MissStiles Skrevet 9. november 2015 #3241 Del Skrevet 9. november 2015 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2015 Forfatter #3242 Del Skrevet 9. november 2015 Hatt en fin helg?Joda.... Jobbet 14-20.15 på fredag, litt å gjøre. Svigermor hentet TM på sfo og skulle ha henne med hjem for helgen sammen med deres eldste barnebarn, tantebarnF. André reiste på jobb da jeg kom hjem fra jobb, og stillheten hjemme på en fredag.... Nydelig! Åpnet butikken på lørdagmorgen og som vanlig var det stille fra morgenen av. Hadde et stort salg og var fornøyd med det. Overraskende nok dukket svigermor opp i butikken med begge jentene 5 minutter etter jeg var ferdig og jeg ble stående igjen med TM og en følelse av å bli snytt for en barnefri helg. Resten av dagen gikk med på å surre rundt hjemme og slappe av med TM.Søndag, farsdag, gikk TM og jeg på leting etter en tursti som "alle" kjenner til. Alle utenom meg. TM har vært på tur i speiderhytta som ligger i denne stien og glemt igjen et pannebånd så jeg fant ut at vi får gå og se etter denne turisten og speiderhytta. Vi fant alt utenom pannebåndet. Litt for seint hjemme siden vi skulle bake kake og ha med til pappa. Hurra for Toro... Det ble en lunka kake som smakte godt. ☺Underlig stemning hjemme om dagen. André virker sliten og lei, jeg er vel ingen solstråle selv. Hu minste er et frustrerende surrehue, og jeg er lei av å terpe på setningene "Hva fikk du beskjed om" "Nå må du gjøre oppgaven du har fått" osv... Gah.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2015 Forfatter #3243 Del Skrevet 9. november 2015 Skulle egentlig ha fri idag men måtte steppe inn pga sykdom og må jobbe ekstra i morgen og. Det passer egentlig helt perfekt siden det jeg jobber frem til den 15. får jeg utbetalt 1. Desember. Greit med litt ekstra jobbing på den lønning! Går å lurer på julegave til André. Jeg har to alternativer; Klokke eller dress fra Dressmann. Klokke vil han absolutt bli mest glad for- men det er ikke noe han trenger. Dress er noe han trenger men gleden av å få den blir ikke den samme. Prismessig vil klokke komme litt høyere siden jeg får rabatt hos Dressmann. Tenke, tenke... gruble gruble... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2015 Forfatter #3244 Del Skrevet 11. november 2015 Når du står opp om morgenen og allerede gleder deg til du skal legge deg igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. november 2015 #3245 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Når du står opp om morgenen og allerede gleder deg til du skal legge deg igjen.... Endret 11. november 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2015 Forfatter #3246 Del Skrevet 11. november 2015 Litt frokost og en tur ut for å følge TM til skolen hjalp, men takk. ☺Fikk gjort et nødvendig ærend igår.. to faktisk. Det første var vintersko til meg selv. Det er kuponguke på kjøpesenteret denne uka så på Eurosko fikk jeg 300 kroner i rabatt men betalte allikevel 1000 kroner. Har faktisk brukt 2000 kroner på sko til meg selv i løpet av en uke. Klarer ikke en gang å ha dårlig samvittighet for å ha brukt så mye på meg selv. Begge kjøpene har vært nødvendig. Nødvendig var og adventskalender til TM. Playmo var det hun ønsket seg mest av alt. Vil ikke ha noen pakkekalender nei! Jobb i kveld og. Kjenner litt på samvittigheten med tre kvelder på rappen med jobbing men det kommer tross alt på siste lønna før jul. Lommeboka liker det! Kom ny vaktliste igår. Kveldsvakta på lillejulaften men fri på julaften. Jobbet julaften i fjor tross alt. Jadda... skravle, skravle... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2015 Forfatter #3247 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg må VIRKELIG slutte med å se på Den Hemmelige Millionær. GrineTV på skyhøyt nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. november 2015 Forfatter #3248 Del Skrevet 13. november 2015 Det ble 5 dager på jobb denne uka. Jobbet 9-15 idag, men etter et par netter med dårlig søvn er jeg trøtt. Leggene verker, vondt i føttene, ryggen er vond....Har satt føttene i fotbad. Stelle litt pent med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. november 2015 #3249 Del Skrevet 15. november 2015 Fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2015 Forfatter #3250 Del Skrevet 16. november 2015 Hallo mandag! Noen som så at helga var innom? Her forsvant den i håndballcup på lørdag og søndag ble brukt til å gå tur som endte med kakao på cafe, rydding og laging av lammefrikkase til middag. Utover det var det ikke så mye mer vi fikk tid til. Ute regner det, det blåser og er 2 grader. Nydelig... 