Gå til innhold

Min lille spire!:D


Gjest Dream89

Anbefalte innlegg

Gjest janne89

Jeg tar knebøy :) men enten uten vekter, eller med max 8 kg på skuldrene. Du kan trene som normalt. Ikke situps.. Men du skal ikke slite deg skikkelig ut. Bare bli sliten. Hvis du skjønner hva jeg mener :)

Nå er det snart natta her. Må bare se litt mer private praksis :)

Ja det fikk jeg også vite. Du skulle ikke bli så sliten at du ikke kunne prate. Jeg trener litt mindre i vekter enn jeg gjore da. For og ikke slite meg totalt ut. Og jeg sykler i stedet for og jogge. Har litt noia ennå for SA altså:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg 9 uker på vei:D Og det begynner og nærme seg til neste UL:D Gleder meg noe forferdelig:D

Må ærlig si at jeg fortsatt er nærvøs for at noe skal gå galt:/ Hvær gang det er ubehag der nede eller luftsmærter eller andre ting som er unormalt utenom graviditet så blir jeg redd for at jeg har gjrot noe galt:S

I går var vi i Dyreparken og vi gikk i 7 timer nesten i strekk. Merket korsryggenmin gjorde vondt og jeg fikk mensen murringer. Da ble jeg litt redd for at jeg hadde overanstrengt meg:S

Noen andre som har det sånn?

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg får litt mensmurringer hvis jeg har anstrengt meg veldig mye. Så da slenger man seg på sofan med god samvittighet. Jeg klarer ikke gå i Dyreparken så lenge lenger. Da må jeg låne meg en elektrisk rullestol :P Eller smart cart som de har på sørlandssenteret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg får litt mensmurringer hvis jeg har anstrengt meg veldig mye. Så da slenger man seg på sofan med god samvittighet. Jeg klarer ikke gå i Dyreparken så lenge lenger. Da må jeg låne meg en elektrisk rullestol :P Eller smart cart som de har på sørlandssenteret :fnise:

Haha var nesten sånn at jeg også ville ha det:P HAHA Slapp heldighvis og dra på vogna da:P Hadde med meg mannen min og et venneparr som hjalp til godt:D Men er tungt for det altså:P

Nå har jeg heldighvis 2 dager og slappe av på før det er i gang med jobbing:D Hadde ikke venta fridag før til lørdag:P Men min stedatter måtte hjem i dag i stedet for onsdag:)

Merker godt at det tester på tolmodigheten når jeg er gravid altså:P Og at trøttheten er der UANSETT hvor lenge jeg sover:P

Hvordan går det med deg da Og den lille?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Stedatter faktisk. Hvor gammel er hun??

Jeg var også ekstremt sliten og trøtt i begynnelsen. Og er vel det til tider enda :) Er slitsomt, for har så veldig lyst til å gjøre masse.

Hva slags type jobb har du??

Går bra med oss. Lillegutt er ganske så aktiv til tider. Imorra skal jeg sjekkes for svangerskapsdiabetes. Gruer meg noe sinnsykt til det. For jeg må møte fastende på legekontoret, ta blodprøve, drikke sukkervann, vente 2 timer og ta blodprøve igjen. Jeg blir såååå dårlig om jeg ikke spiser om morran :(

Ellers så skal vi på storshopping til helga. Til tyskland. Så vi hiver oss på Superspeed kl 8 fræddasmorran :) Skal kjøpe bla. vogn, bilsete og seng. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Stedatter faktisk. Hvor gammel er hun??

Jeg var også ekstremt sliten og trøtt i begynnelsen. Og er vel det til tider enda :) Er slitsomt, for har så veldig lyst til å gjøre masse.

Hva slags type jobb har du??

Går bra med oss. Lillegutt er ganske så aktiv til tider. Imorra skal jeg sjekkes for svangerskapsdiabetes. Gruer meg noe sinnsykt til det. For jeg må møte fastende på legekontoret, ta blodprøve, drikke sukkervann, vente 2 timer og ta blodprøve igjen. Jeg blir såååå dårlig om jeg ikke spiser om morran :(

Ellers så skal vi på storshopping til helga. Til tyskland. Så vi hiver oss på Superspeed kl 8 fræddasmorran :) Skal kjøpe bla. vogn, bilsete og seng. Gleder meg :)

Så spennende da:D Gleder meg til jeg også skal kjøpe sånt:D

Min stedatter er 3,9 år og hun er FULL av liv:D

Jeg jobber på fretex så jeg har fleksibel jobb:)

Skjønner godt at du gruer deg til det:S Jeg blir også super dårlig når jeg ikke har spist på morraen:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg blitt syk:( Første gang i dette svangerskapet..... Og det er planer om at vi skal trene i dag. Hmmm sitter og vurder om jeg burde eller ikke:P For jeg har sår hals, rennende nese og litt hodepine. Men må jo ikke ta det så tungt. Kan jo bare ta det rolig i mitt eget tempo:)

Noen som syntes jeg kanskje ikke burde?

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg ville kjent etter på formen, og tatt ett valg ut ifra det :) du har vel enda ett par timer til å bestemme deg på? :)

Dersom du har vondt i kroppen, og føler deg generelt uvel og slapp - at trening bare vil gjøre vondt værre, og ikke gi deg noe utbytte, så ville jeg personlig ikke presset kroppen til noe den aller helst ikke vil :)

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke trent hvis jeg var deg. Men det er mest fordi jeg selv blir fortere frisk om jeg slapper av. Anstrenger man seg mye har jeg hørt at sykdommen vil vare lengre. Vi fortjener litt avslapping på sofan innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil holde meg aktiv siden jeg har gått så opp i vekt og leser over alt at man ikke skal gå så mye opp også videre. Så jeg vil holde meg i form så mye jeg kan:) Men skal jo ikke trene før i kveld og nå ligger jeg jo rett ut og bare slapper av og koser meg:)

Kan jo vente og se hvordan formen er senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 9+2:D Og i dag har jeg virkelig fått influensa:( Kjiiiipt!

Det som er skummelt var at i natt drømte jeg at jeg fikk SA:( Jeg sto rett opp og løp inn på badet for og sjekke. Men ingen ting var galt. Jeg hadde en del mensen murringer da jeg la meg igjen men ikke noe mer. Fikk til slutt sove men er fortsatt redd nå som jeg er våken:/

Noen andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også drømt at jeg hadde SA på et toalett. Har noen ganger noe som kan minne om menssmerter men det er ikke ofte altså. Det er nok mer sannsynlig at vi blir overbekymret, jeg har selv vært der så føl deg ikke alene... : )

Ta det med ro, ta en god kopp te og drikk mye vann. Husk det er mangel på væske som ofte får oss til å føle oss være enn vi egentlig er hvis vi blir syke.

GOd bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også drømt at jeg hadde SA på et toalett. Har noen ganger noe som kan minne om menssmerter men det er ikke ofte altså. Det er nok mer sannsynlig at vi blir overbekymret, jeg har selv vært der så føl deg ikke alene... : )

Ta det med ro, ta en god kopp te og drikk mye vann. Husk det er mangel på væske som ofte får oss til å føle oss være enn vi egentlig er hvis vi blir syke.

GOd bedring!

Tusen takk:) Har vert litt bekymret i dag altså:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte også masse syke ting i begynnelsen. Da babyen begynte å sparke drømte jeg at han sparka hull i magen. Plutselig stakk beina rett og og jeg måtte dytte de på plass :gjeiper: Også hadde jeg et kjempehull i magen etterpå. Men legen ville ikke sy, for de mente det grodde nok igjen av seg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte også masse syke ting i begynnelsen. Da babyen begynte å sparke drømte jeg at han sparka hull i magen. Plutselig stakk beina rett og og jeg måtte dytte de på plass :gjeiper: Også hadde jeg et kjempehull i magen etterpå. Men legen ville ikke sy, for de mente det grodde nok igjen av seg selv :fnise:

Såppas ja:P Haha så jeg er ikke så gal altså:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10 uker på vei:D 1 uke til jordmor time og 2 uker til neste UL:D Gleder meg VELDIG!

Nå har jeg hatt influensa i over 1 uke og jeg begynner og bli lei:P Til og med forlovenden min er syk i dag:P Første gang han har vert så syk at han ikke kunne gå på jobb siden vi ble sammen:S

Men jeg har laget te til oss begge nå og blir en slapp og selvpleiende dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med 10 uker :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Dette ser jo ut til å gå riktig så bra :) Hvor går du til jordmor?? Hvis du ønsker å fortelle hvilken del av Krs du bor da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går til ei i byen. Var egentlig ikke hun jeg kunne ha men jeg fikk det som jeg ville til slutt:P De vil jo at du skal ha ei jeg liker:)

Ja håper alt går som det skal nå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg begynt og kjenne en liten bul nederst i magen da jeg ligger på ryggen:D Trodde ikke det skulle skje så tidlig:D

Var også med ei venninne i dag som er i uke 32 og jeg kjente på magen hun sin og vi kjente babyen på innsiden:O Det var så utrolig tøft og spennende:D Gleder meg til jeg kan kjenne liv der nede:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg i følge min egen kalender 11 uker:) Men blir ikke 11 uker i følge legen før på mandag:D

Noe som jeg syntes er sprøtt er at når jeg nyser så kjennes det ut som det løsner noe nedi der:S Kjempe ekkelt:S

Og i tillegg så skal jeg på første jordmortime på tirsdag:D Blir spennende for har ikke ANELSE hva som skjer der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...