er så hvorfor kan de ikke behandle oss deretter slik at vi slipper å gruble?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #20 Skrevet 16. august 2012 Gutt her. Vi gjør akkurat som dere jenter vi, og det håper jeg du skjønner. Når en gutt er ute å dater deg, så er ikke du den eneste han dater, Han har kanskje 3-4 andre jenter han chatter med, eller kontakt med, og prøver å skaffe den jenta som er mest deilig. Ja jeg vet det er en shallow grunn, men det er sånn gutter tenker, jeg er ikke helt sikker på hvordan jenter tenker, men jeg tror dere også har et par gutter rundt dere som dere snakker med og småflørter med, og velger selfølgelig den dere liker best, enten det er i form av utseende eller "personligheten" Du er sikkert en hyggelig jente, og du er sikkert pen, men kanskje det var en jente han hadde bedre kontakt med da. ikke ta det ille opp, mange gutter der ute fortsatt Anonym poster: d2d3dece6bfebb28a445be2e9fd854d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå