Gå til innhold

Min lille spire!:D


Gjest Dream89

Anbefalte innlegg

Gjest janne89

Heia:) Jeg og min forlovede har prøvd og få barn siden desember 2011. I januar så fant vi ut at vi var gravide:D Jeg gledet meg veldig og planlagte alt og fortalte det til alle. Når jeg var 12+1 uke så mistet vi det:( Var en forferdielig oplevelse og vi fikk litt skrekken i oss. Den 14 juli så bestemte vi oss for at vi skulle vente til august og så begynne igjen og prøde. Så jeg tok på meg p-plasteret og begynte med middag. Etter middag så hadde vi det litt gøy og glemte oss litt bort at jeg just hadde tatt på p-plasteret. og nå sitter jeg her og er 6+2 uker gravid:) Vi er veldig glade og det skjedde vel det som var meningen. Jeg prøver og holde litt avstad til det men er ikke lett når kroppen min sier ifra heeele tiden om at det er noe der:) I morgen skal jeg til min første lege time og jeg er veeeldig spent. Håper jo på tidlig UL slik at jeg kan se at alt er som det skal være:) *krysser fingrene*

Første trimester startet: 2 Juli

Befruktning(dagene rundt): 15 juli

Andre trimester starter: 25 september

Tredje trimester starter: 15 januar

Termin: 11 April 2013

Kinesisk kjønns kalender: Jente

Symptomer jeg hadde/har: Kvalme(ikke oppkast), Trøtt, murring, strekninger i livmoren, hodepine, humørsvigninger, migrene og veldig ofte tisse.

Ting jeg har lyst på ofte: Sure ting, appelsin, coca cola og chips

Første UL bilde:)

1477584-8-1345798105810.jpg

Vi får en liten GUTT<3

Endret av Dream89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen Janne!

Gratulerer til deg også!!

Skjønner spesielt man ønsker litt avstand hvis man har den erfaringen du har hatt. Vi får krysse fingrene for at alt går bra denne gangen:) dessuten er det veldig liten risk for at det skjer 2 ganger på rad...

Spennende, miitt første trimester startet 6 juli, tror befruktning var 20 juli her i gården så vi er jo omtrent like langt!

I tillegg har vi visst begge to time hos lege/jordmor i morgen så, du får oppdatere i morgen da!

Jeg skal følge med hos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Så koselig da at vi er så likt:D Ja du får også oppdatere hvordan det går imorgen:D

Skal følge med på deg også:)

Dette blir spennende :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

I dag var jeg på min første legetime. Har vert på det før så var ikke så sjokk. De gjore det vanlige med prøver og slikt og jeg fikk boka og nummere til jordmødre:) Søkte også om tidlig UL men var vist liten sansynlighet så i morgen ringer jeg en privat klinikk som legen annbefalte og da skal jeg be om tidlig UL der. Kostet 900 kr men føler det er verdt det:)

Hadde også kjøretime i dag og det gikk strålende. Læreren sa jeg fikk den nok før mars 2013:)

En liten oppdatering. Ny termin var 10 april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi Janne!

FIkk du ordnet deg tidlig UL hos privatklinikk? Forhåpentligvis presser vi ut samtidig, da jeg har 12 april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

HEi Janne!

FIkk du ordnet deg tidlig UL hos privatklinikk? Forhåpentligvis presser vi ut samtidig, da jeg har 12 april :)

Så spennende da:D Jeg glemte nummeret hjemme i dag og kom ikke hjem før etter det stengte:/ Så må heller få ringt på mandag i stedet:D Skal du ha tidlig UL?

Ja får håpe det da. Hadde jo vert litt stiligt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Syns det er gøy å følge med i dagbøker, så jeg tenkte jeg legger igjen et fotspor her :smilorange:

Håper ting går bedre for deg denne gangen en sist. Skal krysse fingre og tær.

Spennende at du driver å tar lappen. Men hvorfor vil du ikke få den før mars?? Det var jo fryktelig lenge til :(

Håper du får en finfin dag :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Heisann. Syns det er gøy å følge med i dagbøker, så jeg tenkte jeg legger igjen et fotspor her :smilorange:

Håper ting går bedre for deg denne gangen en sist. Skal krysse fingre og tær.

