Gå til innhold

Min lille spire!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at alt så bra ut :) Da klarer du kanskje slappe litt mer av og nyte dette videre :)

Skrevet

Jepp:D Er så glad:D Og i dag er jeg over min personlige dag:) 12+1 var da jeg mistet sist og nå ser alt ser fortsatt bra ut:)

Gjest Dream89
Skrevet

Uke 13 i dag og jeg er i mitt 2 trimester:D Er så utrolig glad for at alt går greit:D

Gjest Dream89
Skrevet

Har slitt med migrene i flere dager nå:/ Er det noen som har noen tips for det?

Gjest Dream89
Skrevet

Da var jeg i uke 14:D Er sykemeldt da på grunn av hodepine og migrene:(

Skrevet

Så gøy med uke 14 :) nærmer seg tid for ordinær UL. Når skal du på det??

Er sykemeldt jeg også. Frem til permisjonsstart. Ikke lett med livet og denne diabetesen :(

Gjest Dream89
Skrevet

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Nei huff :( Får håpe ikke jeg også får det der:( Kan ikke være lett altså:/ Jeg skal på neste ul i uke 19. Den 14 november:)

I dag skal jeg til jordmor igjen:) Skal få henne til og måle hjertelyd og i tillegg så har jeg hatt litt ubehag i natt så har blitt litt bekymra:S

Skrevet

Nei huff :( Får håpe ikke jeg også får det der:( Kan ikke være lett altså:/ Jeg skal på neste ul i uke 19. Den 14 november:)

I dag skal jeg til jordmor igjen:) Skal få henne til og måle hjertelyd og i tillegg så har jeg hatt litt ubehag i natt så har blitt litt bekymra:S

Så spennede. Jeg skal også på UL den dagen ;) Så om du sitter på venterommet med en kjempegravid halvblond ei som ser en anelse nervøs ut så er det nok meg :fnise:

Åssen gikk det hos JM? Alt bra med lille?? Åssen ubehag har du hatt??

Gjest Dream89
Skrevet

Alt var bra med den lille:D Hjertelyd på 152 ca:D Så var ikke noe og bekymre seg for:D

Havnet nesten på føden med ei venninne i dag. Hun er i uke 26 og hun hadde hatt kraftige kynner hele morgenen og var flere på dagen også. Men det har vist roet seg nå da:D

Gjest Dream89
Skrevet

I dag er jeg i uke 15:D Syntes tiden begynner og gå fort nå:D Har 2 søstre so har begynt og ta helt av og vil kjøp vogn og seng for oss allerede:D

Skrevet

Tia går unna ja :) Heldig du er som har folk som vil kjøpe ting. Det er jo perfekt. Litt tidlig kanskje? Jeg begynte ikke å ordne vogn før etter ordinær UL.

Åssen vogn har du lyst på da?? :)

Gjest Dream89
Skrevet

Ja er litt tidlig men kan man si nei til noen som vi kjøpe vogn tid deg?:P

Er en vogn inne på lekmer.no Den heter 2ME, kombivogn, berlin, svart:)

Jeg er den yngste i søsken flokken så er nok litt derfor de er litt ivrige:P

Gjest Dream89
Skrevet

I dag er jeg i uke 16:D Og da er jeg 4 mnd på vei:D Endelig begynner tiden og gå litt fortere:D

Gjest Dream89
Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen til den ordinære ultralyden:D Vi er i full gang med tipping her hjemme:D Hva tror detre det blir? Liten gutt eller liten jente?

Skrevet

Det nærmer seg nå ja :) Bare snart 2 uker til??

Tror du får ei lita jente jeg :rodmer:

Ååå.. husker jeg var sååå spent på det da vi var på UL. Jeg hadde på følelsen at det ble gutt helt siden testen var positiv, men søstrene mine og mamma var sååå sikre på at det kom til å bli jente så jeg begynte å bli usikker selv.

Men å se hvor glad samboer ble da han fikk vite at han får en sønn var priceless :) Gleder meg til gutten vår kommer :)

Hva tror du selv det blir??

Gjest Dream89
Skrevet

Det nærmer seg nå ja :) Bare snart 2 uker til??

Tror du får ei lita jente jeg :rodmer:

Ååå.. husker jeg var sååå spent på det da vi var på UL. Jeg hadde på følelsen at det ble gutt helt siden testen var positiv, men søstrene mine og mamma var sååå sikre på at det kom til å bli jente så jeg begynte å bli usikker selv.

Men å se hvor glad samboer ble da han fikk vite at han får en sønn var priceless :) Gleder meg til gutten vår kommer :)

Hva tror du selv det blir??

Ja ikke sant. Jeg har hele tiden ment at det er jente:) Men de fleste tipper gutt faktisk:P Så blir spennende. Har ei venninne som har termin dagen før meg og hun skal også på ul samme uke som meg. Er så spennende altså:D

Gjest Dream89
Skrevet

17 uker i dag:D Og jordmor time:D Alltid gøy og høre på det lille hjertet:D

Gjest Dream89
Skrevet

Tror jeg kjente liv i dag:O Fikk litt sjokk og vet ikke helt om det var det men kjentes ut som det kunne ligne på noe sånn...

Skrevet

Gratulerer med 17 uker :) det går unna dette her altså :)

Spennende å kjenne liv. Når jeg var sikker på at jeg kjente liv så kjente jeg små dunk rett og slett :)

Den sommerfulg eller gullfisk følelsen så mange snakker om har jeg aldri kjent ;)

Gjest Dream89
Skrevet

Gratulerer med 17 uker :) det går unna dette her altså :)

Spennende å kjenne liv. Når jeg var sikker på at jeg kjente liv så kjente jeg små dunk rett og slett :)

Den sommerfulg eller gullfisk følelsen så mange snakker om har jeg aldri kjent ;)

Ikke jeg heller. jeg kjente også et lite dunk. Er rart og er ikke 100% sikker på at det er det da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...