Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Ja, jeg føler det er en hard påkjenning å se på iskrem, jeg også; når fryseren er tom. Vel, egentlig er den smekkfull, men iskrem, det var litt verre... ;)

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg føler det er en hard påkjenning å se på iskrem, jeg også; når fryseren er tom. Vel, egentlig er den smekkfull, men iskrem, det var litt verre... ;)

Fryseren min mangler iskrem men er full av Grandiosa.. har vært lat på matlagingsfronten i det siste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Her er ikke en eneste grandis. Men er en stabel med Dr:Oethker fra gulvet til lokket. Ble så glad i kyllingutgaven, så jeg gjorde en langtidsinvestering da den var på tilbud med fire for en kamilla. :opplyser:

I morgen kan du se en fantastisk himmel mellom klokka elleve og tretten, etter det vil det skye til, og rundt midnatt begynner det å snø hos deg. Er rått kult når soloppgangen og solnedgangen smelter sammen i en og samme begivenhet, og morgenrøden og aftensrøden kan oppleves innen samme timen. Vi er jammen privilligerte her nord. Bortskjemte på natur. Hos meg har ennå ikke solen funnet veien, men det er like før. :danse:

Alt blir liksom så sirup på vinteren, så en må bare få med seg de små glimtene som gjør at en lever. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronkake

Det er heller ingen skam å ringe noen av disse frivillige telefontjenestene som tilbys.

Det er bra sikkert. Been there, done that. :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ingen skam å ringe noen av disse frivillige telefontjenestene som tilbys.

Jeg har alt for angst til å ringe dessverre, jeg har prøvd før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alt for angst til å ringe dessverre, jeg har prøvd før..

Hm, kjipern.........

Men foreldrene dine da? Er det for ille så må du bare ta et tak og riste i dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kjipern.........

Men foreldrene dine da? Er det for ille så må du bare ta et tak og riste i dem.

De vet ikke at jeg sliter så mye som jeg gjør, jeg har prøvd å fortelle litt men ønsker ikke å fortelle for mye da mamma har nok bekymringer fra før av. Jeg skal til Oslo i neste uke heldigvis, så jeg må bare holde ut frem til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vet ikke at jeg sliter så mye som jeg gjør, jeg har prøvd å fortelle litt men ønsker ikke å fortelle for mye da mamma har nok bekymringer fra før av. Jeg skal til Oslo i neste uke heldigvis, så jeg må bare holde ut frem til da..

Ja da har du ihvertfall det å se frem til. Blir godt med litt miljøforandring. Imens får du prøve å finne på ting du liker for å korte ned ventetiden. Tenke på alt det du kan finne på når du er i Oslo og glede deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært mulig å kjøpe seg en lomme-psykolog som en alltid kunne ha med seg når det var helligdager, eller kontorene var stengt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...