Spennende at du driver å tar lappen. Men hvorfor vil du ikke få den før mars?? Det var jo fryktelig lenge til :(

Håper du får en finfin dag :smilyblomst:

Tusen takk:) Ja jeg skal bestille tidlig UL på mandag for og være sikker. pluss at jeg løfter ikke tungt i det hele tatt og meg og samboeren krangler ikke i det hele tatt. Siden sist så hadde vi 2 stoooore ktangler så vi hadde misstanke om at det var på grunn av det. Så vi er rett og slett veldig forsiktige nå. Samboeren min er som en engel nå og han tar såååå godt vare på meg<3

Det med lappen er bare et mål at den skal være tatt før det:) kunne ha fått den i morra, ikke noe problem:P Haha

Og se du også er gravid:D Gratulerer så mye:D(selv om det er litt siden du ble gravid:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Ja jeg skal bestille tidlig UL på mandag for og være sikker. pluss at jeg løfter ikke tungt i det hele tatt og meg og samboeren krangler ikke i det hele tatt. Siden sist så hadde vi 2 stoooore ktangler så vi hadde misstanke om at det var på grunn av det. Så vi er rett og slett veldig forsiktige nå. Samboeren min er som en engel nå og han tar såååå godt vare på meg<3

Det med lappen er bare et mål at den skal være tatt før det:) kunne ha fått den i morra, ikke noe problem:P Haha

Og se du også er gravid:D Gratulerer så mye:D(selv om det er litt siden du ble gravid:P)

Takk for det :) Ja, har plutselig kommet litt lengre jeg. Men føles ikke så lenge siden jeg var der du er nå. Vi brukte mer tid på å bli gravide, så jeg gikk også lenge og var redd for at noe skulle gå galt. Klarte ikke tro at det endelig hadde skjedd..

Hadde to tidlig UL jeg. På grunn av lavt stoffskifte ville legen min at jeg skulle det. Hadde en i uke 7-8 (tror det var, babyen hadde nettop begynt å bevege seg) og en i uke 11 :) Veldig mye forskjell på de to ukene.

Men har ikke klart å slappe helt av å nyte det før den siste tia. Kjennes ikke virkelig for meg før jeg kjente lillegutt sparke fra seg :)

Det er bra du prøver å ta det med ro :) Er ikke mye anna mang kan gjøre fra eller til på det tidspunktet. Bare tenk at det må gå bra. Rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Ja vi får bare vente og se:) Kommer nok med oppdatering i morra etter jeg ringer Jordmor og privatklinikken:)

Er så hyggelig at folk vil lese det jeg har og si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

I dag har jeg fått time til tidlig UL og det skjer nå på torsdag den 23.08:) Fikk også jordmor time den 18 september hos den jordmora jeg ville ha:D Så blir spennende og se på torsdag:) Kjenner jeg er litt nærvøs ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

I morgen er det tidlig Ul og jeg er spendt og redd på samme tid:S Håper så på at alt er bra<3 Det er det eneste jeg ønsker<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest janne89

Da har jeg vert på jo og alt var kjempe fint. 10 mm lang og hjertet slo sterkt. Sjansen for sa gikk fra 30% til 5%:-D super fornøyd:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå bra :D deilig å kunne puste litt lettere da :) må satse på at bønna klorer seg skikkelig fast videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest janne89

Jepp:D Fikk også brev fra sykehuset i dag:P Og der fikk jeg vite at jeg fikk tidlig UL.! HAHA Typisk det da. Men men. Så skal på neste UL den 24,09 da jeg er 12 uker på vei:P:D Men gleder meg veeeldig:D Jo oftere jeg kan se krabaten jo bedre:D Og foresten så så de etter fler astronauter inni der men var bare en:P Litt deilig det da:)<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da :) Jeg var også på to tidlige UL.. Var egentlig ikke meninga, men ble sånn. I uke 11 tok jeg UL på sykehuset. Og var veldig mye mer fornøyd med den enn den private :)

Hvilket sykehus hører du til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janne89

Hun var veldig hyggelig hun jeg hadde i dag men jeg måtte jo ha invendig. Skal legge ut bilde her litt senere:) Jeg hører til sørlandet sykehus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvendig ja.. Det måtte jeg og begge gangene. Men jeg gir blanke i sånt jeg. Tror samboer syns det var mer pinlig enn meg :fnise:

Sørlandetsykehus.. Kristiansand?? Tror kanskje ikke vi er så langt unna hverandre egentlig :)

Gleder meg til bildet. Ha en fin dag :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...