AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Satt og pratet med to jenter og en guttevenn. Damene snakket bare om hvor enkelt det var å finne en å knulle med. De knuller også ganske mye med mange forskjellige gutter. Men de var veldig enige om to ting, gutten måtte ikke være feit også måtte han være kjekk og snill.Men han måtte ikke være en tøffel. Men de har sex ganske ofte, men sliter med å finne den rette. Vi gutta synes det er vanskeligere å finne ei å knulle med. Har vært på byen flere ganger, men damene ser knapt på oss gutta en gang. Jeg synes det er urettferdig at jentene får knulle så mye og det er kun de kjekke som får seg. De jentene var helt vanlige jenter, men de knuller mye. Jeg er også en helt vanlig gutt og får sjelden knulle. Jeg synes det er veldig urettferdig. Er dette rett? Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232 4 1
Longgone Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Damene som (for å bruke ditt usmakelige ordvalg) knuller mye må jo nesten ha noen menn og gjøre det med, så da gjør vell men også det... 25
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Ikke alle damer knuller mye. De som gjør det må selv få velge hvem de vil knulle så lenge han også vil knulle henne. Anonym poster: c2e59241db9ba69391d97f25e19b4fbc 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Damene som (for å bruke ditt usmakelige ordvalg) knuller mye må jo nesten ha noen menn og gjøre det med, så da gjør vell men også det... Det er kun noen få gutter som får knulle mye. Alle jenter synes det er lett å få sex selv om de har helt gjennomsnittlig utseende. Ei jenter jeg vet om gikk bare inn på et utested og bort til en gutt hun synes var kjekk og dro han med hjem og knullet med han. Jeg har flere kamerater som er kjekke, men som også klager over at damene ikke alltid vil knulle når de er på byen. For gutter er det vanskeligere. Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232 5
Medlem Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Det er slik kjønnsmarkeder er... Kvinnene sitter med mesteparten av makten, og kan være så kravstore de vil for det er alltids en mann som er bra nok og villig til å knulle. De fleste damer får så mye pikk de ønsker, mens få menn får så mye fitte de ønsker. 7
Gjest Skogmann Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Damene som (for å bruke ditt usmakelige ordvalg) knuller mye må jo nesten ha noen menn og gjøre det med, så da gjør vell men også det... Noen menn knuller ekstremt mye, andre ekstremt lite. Hos kvinner er det det en mer flat kurve. De fleste kvinner knuller endel. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #7 Skrevet 12. august 2012 Noen menn knuller ekstremt mye, andre ekstremt lite. Hos kvinner er det det en mer flat kurve. De fleste kvinner knuller endel. Det er riktig. Jeg satt på t-banen i dag også så jeg rundt meg og begynte å tenke. Her er det mange damer og de har sikkert nettopp sugd pikk eller knullet. Om ikke så skal de sikkert gjøre det snart. De aller fleste damer knuller så mye de vil. Mens mange gutter har ofte ikke knullet på flere år eller i det hele tatt. Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232 3
Gjest Skogmann Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Det er riktig. Jeg satt på t-banen i dag også så jeg rundt meg og begynte å tenke. Her er det mange damer og de har sikkert nettopp sugd pikk eller knullet. Om ikke så skal de sikkert gjøre det snart. De aller fleste damer knuller så mye de vil. Mens mange gutter har ofte ikke knullet på flere år eller i det hele tatt. Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232 Jepp. Sånn er det. Men istedenfor å sitte og tenke på at alle kvinner nettop har sugd kuk eller knulla store pikker, så kanskje man burde manne seg opp litt selv og prøve å skaffe seg ei dame? 12
Gjest Raindrops Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 (endret) Så kvinner får lettere sex enn menn, big whoop. Nei, det er ikke spesielt rettferdig, livet har aldri vært rettferdig. Istedenfor å filosofere over hvor ofte kvinner på t-banen suger kuk, så kan du heller prøve å jobbe med deg selv. Bli den beste utgaven av deg selv du kan bli, så skal du se det kommer noe sex i din retning også. Edit: Skrivefeil Endret 12. august 2012 av Raindrops 19
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Så kvinner får lettere sex enn menn, big whoop. Nei, det er ikke spesielt rettferdig, livet har aldri vært rettferdig. Istedenfor å filisofere over hvor ofte kvinner på t-banen suger kuk, så kan du heller prøve å jobbe med deg selv. Bli den beste utgaven av deg selv du kan bli, så skal du se det kommer noe sex i din retning også. Oi så truffet man følte seg da? Må jo være lov å lufte frustrasjoner. Som kvinne vil du uansett aldri kunne sette deg helt inn i hvordan mange menn her opplevd det. Men er for øvrig enig i at det er bedre å fokusere på seg selv og egentlig ikke heller så mye på sex i seg selv heller i første omgang. Da får man mulighet til å jobbe litt med seg selv, og man kan oppnå å bli mer selvsikker, noe som igjen er attraktivt. Men jeg tør faktisk påstå at denne makten på kjønnsmarkedet er i ferd med å snu. Jovisst har kvinner fordelen ennå, men jeg ser mye mer kresen oppførsel blant menn enn før, spesielt da blant yngre menn. Mange kvinner mener at mann tar hva som helst på byen. Jeg mener det er en myte, jeg vet om ganske mange menn etterhvert som også setter krav, og det blir stadig flere av dem. Anonym poster: 66882b7f69dd27f83187ab02bc787475 2
Gjest "gjest" Skrevet 12. august 2012 #11 Skrevet 12. august 2012 Livet er urettferdig. Bli vant til det.
Gjest Raindrops Skrevet 12. august 2012 #12 Skrevet 12. august 2012 Oi så truffet man følte seg da? Må jo være lov å lufte frustrasjoner. Som kvinne vil du uansett aldri kunne sette deg helt inn i hvordan mange menn her opplevd det. Men er for øvrig enig i at det er bedre å fokusere på seg selv og egentlig ikke heller så mye på sex i seg selv heller i første omgang. Da får man mulighet til å jobbe litt med seg selv, og man kan oppnå å bli mer selvsikker, noe som igjen er attraktivt. Truffet av hva da? Bare fordi han snakker om kvinner? Slapp helt av, jeg ble ikke det minste provosert, selv om jeg ikke brukte smilefjes. Forventer du at alle skal ha sympati med TS og andre menn fordi de ikke får pult? Isåfall må jeg bare beklage, for det er ingenting å hente her iallefall. Jeg prøver ikke å sette meg inn i hva TS føler, jeg prøver å gi han et spark bak så han kanskje slipper å lufte mer frustrasjon av denne typen, for det er ganske lite spennende å høre om "skjevheten i kjønnsmarkedet" for ørtende gang. 10
Gjest chariot Skrevet 12. august 2012 #13 Skrevet 12. august 2012 Livet er hardt, men urettferdig. Deal with it. 1
Gooodie Skrevet 12. august 2012 #14 Skrevet 12. august 2012 (endret) For hver kvinne som knuller med en mann, trengs en mann. Konklusjon: kvinner og menn knuller nøyaktig like mye. Endret 12. august 2012 av Gooodie 13
ini Skrevet 12. august 2012 #15 Skrevet 12. august 2012 Life is tough, get a helmet. På den annen side, det kan være hensiktsmessig å tenke på jenter som mer enn "noen å knulle med". Just saying. 11
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #16 Skrevet 12. august 2012 Det som irriterer meg er at lubne jenter får seg noe decent av menn på byen når de selv er 4-5 på skalaen. Jeg reiser mye og er ofte i Danmark, Sverige og England. Stort sett så er det bare norske damer som er bitchy, stuck up og frekke. Men det slår tilbake på dem når de blir eldre, kvinnene i Norge blir stygge som fy når de eldres. Anonym poster: 200bf713968e223442be7efa11e21c8c 4
Gjest Katten. Skrevet 12. august 2012 #17 Skrevet 12. august 2012 Er det rett at menn som jobber med seg selv, kroppsspråket sitt, stilen sin og tankegangen sin, får ha sex med jentene som jobber med seg selv, kroppsspråket sitt, stilen sin og deres tankegang? Eller skal alle plutselig ha rett til å ha sex med hvem som helst, uten å måtte gjøre noe for det? I så fall: hvorfor er ikke Keira Knightley her nå? 6
Gjest Katten. Skrevet 12. august 2012 #18 Skrevet 12. august 2012 Det som irriterer meg er at lubne jenter får seg noe decent av menn på byen når de selv er 4-5 på skalaen. Jeg reiser mye og er ofte i Danmark, Sverige og England. Stort sett så er det bare norske damer som er bitchy, stuck up og frekke. Men det slår tilbake på dem når de blir eldre, kvinnene i Norge blir stygge som fy når de eldres. Anonym poster: 200bf713968e223442be7efa11e21c8c Bitter much? Jeg synes de norske kvinnene er de vakreste i verden, og at de beholder skjønnheten sin langt opp i årene. 11
Gjest Blubberella Skrevet 12. august 2012 #19 Skrevet 12. august 2012 For hver kvinne som knuller med en mann, trengs en mann. Konklusjon: kvinner og menn knuller nøyaktig like mye. Enten det eller så er det noen få menn som knuller seg halvt ihjel med alle disse jentene/damene. Kanskje noen burde be dem om å skjerpe seg så de ikke ødelegger for andre? Dele litt på godene så ingen menn trenger å sitte med sextørke? 2
Hapa Skrevet 12. august 2012 #20 Skrevet 12. august 2012 Det er bare sånn det er å være mann... Det er lettere for kvinner å finne en sexpartner og det er lettere for kvinner å få seg kjæreste. Sånn er livet 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå