Gå til innhold

Bli noens venn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi så koselig tråd! Duverden så mange alrighte mennesker det er her inne. Kjempe bra tiltak ;)

Jeg er en ensom sjel som gjerne kunne tenkt mer noen venner/chatte venner. Er 28 år , blid og positiv :D

Men hvordan fungerer dette? Man kommuniserer via email, brev på innboksen her eller skype/msn?

Hei, WubWub! Så hyggelig at du liker tråden :-) Slik jeg oppfatter det konverserer de fleste via pm her inne. Noen foretrekker å være anonyme, mens andre er ikke så opptatt av det. Jeg har gang på gang oppfordret folk her inne til å skrive til de som kvier seg, men får lite respons. Jeg pleier å sende en pm til folk etterhvert for å høre om noen har tatt kontakt. Så; kast deg ut i det og skriv gjerne til flere!! :)

Skrevet

Slenger meg på jeg :) er 22 år gammel, egentlig alenemor, men har samboer, som er tidvis mye borte. Har veldig få å snakke med, eneste gode vennen min er søstra mi, noe som redder min verden. Er egentlig fra et sted like utenfor Oslo, men bosatt i Trondheim.

Er egentlig en ganske sosial person, og liker ganske noen å snakke med, men det har stoppa litt opp.

Interessert i ganske mye forskjellig, bil, trening, barn, ski, dyr, skyting, og er positiv til det meste.

Bare å sende PM eller svare her.

(For å gi et tips til hva du kan skrive på om: hvem er du, og hva er din lidenskap? :)

Velkommen, FarrisLime! Håper noen har tatt kontakt!!:)

AnonymBruker
Skrevet

Flott tråd ja!

Kastet meg ut i det og prøvde å skrive til en for en stund siden, men har ikke fått svar... Håper h*n bare har mye annet å gjøre... Kanskje jeg skal prøve med noen andre?

Anonym poster: b8b81243289f0169bfca437bae56309c

• Liker 1
Gjest Kimkat
Skrevet

Har mange venninner her og der, men alle har sine faste venninnegjenger som de holder seg til. Det har ikke jeg, og jeg opplever det som vanskelig å "trenge" seg inn når de er så sammensnørte. Jeg valgte selv å forlate min gamle gjeng fra vgs (av ulike grunner) og har siden vært nokså ensom. Gikk et år på fhs, og da jeg kom tilbake var de fleste spredt rundt på universiteter i både innland og utland. Jeg studerer selv på tredje året, men er fortsatt i samme by som før. Er kristen, glad i dyr og foto, elsker friluftsliv, er impulsiv og med på det meste. Har de siste to årene virkelig måttet hinte om at jeg var aleine for å bli invitert til nyttårsfeiringer, mangler noen som tenker på meg og inkluderer meg når noe skjer. Sitter mye aleine på kveldene og i helgene. Er ei helt normal og snill jente fra sørlandet. Noen som deler mine interesser og som vil finne på noe?

Skrevet
Flott tråd ja! Kastet meg ut i det og prøvde å skrive til en for en stund siden, men har ikke fått svar... Håper h*n bare har mye annet å gjøre... Kanskje jeg skal prøve med noen andre? Anonym poster: b8b81243289f0169bfca437bae56309c

Hmmmm. Det var ikke noe særlig. Ja, prøv igjen!!:)

• Liker 2
Skrevet

Slenger meg på jeg også og håper på å komme i kontakt med hyggelige mennesker. Er 20 år, student, veldig positiv, ærlig og har fantastisk dårlig humor. Fritiden brukes til å lese bøker, høre på alle typer musikk, se film og tvserier. Og selvfølgelig shopping, veldig glad i klær. Kanskje litt for glad.

Har fått høre at jeg er lett å snakke med, så om du har noe på hjertet er det bare å ta kontakt. Alder er ingen hindring, og jeg er glad i alle typer mennesker :)

• Liker 2
Gjest Sanne__
Skrevet

Jeg Sanne 46 ønsker å bli noens venn.

