Gjest Sitronkake Skrevet 25. desember 2012 #501 Del Skrevet 25. desember 2012 Respekt, Kamikatze. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2012 #502 Del Skrevet 25. desember 2012 Hvordan går det med deg, Hikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2012 #503 Del Skrevet 25. desember 2012 Hikkeline? Vi står her på rekke og rad og håper at natta har vært en bra en og at du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 25. desember 2012 #504 Del Skrevet 25. desember 2012 God 1. juledag Hikken! Jeg håper at du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2012 #505 Del Skrevet 25. desember 2012 Seee Hikken - Jule-puffin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 25. desember 2012 #506 Del Skrevet 25. desember 2012 Hvordan går det med deg, Hikken? Jeg er stuptrøtt, til tross for at jeg har sovet i 15 timer i strekk. Jeg fatter ikke at det er mulig Hikkeline? Vi står her på rekke og rad og håper at natta har vært en bra en og at du har det bra? Det går vel greit med meg Seee Hikken - Jule-puffin! Hviiiiin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2012 #507 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg er stuptrøtt, til tross for at jeg har sovet i 15 timer i strekk. Jeg fatter ikke at det er mulig Det går vel greit med meg Hviiiiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2012 #508 Del Skrevet 25. desember 2012 Hviiiiin! Jeg undres; er det best med rød eller hvithviiiiin til lundefugl...eh...laget av sjokolade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 25. desember 2012 #509 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg undres; er det best med rød eller hvithviiiiin til lundefugl...eh...laget av sjokolade? Lundefugler skal ikke spises, bare koses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2012 #510 Del Skrevet 25. desember 2012 Jammen, jammen, jeg så jo bare for meg den julepynten med sånn glanset julepapir rundt og sjokolade inni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2012 #511 Del Skrevet 25. desember 2012 Hopla ser da også sjokolade i alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. desember 2012 #512 Del Skrevet 25. desember 2012 A good fool is hard to find... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2012 #513 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg har blitt en sjokolade/is-sporhun, uten d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 25. desember 2012 #514 Del Skrevet 25. desember 2012 Sjokolade er best i verden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2012 #515 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Enig. Eller; det er best i verden når jeg spiser det. IS er det beste i verden når jeg spiser det. Jeg har visst en god håndfull favoritter i min verden. Endret 27. desember 2012 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. desember 2012 #516 Del Skrevet 25. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 26. desember 2012 #517 Del Skrevet 26. desember 2012 Heisan Hikken! Beklager at jeg ikke har fått vært inne her i det siste. Ønsker deg God Jul litt sent. Håper du har fått hatt en nogenlunde God Jul til tross. HoHoHo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 26. desember 2012 #518 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) God jul og godt nytt år, Hikken og resten av KG-klikken nå er det snart sommer og alt annet som kommer og tiner glise-mimikken. Du får kanskje ikke i sekk og i pose, men ta imot en isrose. Gå ut i morgen, når himmelen er rød for i overimorgen får du vasse i snø. Lag engel i snøen nede på bakken betrakt den og rett deg opp i nakken Kan også en engel være langt nede kan du også reise deg ifra din lede. Om engelen fylles av snø og blir borte har du ennå oss som holder fortet Vi har deg i sinn, og vi har deg i tanken så gjør du no' dumt, blir det smekk på lanken Vi håper du har det fint og trives og slipper å deppe og kjeftes og kives og at du titter innom tråden igjen så vi får skravle med vår kjære venn. Endret 26. desember 2012 av Kamikatze 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 26. desember 2012 #519 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Til Herr Katz Endret 26. desember 2012 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 27. desember 2012 #520 Del Skrevet 27. desember 2012 God jul og godt nytt år, Hikken og resten av KG-klikken nå er det snart sommer og alt annet som kommer og tiner glise-mimikken. Du får kanskje ikke i sekk og i pose, men ta imot en isrose. Gå ut i morgen, når himmelen er rød for i overimorgen får du vasse i snø. Lag engel i snøen nede på bakken betrakt den og rett deg opp i nakken Kan også en engel være langt nede kan du også reise deg ifra din lede. Om engelen fylles av snø og blir borte har du ennå oss som holder fortet Vi har deg i sinn, og vi har deg i tanken så gjør du no' dumt, blir det smekk på lanken Vi håper du har det fint og trives og slipper å deppe og kjeftes og kives og at du titter innom tråden igjen så vi får skravle med vår kjære venn. Awwweee, nå griner jeg godt altså *lettrørt* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå