Gå til innhold

Min lille spire!:D

Anbefalte innlegg

Gjest Dream89
Skrevet

Nå er jeg sikker på at det er spark jeg kjenner av og til :danse: Er så glad:D Og nå er det virkelig ikke lenge tl jeg skal på UL heller:D Yaay :hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy å kjenne liv. Blir spennende med UL :)

Gjest Dream89
Skrevet

Ja jeg gleder meg veldig:D Har ei venninne som har termin dagen før meg og Ul Samme uke så det er dobbel spenning her:D Den 14 November er dagen for UL:D

Skrevet

Ja jeg gleder meg veldig:D Har ei venninne som har termin dagen før meg og Ul Samme uke så det er dobbel spenning her:D Den 14 November er dagen for UL:D

Så stas da :) Jeg skal også på UL den 14. Men det er ikke like morro lenger. Siden gutten er så stor at man ikke ser så mye lenger ;)

Gjest Dream89
Skrevet

Så stas da :) Jeg skal også på UL den 14. Men det er ikke like morro lenger. Siden gutten er så stor at man ikke ser så mye lenger ;)

Så gøy da:D Blir vel mer stas når han kommer ut:) Du må ha masse lykke til da:D

Skrevet

19 uker i dag:D Og til onsdag er det UL:D Gleder meg mer enn masse:D

Skrevet

Grattis med 19 uker :) Tenk.. Nå er du snart halvveis :bolledeig:

Skrevet

Grattis med 19 uker :) Tenk.. Nå er du snart halvveis :bolledeig:

Ja vet:D Er nå det begynner og føles virkelig for meg at jeg faktisk kommer til og få et barn:D

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Skrevet

Jeg gleder meg også masse til onsdag! :strix: Er sååååå sikker på at det blir gutt (og det er gubben også), så typisk nok blir det sikkert jente :P

Skrevet

Jeg gleder meg også masse til onsdag! :strix: Er sååååå sikker på at det blir gutt (og det er gubben også), så typisk nok blir det sikkert jente :P

Så gøy da:D Hvor langt er du å¨vei da?

Skrevet

I dag var ei venninne av meg på ultralyd. Vi har termin samme uke:) Hun fant ut at hun skulle ha tvillinger:O Fikk jo sjokk:D Og en av hvert kjønn:D Min mann ble missunnelig:P HAHA Er så glad på hennes veiene:D

Skrevet

I morra er det ultralyd!!!:D:D:D:D Er så spendt!!!!

Ei venninne av meg var på mandag og hun skal ha TVILLINGER!!! En gutt og en jente:D Tror nok alle fikk sjokk da ja:P

Skrevet

Så koselig og gratulerer så masse<3 jeg så vi nesten har samme termin:) jeg har termin 8 april og var på ul i dag:) alle var så skrå sikre på at det skjulte seg en liten jente i magen min, men nei der var det tydelig en liten fant og sekk ja:) lykke til i morgen!!!

Skrevet

Lykke til imorra :) Blir spennende å høre åssen det har gått :)

Skrevet

Gratulerer :) Og velkommen i gutteklubben ;)

Skrevet

Veldig.. Jentene får ihvertfall masse flott å velge mellom om mange år til :fnise:

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...