Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hikken

Her er det melkefritt, og jeg nekter å tømme et halvt oljeraffineri ut i atmosfæren, bare for å dra på bensinstasjon for å kjøpe melk til polpriser. :opplyser:

Har saft da, og nypoppet popcorn. Og nabo som sitter med ørene klistret for å høre hva det er som knaser...

Liker ikke popcorn, men saft er digg! Særlig frosset saft som man har knust slik at man kan spise det med skje :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke? Jammen? Popcorn er jo bare luft med salt på?

Eluveitie? Høres ut som en på druen som forsøker å anrope ordensmakten... :fnise:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Pffft, du må heller ha en spiseskje kremfløte i kaffen sier nå jeg! Kaffe the Hiccup-way! :fnise:

Nei du frøken, det kommer ikke fløte i min kaffe! :fnise: Jeg synes det blir for fettete liksom, det ødelegger kaffe/espressosmaken for min del. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Nei du frøken, det kommer ikke fløte i min kaffe! :fnise: Jeg synes det blir for fettete liksom, det ødelegger kaffe/espressosmaken for min del. :rodmer:

Jeg liker fett! :rodmer:

Spiser reint smør uten problemer jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Liker ikke? Jammen? Popcorn er jo bare luft med salt på?

Eluveitie? Høres ut som en på druen som forsøker å anrope ordensmakten... :fnise:

Popcorn er som å tygge papp med salt på, liker ikkje! :snurt:

HAHAHA! :fnise: Det er favorittbandet mitt altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett er en smaksbærer, og det som får mat til å smake digg. Kylling uten fett ville smakt tørrfisk uten fett. Fett er deilig. Må bare holde litt styr på mengden en glefser i seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det leggetid for oss som skal pisstidlig opp i morgen. Hasta la hadet, godtfolk! Det var snasent sålenge det sto på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Fett er en smaksbærer, og det som får mat til å smake digg. Kylling uten fett ville smakt tørrfisk uten fett. Fett er deilig. Må bare holde litt styr på mengden en glefser i seg.

Ja sant det der, men skal nok overleve 2 spiseskjeer kremfløte om dagen :fnise:

Jeg synes kremfløte er fanatstisk ellers altså, i sauser og faktisk pisket i irish coffee! :rodmer:

Mmm kremfløte :rodmer: Og irish coffee ! :rodmer: VANILJEIS MED BAYLEYS!!!

Nå er det leggetid for oss som skal pisstidlig opp i morgen. Hasta la hadet, godtfolk! Det var snasent sålenge det sto på! :jepp:

Nattinatt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kremfløte er fanatstisk ellers altså, i sauser og faktisk pisket i irish coffee! :rodmer:

Det au! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer fruN? Tok ikke høgger'n imot skrammelet? :fnise:

:jolie:

Kaller du bilen min for skrap? :jolie:

Er vel heller at behovet for to biler ikke er reelt lengre, så da prøver vi å selge den ene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg bør gå for en likbil, neste gang. Så får jeg plass til madrass og snorkepose. Eller jeg kan få amputert føttene fra knærne og ned. Da kommer jeg inn i buret bakerst, og kan spare inn deler av bedøvelsen ved å kjøpe sovepose i juniorsize. hm... Det siste der låt egentlig bra pervo...

Noen jenter her som digger mannfolk med sixpack? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på bil. :grine: Er så møkk lei å dra med bagen på bussen hver helg eller ferie hjem og deretter igjen finne transport fra bussholdeplassen og fram. Eller smiske med søsken hvis de skal oppover. Mitt mål i år er å spare til bil. Da er det bare å få ræva i gir.

Kvæld i stuggu Hikkemor! Nå er det jeg som sitter her med kaffekoppen midt på natta. :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skulle jeg ikke kjøpe bil, men leie. Tanken var at jeg skulle leie til en måneds bruk om sommeren. Og når jeg trenger transport, sånn som når jeg handler på jysk etc.

Men så viste det seg at det var omtrent samme kostnaden ved å kjøpe en eu-godkjent greie i 10-15000 klassen. Så nå er det bare bensin, forsikring og årsavgifta som er driftskostnadene, pluss kaffe og sånn. Får jeg større utgifter enn nye vidusviskerblad vil det trolig lønne seg å skrote og kjøpe en i samme prisklasse. Enkle billige slitedeler går greit, men større reparasjoner er for spesielt interesserte. Og så herlig å kunne drite i om der kommer riper i lakken, og sånn!

Nei, får sjekke finn, og se etter likbil. Men paradoksalt nok sitter jeg og planlegger å dra på busstur ute bil, og bare nyte at andre kjører, mens jeg konsentrerer meg om utsikten og halvsovende avslapping. Buss - hotell - buss.

Greide meg fint uten bil, helt til jeg flyttet nordpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven, det var kremtoppen sin Rumle! :rodmer:

Buss er utrolig behagelig. Skiten er at mesteparten av fammen min bor utenfor allfarvei. En halv mil oppoverbakke er litt langt å gå med påpakning føler jeg. Men skal jeg først ha skal det være firehjulstrekker og god plass. Ska're værra, så ska're værra!

Jeg fikke seriøst lyst på Soft-Is av det fjellet!

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å forsyne seg! :jepp:

:ler:

*slurp*

Kommer vel en Hikk og prøvesmaker litt og om man kjenner frøkna rett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...