Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Ingenting er bedre enn det :nigo:

Word!

Apropos jobb så har jeg vært der i tre timer idag.

Jobbet 12-15 og gikk ut fra kjøpesenteret 15.10. Hentet TM på sfo og så rett hjem for å lage pannekaker.

Pannekaker er dum mat å love å lage når du plutselig må på jobb.

Men slik som de kasta innpå så ble det helt tydelig satt pris på.

Nå er det oppvasken som roper på meg. Både fra igår og idag.

En vakker dag blir det oppvaskmaskin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å... jeg har en flinkis-unge!

Jeg har stekt kjøttdeig, men hun målte opp grønnsaker og hadde i panna med kjøttdeigen og hun laget potetmos fra posen.

Jeg tok kjøttet i formen, hun hadde over potetmosen og tok ost på toppen men jeg satte formen i ovnen.

Gjett om ungen er stolt, da..

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på salgskurs på jobb.

Lærerikt og jeg tror vi gikk hjem med nye tanker, ideer og aha-opplevelser. :tommel:

Problemet er at jeg var hjemme for 30 min siden og føler meg veldig våken.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natt til igår var det mannen som holdt meg våken.

Nå er det hun på 8 på er "knall våken" og har ihvertfall ikke tenkt å sove...

Jeg sverger jeg skal ta hevn på dem en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hvis S holder på sånn som åtteåring tror jeg jeg kommer til å hive henne ut av vinduet... Men klarer ikke TheaM å være "knallvåken" alene på eget rom hvis hun absolutt ikke skal sove?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å multisitere fra mobil...

Joda, hun er så stor nå at jeg kan si at jeg legger meg for å sove igjen, les i et blad og vekk meg om det er noe.

Etter en stund sovner hun igjen, heldigvis. Det kan ta opptil halvannen time, men hun sovner ihvertfall.

Jeg satt i sofaen vår igår. En sort, litt slitt skinnsofa.

Vi har sagt at vi ønsker oss gavekort fra Bohus til jul for å kunne kjøpe ny sofa.

Igår kjørte jeg plutselig en finger igjennom en av de mer slitte partiene i den ene sitteputa. :forvirret:

Det ser ut til at vi trenger en ny sofa litt tidligere enn planlagt, gitt.

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat Bohus, har dere sett dere ut en bestemt? Hvis ikke er det kanskje lurt å ønske seg penger øremerket sofa istedenfor gavekort, så dere står litt friere til å se på nyttårssalg i de ulike kjedene..? Kanskje det går an å legge pledd i den slitte sofaen frem til da? :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat Bohus, har dere sett dere ut en bestemt? Hvis ikke er det kanskje lurt å ønske seg penger øremerket sofa istedenfor gavekort, så dere står litt friere til å se på nyttårssalg i de ulike kjedene..? Kanskje det går an å legge pledd i den slitte sofaen frem til da? :vetikke:

Bohus ligger rett ved oss (kjøpesenteret) og vi har vel sagt at vi ønsker oss gavekort fra kjøpesenteret for å kunne bruke på Bohus.

Det er der vi stort sett ender opp med handelen uansett.

Egentlig ønsker jeg meg sofa fra Home&Cottage som koster nesten 40.000.

Heldigvis (desverre) er jeg realistisk...

Vi tenker på det over helgen så finner vi ut av det.

Det er crazy-days på kjøpesenter her og der.

Intet unntak på "mitt" kjøpesenter. Så i ettermiddag blir det ekstra jobbing fra kl 15-19 evt så lenge det er behov.

Mens jeg er på jobb skal mann&barn på tur med TMs klasse. Skogstur med pølsegrilling.

Hadde vært fint å være med, men kjekt å tjene penger og da. ☺

Idag er det forresten et år siden jeg var på jobbintervju der jeg nå jobber.

Det har vært et bra år!!!! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... jeg har det.

De har ringt.

Jeg begynner på mandag!

Et år siden jeg stod utenfor Kiwi og tenkte "Nå eller aldri" og ringte for å høre om jeg hadde fått jobben.

Jeg vil aldri glemme da jeg ringte og sjefa sa "Jeg tenkte du ville komme og jobbe litt for oss jeg"

Har ikke ord for hvordan dette har endret livene våre.

Å få jobb der har forandret alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for ettårsjubileum! Husker jeg var superglad på dine vegne da du endelig hadde fått deg jobb, og det er godt å se at det virker som om du trives så godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ettårsjubileum! Husker jeg var superglad på dine vegne da du endelig hadde fått deg jobb, og det er godt å se at det virker som om du trives så godt! :)

Noe av det beste som finnes: Kunne legge seg på sofaen etter en kveld på jobb.

Det er godt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omsider helg på meg og. Spist kebabtallerken og slengt meg på sofaen med koseteppet. På andre sofaen ligger TM og Skal vi danse er på TV.

André har vært skikkelig forkjøla og småsyk hele uka, men skal på oppryksfest for Pors som har rykket opp til 2. Divisjon.

Hanglete i formen, men holde seg hjemme? Å nei...

Tipper det har noe med øl og gjøre.

:lol:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TM er hos ei jente i klassen. Her hjemme ligger vi på hver vår sofa, jeg med forkjølelse og han... egentlig bare fest-sliten.

Liker late søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...