Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Jeg har også vært innom sånne familesituasjoner og tanker. De er de mest slitsomme i hele verden. Hold ut, det er "snart" over. :klem:

Flower-Arranging-14.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg skjønner det. Det er kanskje ikke så lett, men trekk deg unna ham så godt du kan

og ta med deg det som er bra med det som er "jul", som du har rundt deg der du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Tusen takk, Aaleyah! <3

<3

Hvordan går det med deg idag? Håper du får en fin kveld <3 Sorry at jeg ikke har logget på msn så mye. Men lover å bli flinkere altså ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Har vært jul i en time og jeg er allerede så sliten at jeg bare vil at alt skal være over takket være faren min. At han ikke kan legge negativiteten sin og spydighetene fra seg i en dag :sukk:

Så dårlig gjort av han :(

Skulle ønske faren din brydde seg mer! Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, bor du med far din, eller er du bare på julevisitt? God jul der nede, forresten.

Jeg bor med begge foreldrene mine og en yngre søster :)

god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja da blir det jo ikke enkelt å flykte fra negativitet. Selv var jeg decibelflyktning som sekstenåring. Moderen hadde ingen avknapp på kjeften, og den gikk som et maskingevær døgnet rundt. Hybelstillhet - Sukk!

Har du vurdert å finne deg noe for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja da blir det jo ikke enkelt å flykte fra negativitet. Selv var jeg decibelflyktning som sekstenåring. Moderen hadde ingen avknapp på kjeften, og den gikk som et maskingevær døgnet rundt. Hybelstillhet - Sukk!

Har du vurdert å finne deg noe for deg selv?

Ja jeg har vurdert det, men jeg er alt for sjuk mentalt sett til å orke å holde istand en hybel, både når det kommer til vasking, matlaging og det å måtte betale regninger. Spiser 2 dager i uka nå og kan gå mange måneder for mellom hver gang jeg orker å vaske det bittelille soverommet mitt.. Er jo også suicidal, og hvis jeg får mitt eget sted så er det ganske stor sannsynlighet for at jeg ender opp med å ta livet av meg for da har jeg jo sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronkake

Åå, det var ikke noe godt å høre.. :tristbla::hug:

Nei, men det gir meg enorm glede i å kunne si at jeg ikke har det sånn lenger. Jeg ønsker å leve, jeg VIL leve, og følelsen er fantastisk. Jeg håper at du kommer dit en dag, Hikken, jeg ønsker det virkelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det gir meg enorm glede i å kunne si at jeg ikke har det sånn lenger. Jeg ønsker å leve, jeg VIL leve, og følelsen er fantastisk. Jeg håper at du kommer dit en dag, Hikken, jeg ønsker det virkelig.

Ja, jeg håper jeg lever så lenge at jeg rekker å oppleve det.

Det håper jeg også, Hikken. :)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke lest i dagboka di, men jeg har lest mye av hva du skriver til andre, så jeg har tro på at du vil kunne oppleve finne den indre kraft som vi andre opplever hos deg, om du er villig til å gi deg selv en sjanse.

Vi er flere som har stått foran avgrunnen og stirret oss blind på mørket, men å slukke lyset er ingen god løsning. Den er ugjenkallelig. Om alt virker håpløst nå, kan jeg love deg at du vil kunne finne livets gode sider, om du bare gir fremtiden en sjanse. Selv om ikke alt blir fluffy og perfekt, og fotballfrue blir fra seg av misunnelse på deg, vil du kunne bære denne motgangen som et smykke rundt halsen. Som en medalje, som vitner om at du fortjener å ha det bra, du vet å sette pris på å ha det bra, fordi du vet hvor du kommer fra.

Enkelte - nevner ingen navn, var lens for ammunisjon. Enkelte er glad og lettet over dette i dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...