Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Meeh, jeg syns ikke fremtiden min ser noe særlig lovende ut. Greit nok at jeg får flytte, men jeg har så innmari dårlig erfaring med NAV at jeg klarer bare ikke å stole på dem :sjenert:

det skjønner jeg godt, men jeg fortalte deg jo om mine erfaringer med NAV....

Alt kommer ann på hvilken saksbehandler du har... det burde ikke ha vært sånn, men

sånn er det faktisk! At du ikke har byttet saksbehandler synes jeg er dumt, men om du

flytter så må du jo det uansett :) Gi NAV og den nye saksbehandleren en sjangse Hikken...

Det er det verdt.. Du blir nok ikke mere skuffet enn du allerede er (noe du har ALL grunn til å være)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

det skjønner jeg godt, men jeg fortalte deg jo om mine erfaringer med NAV....

Alt kommer ann på hvilken saksbehandler du har... det burde ikke ha vært sånn, men

sånn er det faktisk! At du ikke har byttet saksbehandler synes jeg er dumt, men om du

flytter så må du jo det uansett :) Gi NAV og den nye saksbehandleren en sjangse Hikken...

Det er det verdt.. Du blir nok ikke mere skuffet enn du allerede er (noe du har ALL grunn til å være)

JEg et det, men jeg fikk jo ikke lov til å bytte saksbehandler da jeg og Swarowski var i møte med NAV ( hun var med som psykisk støtte ), ellers hadde jeg jo byttet for lenge siden.

Heldigvis får jeg jo ny saksbehandler i Oslo, og jeg håper hun/han er mer forståelsesfull og ikke like vemmelig som hun jeg har her. Jeg er bare redd for at jeg skal ende opp med å bli kjempeskuffet hvis de bryter enda flere løfter for det ender som regel alltid i at jeg enten skander meg selv eller forsøker å ta livet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

stemmer det... jeg husker det nå (at du ikke fikk lov til å bytte).

Det er sikkert dumt i mange tilfeller, men jeg er og blir en evig optimist (og er relativt naiv),

og jeg tror helt, fult og oppriktig at dette ordner seg i Oslo! Jeg kan ikke tro

at du skal få nok en møkka-saksbehandler..

Det går bestandig så mye bedre enn man frykter vet du Hikkulfen :klemmer:

(Det gjelder ihvertfall fra nå av for din del)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

stemmer det... jeg husker det nå (at du ikke fikk lov til å bytte).

Det er sikkert dumt i mange tilfeller, men jeg er og blir en evig optimist (og er relativt naiv),

og jeg tror helt, fult og oppriktig at dette ordner seg i Oslo! Jeg kan ikke tro

at du skal få nok en møkka-saksbehandler..

Det går bestandig så mye bedre enn man frykter vet du Hikkulfen :klemmer:

(Det gjelder ihvertfall fra nå av for din del)..

Du er heldig som er evig optimist. Jeg tror familieforholdet mitt påvirker meg veldig slik at jeg alltid har negativ energi i kroppen min :sjenert:

Jeg er dessverre veldig flink på katastrofetenkning, og når jeg har opplevd så mange nederlag som jeg har det siste året så tør jeg rett og slett ikke å tenke positivt. Jeg føler at det da er bedre å forberede seg på det verste og heller bli positivt overrasket om ting faktisk snur mot det bedre. Så langt så har det vel egentlig ikke blitt noe bedre, men jeg håper veldig på å få flyttet så snart som mulig og komme meg vekk fra det gamle, dårlige miljøet som drar meg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Ja, du trenger en drastisk miljøforandring!

vi har alle våre ting å stri med Hikken, men nå synes jeg det er DIN tur til å få livet på stell og at all den hjelpen du trenger kommer på løpende bånd!!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Ja, du trenger en drastisk miljøforandring!

vi har alle våre ting å stri med Hikken, men nå synes jeg det er DIN tur til å få livet på stell og at all den hjelpen du trenger kommer på løpende bånd!!

Tuuuusen takk, Nozze! :hug:

Jeg er enig, det er virkelig min tur til å oppleve noen høydepunkter her i livet snart, og det får jeg forhåpentligvis om ikke så lenge :sjenert:

Usj, jeg er så PMS også nå, så alt blir liksom ti tusen ganger værre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Soft-is kurérer PMS Hikken! :Nikke: :Nikke: :Nikke:

YSibfrg.jpg

Tusssen takk!! :rodmer:

Idag fant jeg ut noe helt ekstremt godt! Polarbrød med masse nugatti og bananskiver oppå! Munnen min har serieorgasmer fremdeles! Bare så synd jeg ikke tåler polarbrød! :bond: :bond: :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk som byr Jack! :blomst: Men du har ikke polarbrød med nugatti og banaskiver i stedet? :danser:

kravstore, er det dere er!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...