😒 Perfekt dag å ha fri på. TM er på skolen og skal ha med seg ei venninne hjem. De gleder seg veldig begge to. Fine jenter. ❤ Lite å meddele sånn ellers.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. november 2015 Forfatter #3251 Del Skrevet 18. november 2015 Flere ganger har jeg gått inn hit for å skrive, men så har jeg bare gått ut igjen. Men.. Nå er jeg her.TM sover. André er på biljardklubben og jeg sitter og trøkker i meg snop mens jeg drømmer om senga. Har mensen denne uka, en kraftig en, og det påvirker dagsformen og humøret. Normalt sett er jeg ferdig etter 3 dager hvor jeg stort sett bruker bare truseinnlegg. Nå er det nattbind på 4. Dagen. Jeg dauer!Live from Apollo på tv. Se på det jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2015 Forfatter #3252 Del Skrevet 19. november 2015 Dagens naturopplevelse var da et rådyr løp forran meg midt i gata. Hele to ganger! Fine Bambi! Her er det fridag og jeg skal begynne å bake til jul. Det blir rundstykker vel og merke. Glutenfrie. Fint å ha i fryseren, og med Provena havremel blandet i melet så blir det veldig godt. Fin aktivitet inne- mens det snør ute. Snøen legger seg ikke, men jaggu er det koselig allikevel. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2015 Forfatter #3253 Del Skrevet 19. november 2015 Rundstykkedeig til heving. Julebaksten 2015 er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2015 Forfatter #3254 Del Skrevet 19. november 2015 Rundstykkedeig til heving. Julebaksten 2015 er i gang! Rundstykkedeig til heving. Julebaksten 2015 er i gang! Mulig jeg har bakt verdens beste rundstykker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. november 2015 #3255 Del Skrevet 19. november 2015 Kan jeg smake? Trenger lunsj..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. november 2015 Forfatter #3256 Del Skrevet 20. november 2015 Kan jeg smake? Trenger lunsj.....****Plutselig vinter jo! Fulgte TM på skolen med tykk jakke, tykke sko osv. Tross alt 20. November idag så det er ikke annet å vente. Klassen skulle på tur i skogen så hun hadde sekken full av pølser, pølsebrød, kakao og kjeks. Fine ungen min gledet seg. Jeg har sittet og plottet inn jobbdatoer på kalenderen. Har hatt stengevakt to nattåpent på rad, men i år er jeg heldig og er ferdig kl 22. Jobber en søndag og 15-21 (eller 20) på lillejulaften og. Så jobber jeg ikke før nyttårsaften, og det har jeg valgt selv. Skravle litt uten mål og mening idag og gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. november 2015 #3257 Del Skrevet 20. november 2015 Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2015 Forfatter #3258 Del Skrevet 22. november 2015 God morgen, her er sola på vei opp, det er -7 grader, TM har bygget hytte i stua og det er 5 timer igjen til cupfinalen blåses igang. 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. november 2015 #3259 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) God morgen. Her er det bare -6 grader. Og sola er på veg opp her og. Det blir nok en strålende dag. Og ettermiddagen den skal farges i svart og i kvitt... Endret 22. november 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2015 Forfatter #3260 Del Skrevet 24. november 2015 Gårsdagen ble brukt til svenskehandel. Pappa og J hentet meg og søsterG her hjemme klokka 5.45 og vi var i Sandefjord 30 min etterpå. Båten gikk klokka 7 og 9.35 parkerte vi utenfor Eurocash. Her var det bare søsterG og jeg som skulle handle. Og det gjorde vi...Jeg betalte rett under 1800 kroner og kom ut med 30 bokser brus, en eske med juicekartonger, 2 kg gulost og et stykke lagret Jarlsberg samt burgerost. En kartong mel, forskjellig glutenfritt, tacokrydderet "smoked chili and garlic", kjøttpålegg, 5 liter tøymykner, ostepop, polarbrød og mye annet. En tur innom Godisfabrikken ble det og. Siden vi reiste så tidlig var jeg hjemme 15.30. Det var fint å være hjemme i grei tid så det ble middag i fellesskap. TM ble veldig glad for det jeg hadde kjøpt til henne og glad for at jeg kom tidlig hjem. Og gjett om det var deilig å slenge seg på sofaen da minstemann var i seng... pappa betale hele turen, Frokostbuffet på båten og stakk til søsterG og meg hver vår tusenlapp som et bidrag. Kjekk tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg