Gå til innhold

Høye hæler. helt ærlig. hva er et som er så sexy med det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du liker nett og søtt, men ikke sexy?

Nå er jeg ikke mann. Men nei, jeg syns generelt ganske høye hæler er lite pent. Jeg syns kvinnebein med veldig høye hæler er lite pent. Ting kan ikke være sexy om man ikke liker det, eller hva. Korte kæler kan være veldig fint. Men selv foretrekker jeg nok andre sko i utseendet enn mange andre her. Jeg syns for eksempel at spisse sko er noe av det styggeste som eksisterer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg veldig bra i høye hæler. Jeg føler at jeg får en bedre holdning også! Men jeg bruker det ytterst sjeldent. Jeg er ikke den jenta som går i hæler til hverdags i allefall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker høye heler veldig godt. Ikke de høyeste....

Har et par jeg elsker, og ønsker meg flere med samme høyde og helutforming som jeg har.

Det er 2 cm platå og 10 cm hel, så total helhøyde blir vel 8 cm?

Det er passe høyde for meg, da klarer jeg å gå på en måte som ser bra ut, høyere så føler jeg at det ser ut som jeg balanserer rundt på stylter.

For min del føler jeg meg sexy og feminin, og jeg synes bena blir penere i de.

Spesielt leggene.

Men jeg vil ikke ha høyere fordi jeg som sagt synes at jeg får rar gange i de og det er ikke behagelig å gå i.

Når jeg bruker det, spørs helt hva jeg skal. Bruker det ikke når jeg vet at jeg må stå og gå MYE,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes høye hæler er fint, men kun når man kan gå skikkelig i dem. Veldig få klarer å gå skikkelig i superhøye hæler, spesielt om det er stilett. Så da synes jeg det er bedre å heller senke hælhøyden et par hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-10 cm nude eller sorte hæler hever ethvert antrekk. Man blir høyere, ser slankere ut, rumpa får et lite løft, lårene og leggene ser mye tynnere ut og selve foten ser mindre og mer nett ut. Kan godt gå med pumps til skinnyjeans også, favoritten nå er knall grønne og er 9 cm. Hæler er en jentes beste venn.:)

Styggeste jeg ser er jenter som går i partykjoler med ballerinasko!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogmann

Det jeg liker med høye hæler er at kvinnen blir begrenset i sin mobilitet. Det er jo også dette som er en opprinnelige ideen med høye hæler, nemlig at kvinnen ikke skulle kunne løpe vekk fra menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker med høye hæler er at kvinnen blir begrenset i sin mobilitet. Det er jo også dette som er en opprinnelige ideen med høye hæler, nemlig at kvinnen ikke skulle kunne løpe vekk fra menn.

Så du liker å løpe etter hjelpeløse kvinner du da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Så du liker å løpe etter hjelpeløse kvinner du da?

Det var en spøk. En sexistisk spøk, ja, men likevel en spøk. Lighten up.

Ja, og btw, det er jo dere som fortsetter og gå i en kreasjon som vi menn oppfant til dere for nettop at dere ikke skulle løpe. Liker du at menn ikke vil at du skal kunne løpe?

Endret av Skogmann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et valg, jeg kan gå med hæler eller la vær. Hadde jeg fått en fremmede mann etter meg hadde hælene blitt kastet i grøfta og jeg hadde beinet barføtt. Har du kilde til påstanden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Jeg har et valg, jeg kan gå med hæler eller la vær. Hadde jeg fått en fremmede mann etter meg hadde hælene blitt kastet i grøfta og jeg hadde beinet barføtt. Har du kilde til påstanden din?

Not really. Jeg så det i en dokumentar en gang, men ser ikke ut som om internett er spesielt enig med meg. Men kvinner har historisk sett blitt tvunet til og gå med mye rart. Kvinner i Kina måtte i gamledager fra de var små (de rike) presse føttene sine nedi små klumper av noen sko slik at de ikke skulle få store føtter (som var regnet som stygt, kvinner skulle ha små føtter). Dette hemmet veksten av føttene og de endte opp med små hover.

Men alt i alt, hvorfor går kvinner med høye heler? Det må jo være for å attrahere seg menn? Eller er det som med alt annet "fordi dere liker det"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not really. Jeg så det i en dokumentar en gang, men ser ikke ut som om internett er spesielt enig med meg. Men kvinner har historisk sett blitt tvunet til og gå med mye rart. Kvinner i Kina måtte i gamledager fra de var små (de rike) presse føttene sine nedi små klumper av noen sko slik at de ikke skulle få store føtter (som var regnet som stygt, kvinner skulle ha små føtter). Dette hemmet veksten av føttene og de endte opp med små hover.

Men alt i alt, hvorfor går kvinner med høye heler? Det må jo være for å attrahere seg menn? Eller er det som med alt annet "fordi dere liker det"?

Ser du ikke stor forskjell på en kvinnes kropp med eller uten 10 cm hæler? Det gjør oss jo mer elegante?

Og JAAAA, vi liker det :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Ser du ikke stor forskjell på en kvinnes kropp med eller uten 10 cm hæler? Det gjør oss jo mer elegante?

Og JAAAA, vi liker det :hoppendeglad:

Ja, jeg liker høye heler jeg. Superhot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tror ikke vet vet om ÈN mann som ikke liker hæler gitt! Jeg blir sånn 1,86 på 10 cm hæl men who cares. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri hæler. Det kan være kjempefint på andre, men er enig i at det er mange som snubler rundt på hæler som åpenbart er for høye for dem. Da hjelper det liksom ikke om det fremhever antrekket og kroppen, synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Tipper Tom Cruise ikke er så stor fan av hæler :) 186 er greit, men er weird og stå å snakke med damer som er over 190 med hæler. Da føler man seg som en liten pjokk på 182.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skogmann

Jeg bruker aldri hæler. Det kan være kjempefint på andre, men er enig i at det er mange som snubler rundt på hæler som åpenbart er for høye for dem. Da hjelper det liksom ikke om det fremhever antrekket og kroppen, synes jeg.

Kælvbeinte damer med miniskjørt som ramler hjem drita fulle midt på natta med høyhæla sko ser bare tragisk ut desverre. Det er en fin linje der mellom sexy og totalt avtennende :D

Og jeg er heeelt sikker på at du ser bra ut i høyhæla sko også Søgni ;)

Endret av Skogmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spurt en gang på byen hvor høy jeg var en gang jeg hadde på meg 15 cm kilehæler av en mann som satt ved siden av meg i baren mens jeg sto. 1,91 på hæler sa jeg. Han var 1,77 eller noe sånt og gliste og konkluderte med at jeg var alt for høy for han. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kælvbeinte damer med miniskjørt som ramler hjem drita fulle midt på natta med høyhæla sko ser bare tragisk ut desverre. Det er en fin linje der mellom sexy og totalt avtennende :D

Og jeg er heeelt sikker på at du ser bra ut i høyhæla sko også Søgni ;)

Det er derfor 8-10 cm er ok, da har man mer kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Ble spurt en gang på byen hvor høy jeg var en gang jeg hadde på meg 15 cm kilehæler av en mann som satt ved siden av meg i baren mens jeg sto. 1,91 på hæler sa jeg. Han var 1,77 eller noe sånt og gliste og konkluderte med at jeg var alt for høy for han. :briller:

Haha. "Oida, det var da synd" skulle du sagt da.

Nå tror jeg ikke at jeg har flere meninger om høyhæla sko, men takk for praten. Du lærte ikke minst om kinesiske oldtidskvinners hov-føtter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...