Alfa Skrevet 29. desember 2012 #541 Del Skrevet 29. desember 2012 Det skulle vært mulig å kjøpe seg en lomme-psykolog som en alltid kunne ha med seg når det var helligdager, eller kontorene var stengt. oioi! Dette må finnes opp! Herregud for en fantastisk ide 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2012 #542 Del Skrevet 29. desember 2012 Gjerne en sånn en som var laget som et teleskop, så de enkelt kunne slås sammen når de ikke var i bruk og plasseres i ei lomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 29. desember 2012 #543 Del Skrevet 29. desember 2012 For en tanke! Kan du ikke lage en, Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 30. desember 2012 #544 Del Skrevet 30. desember 2012 Lommemannen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 30. desember 2012 #545 Del Skrevet 30. desember 2012 Trøtt, sliten og lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 30. desember 2012 #546 Del Skrevet 30. desember 2012 Fordi du sovnet på mobilen i stedet for puta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 30. desember 2012 #547 Del Skrevet 30. desember 2012 Hikken livet ditt blir ikke noe bedre av å bli tynnere, du kommer til å ha det like vondt selv om du er syl tynn. Du må være sterk, bare si til deg selv Hikken dette klarer du. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 30. desember 2012 #548 Del Skrevet 30. desember 2012 Du er mye du, Hikken. Men ikke feit, udugelig, stygg eller verdiløs. Ingen av de ordene passer til deg i det hele tatt. Livet er en gave. Du må bare komme dithen at du ser det. Da kreves det mye av deg. Du må jobbe for det, og det vil bli en vanskelig reise. Men tro meg, det er verdt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 30. desember 2012 #549 Del Skrevet 30. desember 2012 WWGS. What would Gia say? Forestill deg at Gia er her og leser dette. Hva ville han ha svart deg? Ville han ha fortalt deg hvor vakker du er og at det er mange som er glade i deg? At livet er så rikt og innholdsrikt at det virkelig er verdt å leve? At de dårlige dagene vil komme og gå, og at det vil være gode dager også? At det faktisk er mulig å komme seg ut av denne vonde sirkelen? Jeg har kroppen full av arr etter skading, og vet av smertelig erfaring at det ikke hjelper i det hele tatt. Trangen til å skade kan være så enormt stor, og tilfredsstillelsen er der, men den varer bare i et lite øyeblikk og så kommer angeren, skammen og skyldfølelsen etterpå og gjør ting ti ganger verre. Det fører ingen vei. Du klarer å la være nå, og det er jeg så utrolig glad for. Jeg håper bare at denne turen gir deg noe godt sånn at trangen ikke er så sterk når du kommer hjem. Du fortjener så uendelig mye bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 30. desember 2012 #550 Del Skrevet 30. desember 2012 Dette er første gang jeg kommenterer her, men har fulgt dagboka di en stund. Jeg vil bare si at å bli tynnere løser ingenting, om det i det hele tatt forandrer noe som helst så blir det verre. Det har jeg erfart. Jeg håper ting lysner for deg etter hvert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. desember 2012 #551 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nytt år, Hikken! Ønsker deg alt godt i året som kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 31. desember 2012 #552 Del Skrevet 31. desember 2012 HAAAAAAAPY NEW YEAR, MISS SOPHIE!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2012 #553 Del Skrevet 31. desember 2012 Håper du får en god kveld, søte Hikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2012 #554 Del Skrevet 31. desember 2012 *innom og brenne et fint lite stjerneskudd hos Hikken* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 1. januar 2013 #555 Del Skrevet 1. januar 2013 Du kommer nok til å få en herlig tur! Og tenk så mye du har klart i de siste månedene, du får ikke lov å gi opp! Godt Nytt År Hikken! Noen 50-tallsballkjoler til deg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. januar 2013 #556 Del Skrevet 1. januar 2013 Ønsker deg alt det beste for det nye året, Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 1. januar 2013 #557 Del Skrevet 1. januar 2013 Kommer med et ønske om et godt nyttår fra meg også - 2013 blir året DITT 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 2. januar 2013 #558 Del Skrevet 2. januar 2013 For de av dere som lurer, så er Hikken blitt utestengt fra forumet i dag, uten advarsel. Begrunnelsen fra admin er visst at hun har blitt utestengt 3 ganger tidligere, samt innlegg i dagboken hennes. Jeg har prøvd å få litt fornuft i Mette. Men hun mener at de har rett. Så jah... Jeg vet ikke hvor lenge utestengelsen varer. Men da vet dere i hvert fall hvorfor hun ikke er her den neste tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 2. januar 2013 #559 Del Skrevet 2. januar 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 2. januar 2013 #560 Del Skrevet 2. januar 2013 Dette er bare så uendelig trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå