Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Det skulle vært mulig å kjøpe seg en lomme-psykolog som en alltid kunne ha med seg når det var helligdager, eller kontorene var stengt. :jepp:

oioi! Dette må finnes opp! Herregud for en fantastisk ide :bond:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjerne en sånn en som var laget som et teleskop, så de enkelt kunne slås sammen når de ikke var i bruk og plasseres i ei lomme. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hikken livet ditt blir ikke noe bedre av å bli tynnere, du kommer til å ha det like vondt selv om du er syl tynn. Du må være sterk, bare si til deg selv Hikken dette klarer du.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er mye du, Hikken. Men ikke feit, udugelig, stygg eller verdiløs. Ingen av de ordene passer til deg i det hele tatt. Livet er en gave. Du må bare komme dithen at du ser det. Da kreves det mye av deg. Du må jobbe for det, og det vil bli en vanskelig reise. Men tro meg, det er verdt det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

WWGS.

What would Gia say?

Forestill deg at Gia er her og leser dette. Hva ville han ha svart deg? Ville han ha fortalt deg hvor vakker du er og at det er mange som er glade i deg? At livet er så rikt og innholdsrikt at det virkelig er verdt å leve? At de dårlige dagene vil komme og gå, og at det vil være gode dager også? At det faktisk er mulig å komme seg ut av denne vonde sirkelen?

Jeg har kroppen full av arr etter skading, og vet av smertelig erfaring at det ikke hjelper i det hele tatt. Trangen til å skade kan være så enormt stor, og tilfredsstillelsen er der, men den varer bare i et lite øyeblikk og så kommer angeren, skammen og skyldfølelsen etterpå og gjør ting ti ganger verre. Det fører ingen vei. Du klarer å la være nå, og det er jeg så utrolig glad for. Jeg håper bare at denne turen gir deg noe godt sånn at trangen ikke er så sterk når du kommer hjem. Du fortjener så uendelig mye bedre. :klem:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første gang jeg kommenterer her, men har fulgt dagboka di en stund. Jeg vil bare si at å bli tynnere løser ingenting, om det i det hele tatt forandrer noe som helst så blir det verre. Det har jeg erfart.

Jeg håper ting lysner for deg etter hvert. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Du kommer nok til å få en herlig tur! Og tenk så mye du har klart i de siste månedene, du får ikke lov å gi opp! :blomst:

Godt Nytt År Hikken! Noen 50-tallsballkjoler til deg :klemmer:

PromDresses4.jpg

PromDresses2.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Swarovski

For de av dere som lurer, så er Hikken blitt utestengt fra forumet i dag, uten advarsel. Begrunnelsen fra admin er visst at hun har blitt utestengt 3 ganger tidligere, samt innlegg i dagboken hennes. Jeg har prøvd å få litt fornuft i Mette. Men hun mener at de har rett. Så jah...

Jeg vet ikke hvor lenge utestengelsen varer. Men da vet dere i hvert fall hvorfor hun ikke er her den neste tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...