Gå til innhold

Min lille spire!:D


Gjest Dream89

Anbefalte innlegg

Uke 11 i dag :hoppendeglad: Er så glad for at tiden går litt fort om dagene siden jeg har så mye og gjøre:P

I morra er det første jordmortime og jeg har fått med meg ei venninne siden mannnen min måtte jobbe:( Men han får fri til UL timen på neste mandag da:D Gleder meg VELDIG til og se den lille:D Håper at elt er som det skal og at kanskje man kan se kjønnet :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem jordmor skal du til forresten?? Så noen Anonyme var frekke med deg i den andre tråden, og leste det du svarte. Så nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvem ho slemme jordmora er :gjeiper:

Hvis du vil si det da seff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem jordmor skal du til forresten?? Så noen Anonyme var frekke med deg i den andre tråden, og leste det du svarte. Så nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvem ho slemme jordmora er :gjeiper:

Hvis du vil si det da seff :)

Var ei på slettheia eller vågsbygd et sted. I det området som hadde vert så utrolig frekke med noen venner av meg. og da ville jeg ikke gå der:P

Jeg går til Bergliot i byen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på jordmortime for første gang:D Og hun fant den lille babyen så jeg fikk høre hjertet:D Så utrolig rørende og vite at alt er fortsatt kjempe bra:D Er overlykkelig over at alt går strålende ennå:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så gøy at du fikk høre hjertet :) Var vel en god betryggelse, og bra at du er fornøyd.

Brukte ho lang tid med å finne lyden?? Det gjorde JM på meg i uke 12 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass.. Så gøy da :) brukte vel 5 min på meg. Ho leta og leta og leta, også sa ho: nei du, det ser ikke ut som h*n vil at vi skal finne h*n. Eller, vent litt.. Der ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morraa blir en spennende dag:D Da får vi se om vi har et friskt lite perfekt barn inni der:D Var flaks jeg så på arket for jeg haddeskrevet ned tiden tor ul feil:P Jeg skulle jo være der kl 9 og ikke kvart på 10:P Vi har også hatt et lite sånn "veddemål" om hvilket kjønn det kan være og ser fakrisk ut som det er flere som tror det blir gutt nå altså. I tillegg er det jo bare gutter som blir født rundt her nå føler jeg:P haha. Blir en spennende dag:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorra :)

Har dere fortalt nyheten til familien??

Vi har fortalt det til broren til min samboer men ingen andre familiemedlemmer:) Alle får vite det i morra:D Men ingen av oss tørr og fortelle svigermor:S Så vi må nok be broren til min samboer om og fortelle det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til broren til min samboer men ingen andre familiemedlemmer:) Alle får vite det i morra:D Men ingen av oss tørr og fortelle svigermor:S Så vi må nok be broren til min samboer om og fortelle det:P

Ååå.. Hvorfor tør dere ikke fortelle svigermor?? Liker ho ikke at dere er sammen?

Tror svigermor her hadde blitt kjempeskuffa om bror til samboer fortalte en så stor nyhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå.. Hvorfor tør dere ikke fortelle svigermor?? Liker ho ikke at dere er sammen?

Tror svigermor her hadde blitt kjempeskuffa om bror til samboer fortalte en så stor nyhet..

Hun vil ikke vi skal få barn. Når hun fikk vite min samboer skulle bli pappa for min stedatter så friket hun helt ut og fortalte at moren måtte ta abort også videre. Hun fikk vite at jeg hadde mistet sist og hun sa bare: Tenk dere om! Samboeren sendte meldig og fortalte at vi hadde forlovet oss. Hun har aldri nevnt det eller sakt gratulerer. Så da kan hun jo ikke forvente at vi vil fortelle henne så mye mer sår hun ikke virket glad for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass.. Ho virker ikke helt normal. Syns synd på samboeren din som ikke tør fortelle noe slikt til sin mor. Skulle nesten tro ho selv angrer på å få barn med en slik kommentar.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass.. Ho virker ikke helt normal. Syns synd på samboeren din som ikke tør fortelle noe slikt til sin mor. Skulle nesten tro ho selv angrer på å få barn med en slik kommentar.. :lur:

Aner ikke jeg. Han sier bare han orker ikke komentarene hennes hele tiden og maset. Men Men er jo ikke min jobb og si det så da får broren si det:P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ligger jeg og venter på at klokka skal ringe så jeg kan stå opp og gjøre meg klar til UL:) Maaange tanker som surrer oppi hode nå må jeg si:S Som : Hva hvis noe er galt? Og Hva hvis barnet ikke er friskt? Kjenner jeg både gruer meg og gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA har jeg vert på ul og alt så FLOTT ut :hoppendeglad: Var en søt liten krabat der inne:D Så nese og munn og en arm:D Og så tydelig:D Var UTROLIG gøy:D :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...