Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sjenert: You guys...

Å, jeg er så lei av forkjølelse og gørr. Nå går det på andre uka her i huset, men bare første uka for mitt vedkommende. Men, jeg er sår i halsen og det er vondt i lungene når jeg trekker pusten. Litt hoste, men ikke mye. Håper virkelig ikke at dette utvikler seg til lungebetennelse eller bronkitt. Høsten er høytid for luftveisinfeksjoner for mitt vedkommende. 

Vi skal ut og se på sofaer idag. Ønsket VS realitet spiller ikke nødvendigvis på samme lag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det igår? Fant dere en sofa som falt i smak og pris?

Det gjorde vi. Var først på Skeidar og der var det et par ok sofaer men ikke Sofaen med stor S. Med litt mindre entusiasme gikk vi innom Møbler og der.. rett opp trappa... der stod den. Mørk grå stoffsofa 3+2. Den var t.om på tilbud til 11.000 men vi var enige om at vi ikke skulle kjøpe sofa der og da og dessuten hadde vi ikke 11.000 klare. Tok turen innom Bohus men endte med å rynke på nesa over utvalget.

Så vi har diskutert litt frem og tilbake og bestemt for å spare litt hardt her og bruke de pengene jeg vet vi får til jul. Vi kunne gjort det litt annerledes, men har kommet til at å spare til sofa er det mest fornuftige. Heller det en å bruke kredittkort og så betale ned. Da er det mer fornuftig å spare selvom det vil ta noen måneder. Bedre det enn å sette seg i gjeld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornuftig. :jepp: Også gir det en mye bedre følelse når dere kommer hjem med sofaen, og vet at den faktisk er deres og ikke kredittkortselskapet sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornuftig. :jepp: Også gir det en mye bedre følelse når dere kommer hjem med sofaen, og vet at den faktisk er deres og ikke kredittkortselskapet sin...

Ja, absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag stekte jeg pannekaker til middag og serverte TM og venninna som var med hjem. Lagde dem med hvetemel så det var kun til jentene og André. Det ble litt røre igjen så minstemann sitter nå og tygger fornøyd på pannekaker til kveldsmat. :)

Har opplevd en snodig ting idag: Den ene skoen min har punktert! André lo da jeg sa det, men seriøst... Den venstre Nike Air Max skoen min er det hull i på "luftdelen" og har dermed punktert. Heldigvis har InterSport -40% på sko fra i morgen og ut uka for alle ansatte på kjøpesenteret. Passer veldig bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det snart gått en uke uten en hel natt søvn. I natt våknet jeg 2.30 og sovnet igjen ca 5.  Jeg trenger ikke si at det er fryktelig slitsomt med slike våken perioder og at jeg er lei? :angry:

Plaster på såret med besøk av annaB i ettermiddag. André skal en tur på biljardklubben og TM på onsdagsklubben så i mellomtiden skal annaB og jeg kjøpe sushi sitte hjemme hos oss og spise sushi og løse våre verdensproblemer. Det ser jeg frem til. 

Foreldresamtale på skolen kl 14.30. Det har... helt ærlig... Bare vært skryt å få tidligere så jeg satser på en reprise.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være utrolig frustrerende med sånne netter, høres jo ut som om du har en baby som holder deg våken. Men da er det jo i alle fall en grunn til at man ikke sover hele natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være utrolig frustrerende med sånne netter, høres jo ut som om du har en baby som holder deg våken. Men da er det jo i alle fall en grunn til at man ikke sover hele natta!

Jeg får lest litt da... :fnise:

Oh god... Jeg har kjøpt meg joggesko. Asics sko til den deilige prisen av 1079 kroner. Det var prisen etter mine 40% var trukket fra. Fantastiske å gå på. Bare så synd at jeg nå knapt har råd til å puste de neste to ukene. Men, jeg trengte nye sko så da får det bare være. Så nå har jeg nye sko OG er gjeldfri! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mail fra Lånekassen om at mitt lån hos dem er innfridd.     Verdens fineste mail tror jeg  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I anledning snappen din om lånekassa måtte jeg inn på min side og sjekke ståa. Jeg blir kvitt studielånet i 2032 :ler:

Gratulerer, må være en fantastisk følelse! Husker godt hvordan du beskrev den økonomiske situasjonen deres for bare et drøyt år siden, og plutselig ordna det seg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I anledning snappen din om lånekassa måtte jeg inn på min side og sjekke ståa. Jeg blir kvitt studielånet i 2032 :ler:

Gratulerer, må være en fantastisk følelse! Husker godt hvordan du beskrev den økonomiske situasjonen deres for bare et drøyt år siden, og plutselig ordna det seg :) 

Godt å ha noe å se frem til! :ler:

Ja, det har bedret seg med økonomien. Siden sommeren har det vært veldig lite ekstra jobbing så jeg har ikke fått så mye mer enn grunnlønn men det er fremdeles bedre enn hvordan det har vært. Og nå har jeg ikke noe mer lån å betale på i tillegg så hjelper det og. Skjønt.. De pengene jeg har pleid å bruke på lån forsvinner nå til sofasparing og julegaver, men i januar/februar vil jeg merke mer til at jeg har litt mer penger. 

Det er fine dager for tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du som jobber i senter-bransjen... Vet du om det er noe nattåpent, enten på ditt senter eller det store i min by, neste uke? Jobben til S skal ha julebord i slutten av november og jeg trenger kjole! Og nattåpenttilbud hadde vært fint da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som jobber i senter-bransjen... Vet du om det er noe nattåpent, enten på ditt senter eller det store i min by, neste uke? Jobben til S skal ha julebord i slutten av november og jeg trenger kjole! Og nattåpenttilbud hadde vært fint da :sjenert:

Det er nattåpent i midten av desember. 

Men, neste uke (eller var det om to ?) Så er det digital kampanje med -30 % på et plagg om du er medlem i kundeklubben evt melder deg inn der og da. 

Kan sjekke opp datoer i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte noe rykter om neste uke, men kan hende det bare er i sentrum her.

Men takk for tipset kundeklubbtilbud!

Endret av Auri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte noe rykter om neste uke, men kan hende det bare er i sentrum her.

Men takk for tipset kundeklubbtilbud!

Bare å komme når jeg jobber så ser vi hva vi finner.  😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...