-Jiinxs- Skrevet 28. mars 2013 #281 Skrevet 28. mars 2013 (endret) Boop boop God Påske Endret 28. mars 2013 av -Leon- 1
Fredrik29 Skrevet 14. april 2013 #283 Skrevet 14. april 2013 Gutt på 30 søker venner i Oslo :-) er i langvarig homofilt forhold. Er morsom, sosial og oppegående. I full jobb, samfunnsengasjert, livsglad og lett å bli kjent med. Smilende og positiv, men har også alvor og dybde. Har mange bekjente og en stor krets, men få virkelig gode venner. Opplever at mange flytter fra oslo eller blir opptatt med sitt når man bikker 30. jeg liker populærkultur, mosjon, samfunnsdebatt, tv/film/musikk, interiør, mote og engasjerer meg i frivillig arbeid. Send meg gjerne en melding :-) 2
Cersei Skrevet 5. mai 2013 #285 Skrevet 5. mai 2013 Tråden har stilnet litt, men jeg ønsker likevel alle velkommen til å skrive her!:-) 2
Frøken Fips Skrevet 6. mai 2013 #286 Skrevet 6. mai 2013 (endret) Hei dere! Slenger meg på denne tråden. Noen som vil dele her om de har blitt kjent med noen via pm? Denne tråden er et bra initiativ! Endret 6. mai 2013 av Frøken Fips 2
Gjest Daenerys Skrevet 6. mai 2013 #287 Skrevet 6. mai 2013 Jeg er fremdeles tilgjengelig på pm, bare hyggelig å prate med andre!
Kada Skrevet 6. mai 2013 #288 Skrevet 6. mai 2013 Ta gjerne kontakt med meg også, en snill 86-modell.. 2
masken Skrevet 11. juni 2013 #290 Skrevet 11. juni 2013 Hallooo alle sammen:) Jente på snart 25, bor like utenfor Trondheim søker kontakt:) kommer opprinnelig fra fjellet der huldre og nisser bor! Er det noen som kunne tenkt seg å sende noen ord? Liker å synge, teater, og er nett å kompakt! Har funnet mannen i mitt liv, Så nå kanskje noen nye bekjente det blir? (Skikkelig overtrøtt, og skikkelig dårlig rim )
Nowayback Skrevet 11. juni 2013 #291 Skrevet 11. juni 2013 Gutt på 27 år, fra Sørlandet, vil mer enn gjerne ha kontakt med folk på PM!
Høgga Skrevet 12. juni 2013 #292 Skrevet 12. juni 2013 Herlig tråd! Slenger meg på Jente 19, fra Sørlandet. Flytter til hovedstaden i august for å studere. Moden for alderen, glad i å prate og lytte. Interessert i idrett, språk og politikk. Har ellers et flott og nokså problemfritt liv, men sliter med søvnproblemer. Har opplevd hallusinasjoner som følge av sovepille. (er ellers helt frisk!) Hvis noen kjenner seg igjen i noe av dette, setter jeg stor pris på en samtalepartner jeg kan dele glede, frustrasjon og erfaringer med!
Athena27 Skrevet 13. juni 2013 #293 Skrevet 13. juni 2013 For en fin tråd, meget bra initiativ ! Jeg henger meg også på her. Kort oppsummert er jeg 28 år, fra Vestlandet og har kjæreste. Spesielle interesser jeg har er trening, mote/shopping, reising, interiør og design, film og musikk. Er vel ikke den som traver mest "på by'n'" nå lenger, men tar gjerne en fest med nære venner når anledningen byr seg Er bare å sende meldinger dersom noen trenger/ønsker å snakke. Selv om jeg ikke er ekspert på alt, så er jeg en god lytter.
Gjest Lufj Skrevet 13. juni 2013 #294 Skrevet 13. juni 2013 Slenger meg på, selvom jeg er kanskje for ung for de fleste (18 år), men er moden for alderen og føler selv jeg er en god lytter! Er veldig forståelsesfull og dømmer aldri. Har opplevd mye i livet, selvom jeg er ung, så er kanskje nærmere 40 i hodet haha Bare å ta kontakt, uansett hva det måtte være man vil prate om.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #295 Skrevet 13. juni 2013 heh? Anonymous poster hash: 6be98...f4d
ohyeahitsme Skrevet 13. juni 2013 #296 Skrevet 13. juni 2013 Juhuu, det er bare meg ;D Bare å kontakte meg, anytime. Alltid koselig med PM Mann, 26 år. Tvers gjennom god ;D <3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #297 Skrevet 13. juni 2013 Kan kaste meg på dette jeg og! Kjempe initiativ, om det er noen der ute som trenger en venn. Selv er jeg nærmere slutten enn midten av 20-årene og holder til for øyeblikket på vestlandet. Spesielle interesser må vel bli mennesker, og helst dem rundt meg. Jeg gjør mye for mange, men jeg gjør og egentlig mer for meg selv. Jeg ville ikke ha kalt meg noen egoist av den grunn, men jeg har foreløpig ikke støtt på så mange skjær heller, så tatt i betraktning at jeg faktisk er hvor jeg er, så antar jeg jo at jeg gjør noe riktig. Mer konkret; Musikk, film, fotball, reise, historie og ellers andre trivielle aktiviteter og innhold. Jeg er singel da. Og er egentlig ikke så veldig interessert i å bli venn med en dame som har kjæreste. Jeg har nok venner. Men hvis en ellers skulle føle for å ta kontakt for å slå av en prat om tykt og tynt, er det jo bare å gi en lyd. Anonymous poster hash: 6be98...f4d
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #298 Skrevet 13. juni 2013 Nå er ikke jeg en av de som ikke har svart andre, jeg har til og med kjent skuffelsen selv over at to personer ikke har svart meg. Men jeg må likevel si meg uenig her. Vi er bare mennesker, og selv om vi har skrevet i denne tråden, betyr ikke at man MÅ skrive med alle som ønsker. Poenget er jo å finne noen man liker å skrive med. Hvis man ikke er kompatible og kjenner kjemien, skal man da tvinges til å skrive med hverandre? Synes forøvrig at hvis man ikke ønsker å fortsette skrivingen, så kan man ihvertfall skrive på en ordentlig måte at man dessverre ikke kommer til å svare mer.Anonym poster: 139d2b8ef22caa335b5556b640eda89c Prøv igjen, skader aldri. Hvor gammel er du? Mann eller dame? Anonymous poster hash: c4358...071
Løvetannbarnet Skrevet 14. juni 2013 #299 Skrevet 14. juni 2013 Jente i begynnelsen av tjueårene fra Vestlandet. Er ganske snill og en god lytter. Liker de gode samtalene. Vil gjerne bli noens venn
Peis Skrevet 18. juni 2013 #300 Skrevet 18. juni 2013 Gutt på 21 år, eller mann kanskje. Spørs vel på øynene som ser Jeg studerer i Oslo og har litt nerdete interesser. Liker å prate om det meste egentlig og har fått høre at jeg er en god lytter. Skal på ferie en liten stund nå, så fortvil ikke om du sender en pm og jeg ikke svarer med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå