Gå til innhold

Bli noens venn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37 og veldig glad i å chatte :)

Skrevet

Jeg tenker at livet det skjer NÅ, ikke utsett det du ønsker å gjøre- gjør det NÅ. Ikke tenk og overanalyser! Jeg har venner og bekjente, men liker å bli kjent med nye mennesker. Man får nye innspill og ideer, og man lærer stadig noe nytt om seg selv også :)

Jeg er en dame/jente i midten av 40-årene som bor alene nå, etter å ha avsluttet et 18 års langt samboerforhold. Jeg er flink til å lytte, snakke, har godt humør, har greit med livserfaring, ei fordømmende og hvis noen har lyst til å skrive til meg blir jeg glad :blomst:

• 3 uker senere...
Skrevet

Sytten år gammel gutt fra Oslo. Har så mye jeg vil gjøre, men det blir lettere om jeg har noen å snakke med. Helst daglig. Kan fortelle mer hvis det er noen som ønsker videre kontakt. :)

Skrevet (endret)

Jeg er ei jente på 20 år som gjerne skriver med deg!:) Bare å ta kontakt. (med deg mente jeg alle, så det passet godt som svar til deg over(: )

Endret av Kuley
Skrevet

Trønder på 27 trenger en venn.. Har lenge tenkt tanken på en slik tråd, men da mer rettet mot å skape nye relasjoner og finne på ting. Vet ikke - det ville jo vært fint også, men ja - ensom..

Kvinnelige venner er det manko på.. :blomst:

Skrevet

Noen fra Trondheim her som er åpen for nye relasjoner og bekjentskaper?

Min egen omgangskrets krymper og krymper med årene og jeg sliter med å bli kjent med nye :vetikke:

Skrevet

Heisann, i Bergensområdet vil jeg sterkt anbefale å melde seg inn i f.eks dnt eller en frivilig organisasjon. En kjekk måte å utvide bekjentskap kretsen på. Hvis det er for skummelt kan de bli med når jeg går tur med hunden, evt bare skrive på pm.

Skrevet

Mann på 24 fra Oslo her. Jeg hadde satt pris på en ny venn eller fler. Har ikke så altfor mange venner fordi jeg sliter litt med å bli kjent med nye folk pga litt sosialangst, som heldigvis blir mindre og mindre etterhvert som tiden går. Har fått høre av de jeg kjenner at jeg er lett å prate med, og jeg kan prate om det meste :)

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jente, 27, vestlandet!
GOD tid til alt av prat...

:danse:

• Liker 2
Skrevet

Jeg Sanne 46 ønsker å bli noens venn.

Opplevd mye urettferdighet i barndommen så er en spesielt god lytter om du sitter med liknende erfaringer..

Hei! Kan du si noe om hvor i landet du bor?

• 2 uker senere...
Skrevet

Bumpy bumpy. Noko liv her?

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hei til dere alle sammen ;)

Dette synes jeg er skummelt ;)

Jeg er en jente på 29 år som savner venninder.jeg bor i kristiansund å har barn.har vært gjennom noen tøffe år.å vært ekstremt asosial.men vil virkelig forandre på det ;) jeg har kjæreste men ønsker virkelig å ha et sosialt nettverk ;) snakke jenteting og gutter og slikt igjen ;)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Mann på 25 som gjerne skulle hatt flere venner/venninner.

Jeg holder til i Buskerud nærmere bestemt Slemmestad.

Send gjerne en melding om vi skal bli bedre kjent.

Mvh Meg. :)

Endret av Rack
Skrevet

Jeg stiller gjerne opp som venn!

Jeg heter Charlotte er 22 år og bor på østlandet. Send meg gjerne en melding, jeg er kjempe morsom ;)

• 5 uker senere...
Skrevet

Utrolig flott tiltak :)

Kaster meg på: mann på 33 som er bosatt i Namsos og ønsker venner av begge kjønn. Send PM da vel :)

• Liker 1
Skrevet

Noen fra Sandefjord?

18 år og flytter dit om 1 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...