Opplevd mye urettferdighet i barndommen så er en spesielt god lytter om du sitter med liknende erfaringer..

AnonymBruker
Skrevet

Flott tråd ja!

Kastet meg ut i det og prøvde å skrive til en for en stund siden, men har ikke fått svar... Håper h*n bare har mye annet å gjøre... Kanskje jeg skal prøve med noen andre?

Anonym poster: b8b81243289f0169bfca437bae56309c

det samme med meg.. det var ikke lett å ta kontakt, jeg gjorde det... og nå tror jeg ikke jeg orker en gang til. :(

Anonym poster: 25348941caf29d63366a2058f1ae9eb9

• Liker 1
Skrevet

det samme med meg.. det var ikke lett å ta kontakt, jeg gjorde det... og nå tror jeg ikke jeg orker en gang til. :(

Anonym poster: 25348941caf29d63366a2058f1ae9eb9

Dette syntes jeg ikke noe om. Dersom man skriver her inne og sier man vil være noes nyvenn, så må man holde det. Dersom noen har skrevet og ikke mener det lenger så bør innlegget fjernes. Poenget er jo nettopp at man skal slippe skuffelsen og oppleve gleden av å få nye venner.

Men dere to her oppe som sier dere har skrevet til andre. Hvorfor ikke skrive til hverandre? :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg savner flere guttevenner, sist jeg var ute på en "date" mista fyren interessen for jeg hadde kjæreste. Men jeg ville jo bare ha fyren som venn jeg :P

• Liker 1
Skrevet

/bumper denne tråden littegranne =)

jOdS9.gif

Åååh, Randy fra Trailer Park Boys!! Ikke veldig mange som kjenner til den serien :)

• Liker 1
Skrevet

Legger til litt mer her. Jeg bor i Drammen og har barn. Hadde vært koselig å blitt kjent med en jente på samme alder som også har barn og ikke bor så langt i nærheten.

26 år her. Ei jente på 7 mnd.

Bor i Eggedal, et lite stykke unna Drammen, men har man bil så er det ikke lange trippen alikevel:p

• Liker 2
Skrevet

Ung kvinne på 22 år. Sønn på 16 mnd. Bor i Hordaland :)

• Liker 2
Skrevet

For en flott og hyggelig tråd! Nå henger jeg meg på:-) Er ikke eldre enn 18 år jeg da, bor i Østfold og blir gjerne noens venn:) Bare å sende en pm her:)

• Liker 1
Gjest Beano
Skrevet (endret)

...

:kari:

Endret av Beano
  • Liker 1
Skrevet (endret)

v2IBs.gif

Håper dere har en fin fredagskveld :)

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Skrevet

v2IBs.gif

Håper dere har en fin fredagskveld :)

ha en fin søndagsformiddag! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette syntes jeg ikke noe om. Dersom man skriver her inne og sier man vil være noes nyvenn, så må man holde det. Dersom noen har skrevet og ikke mener det lenger så bør innlegget fjernes. Poenget er jo nettopp at man skal slippe skuffelsen og oppleve gleden av å få nye venner.

Men dere to her oppe som sier dere har skrevet til andre. Hvorfor ikke skrive til hverandre? :)

Nå er ikke jeg en av de som ikke har svart andre, jeg har til og med kjent skuffelsen selv over at to personer ikke har svart meg. Men jeg må likevel si meg uenig her. Vi er bare mennesker, og selv om vi har skrevet i denne tråden, betyr ikke at man MÅ skrive med alle som ønsker.

Poenget er jo å finne noen man liker å skrive med. Hvis man ikke er kompatible og kjenner kjemien, skal man da tvinges til å skrive med hverandre? Synes forøvrig at hvis man ikke ønsker å fortsette skrivingen, så kan man ihvertfall skrive på en ordentlig måte at man dessverre ikke kommer til å svare mer.

Anonym poster: 139d2b8ef22caa335b5556b640eda89c

Skrevet

Jeg har også skrevet til noen, men ikke fått svar. Hadde vært koselig å fått kontakt med noen.

Bor i nord,28 år & mamma til tre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...