Gå til innhold

Min lille spire!:D


Gjest Dream89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titt titt. Så vakker en liten spire du har i magen. :)

Det må være fantastisk (og rart) og vite at du har et lite liv som spirer og gror inni deg..

Håper svangerskapet forløper "knirkefritt". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på lille bønna :) koselig.

Jeg hører til Kristiansand jeg også skjønner du :) Hvor var du på UL nå sist??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest janne89

Rett på andre sia av lundsbroa. I et sånn stort gult bygg. Der har de gynikolog:) Kostet 900 kr men var vell verdt det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. Eleveklinikken :) der var jeg også på første ul. Fikk en himla tale da jeg spurte om dette med downs og nakkefold. Så skjønte fort at ho ikke var mye interessert i å sjekke sånt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Aha.. Eleveklinikken :) der var jeg også på første ul. Fikk en himla tale da jeg spurte om dette med downs og nakkefold. Så skjønte fort at ho ikke var mye interessert i å sjekke sånt :gjeiper:

Ja det spurte ikke jeg om. Jeg ville bare se at hjertet slo:D Men hvis du skal ha ul i uke 11 eller 12 så kan de se sånt:)

Meg og samboeren har snakket masse om dette med downs. Tror ærlig talt vi ikke helt hadde vist hva vi skulle gjort hvis det hadde skjedd:S Selv om mange kan mene det er galt av oss. Men vi er tross alt 23 år og han har en datter fra før av. + at vi vil ha flere barn. Er så masse og tenke på:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sjekka det sånn off the record på meg på sykehuset i uke 11. Ho sa: jeg er ingen ekspert på dette, men så vidt jeg kan se så ser den nakkefolden ganske så normal ut. Men ikke ta dette som 100% sikkerhet.

Så du kan jo prøve å hinte litt Når du skal på ul der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

I kveld så sitter jeg da alene hjemme siden mannen min ville ut og spille poker med guttene:P Hehe Han må jo bare kose seg mens han har muligheten:D Jeg har sotte og tenkt i hele dag at jeg syntes ukene går så utrooolig sent nå. Venter bare på UL i uke 12 slik at jeg kan fortelle det til ALLE:D

En ting jeg vil spørr dere som leser min dagbok om er om dere vil tippe hva jeg får for noe:) Tror dere det blir :babyjente: eller :babygutt: ?

Vet det er tidlig men er jo bare for gøy:D

Av de som vet det til nå så er det 3 som har tippet.

2x :babyjente:

1x :babygutt:

:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

I dag er jeg 8 uker:D Alt føles greit hittil:D De siste dagene har jeg ikke hatt lyst på mat i det heletatt men jeg er sulten:S Ingen ting frister:S I dag kjøpte jeg en del laks og poteter så får håpe matlysten kommer snart:)

Føler meg også veldig oppblåst om dagen:/ Er litt ubehagelig.

I morra har meg og min samboer vert sammen i 2 år:D Da blir det feiring:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

I natt hadde jeg fakrisk litt problemer med og ligge på magen. Ikke at det var vondt men det var rett og slett ubehagelig:S Og kan ikke ha stramme bukser rundt der heller:S

Er dette unormalt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er så unormalt. Kommer vel an på kroppsfasongen din. Er du normalvektig/tynn så vil du nok kjenne det tidligere.

Er du som meg med en god del isolasjon rundt magen så vil du nok ikke kjenne det :) Men nå er det fullstendig umulig å ligge på magen. Føler jeg ligger på en fotball!!

Grattis med 8 uker forresten. Og 2 år med samboer :smilorange: gøy.. Blir det bra feiring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Tror ikke det er så unormalt. Kommer vel an på kroppsfasongen din. Er du normalvektig/tynn så vil du nok kjenne det tidligere.

Er du som meg med en god del isolasjon rundt magen så vil du nok ikke kjenne det :) Men nå er det fullstendig umulig å ligge på magen. Føler jeg ligger på en fotball!!

Grattis med 8 uker forresten. Og 2 år med samboer :smilorange: gøy.. Blir det bra feiring??

Tusen takk:D Ja i kveld blir det kosekveld med bestillt mat og film:D

Jeg har litt rundt magen men har en god del magemuskler etter jeg har trent hardt i 3-4 mnd. så vet ikke om det har noe og si?:S

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:D Ja i kveld blir det kosekveld med bestillt mat og film:D

Jeg har litt rundt magen men har en god del magemuskler etter jeg har trent hardt i 3-4 mnd. så vet ikke om det har noe og si?:S

Hvordan går det med deg da?

Jeg aner ikke om det har noe å si :gjeiper:

Går greit nok med meg. Har vært hos kiropraktor for første gang i dag. Jeg har fått bekkenlåsning, så har vondt i korsrygg og ned mot rumpa. Vondt å bøye seg, sitte og ligge for lenge. Hjelper å gå :) men jeg har jo en sittestillende jobb, så det er jo en dårlig kombinasjon :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest janne89

Jeg aner ikke om det har noe å si :gjeiper:

Går greit nok med meg. Har vært hos kiropraktor for første gang i dag. Jeg har fått bekkenlåsning, så har vondt i korsrygg og ned mot rumpa. Vondt å bøye seg, sitte og ligge for lenge. Hjelper å gå :) men jeg har jo en sittestillende jobb, så det er jo en dårlig kombinasjon :(

Huff da det høres ikke greit ut. Er det ikke noe du kan gjøre for og få det bra igjen?

Så det er bra at jeg trener da sånn at jeg ikke får det? Er litt forsiktig med treninga da:P Litt nærvøs ennå:P

Håper du får det bedre snart da:) Og du får tenke på at du får noe bra ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da det høres ikke greit ut. Er det ikke noe du kan gjøre for og få det bra igjen?

Så det er bra at jeg trener da sånn at jeg ikke får det? Er litt forsiktig med treninga da:P Litt nærvøs ennå:P

Håper du får det bedre snart da:) Og du får tenke på at du får noe bra ut av det:)

Jeg skal til behandlinger hos kiro. Se om han klarer å knekke det opp igjen. Men jeg må nok ha behandling inni mellom resten av svangerskapet :(

Men kunne vært værre. Og det er bekkenløsning. Da er det mange som har vondt uansett hva de gjør.

Det er bra du trener. Jeg er med på gravid trening to ganger i uka. Man reduserer risikoen for plager, men du kan likevel få bekken løsning/låsning.. Det er hormonelt desverre :(

Men vi må krysse fingra for at du slipper unna, og jeg ikke får det værre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Jeg skal til behandlinger hos kiro. Se om han klarer å knekke det opp igjen. Men jeg må nok ha behandling inni mellom resten av svangerskapet :(

Men kunne vært værre. Og det er bekkenløsning. Da er det mange som har vondt uansett hva de gjør.

Det er bra du trener. Jeg er med på gravid trening to ganger i uka. Man reduserer risikoen for plager, men du kan likevel få bekken løsning/låsning.. Det er hormonelt desverre :(

Men vi må krysse fingra for at du slipper unna, og jeg ikke får det værre ;)

Tusen takk for svar. Er greit og vite sånne ting. Fikk bare beskjed om at når jeg kom lengre i svangerskapet så burde jeg ikke ta knebøy. Så får bare prøve på det da:) Håper jeg ikke får det men man vet jo aldri. Tnker jo bare at det kommer noe bra ut av det til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar knebøy :) men enten uten vekter, eller med max 8 kg på skuldrene. Du kan trene som normalt. Ikke situps.. Men du skal ikke slite deg skikkelig ut. Bare bli sliten. Hvis du skjønner hva jeg mener :)

Nå er det snart natta her. Må bare se litt mer private praksis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...