Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Det er lov å være sinnsykt stolt! Gratulerer! :duskedame: Håper sjefen din ser hvilket funn du er og gir deg akkurat så mye jobb du vil ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lov å være stolt når man får vite at man er nr 4 av Norges beste selgere i butikkjeden og nr 8 i Europa?

Tror det gjelder for mai måned, uansett.... :hoppe:

Gratulerer!! Bare å være stolt over det!! Du er flink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:

You guys....

Kjenner at kroppen ikke samarbeider idag.

Den følelsen av at du er nesten-syk uten at noe feiler deg. Frister å legge meg, men må og skal flere ting før jobb.

Typisk nok jobber jeg kveldsvakt, egentlig frionsdag men har byttet bort torsdag neste uke så da blir det jobb Idag.

Jaja, får hive innpå en paracet om det trengs.

Satt og tenkte på en ting under frokosten i morges.

Da ting var som verst økonomisk i fjor viste vi ikke bestandig hvordan vi skulle få penger til mat. Det var t.om et par ganger vi måtte ty til kredittkort.

Da jeg var på jobbintervju der jeg jobber nå hadde jeg 13 kroner på kontoen og det var 14 dager til jeg fikk noe penger.

Nå betaler jeg 3000 kroner i mnd for å bli kvitt gammel idiotgjeld og har 17.000 igjen. Blir ferdig før jul.

Tidligere betalte jeg 1200 i mnd men jeg betaler ekstra for å bli ferdig.

Billånet er ferdig nedbetalt om et lite år, kredittkortet er ferdig nedbetalt om 6 mnd (og skal graves ned etterpå).

Om 6 mnd er vi så og si gjeldfri (siden vi ikke har huslån) og det hadde jeg aldri sett for meg i fjor.

En utrolig deilig tanke!

:hoppe:

Nå skal jeg farge litt, er bitt av denne fargeleggingsbasillen jeg og nemlig.

Ha en fin dag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gode nyheter! :) Så deilig det må være å se at man får stablet seg på beina økonomisk etter å ha hatt det trangt og vanskelig. Det er så godt å komme inn i dagboka di om dagen og se at ting har ordnet seg sånn for deg! Veldig glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke blir syk da!!

Snart har du betalt all gjelda. Flinkesen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt grått ute, inne er det idyllisk formiddag med mor og datter med nesa i hver sin Fargebok.

Begynner på jobb kl 14 ,håper virkelig det skjer mer der idag enn det gjorde i går kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er Lykke to blader i postkassa.

Siste nummer av Kamille og av Bake.

Har tittet så vidt i Bake, men resten av bladet samt Kamille får vente til jeg kommer hjem.

Har vært og pratet med en frisør idag.

Ser ut til at jeg skal gå for kort hår for første gang i mitt liv.

Altså over skuldrene, SKUMMELT!

Bare kjenner jeg er så lei av langt, glatt hår som jeg mer eller mindre har hatt hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, kort hår - spennende! Fordelen med håret er jo at det faktisk vokser ut igjen hvis du skulle bli misfornøyd, selv om det tar litt tid. Vurdere faktisk å klippe mitt litt selv også, men ikke kortere enn til skuldrene da. Tenkte jeg skulle ta sjansen når jeg går ut i permisjon, så er det ikke så mange som ser meg på en stund. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, kort hår - spennende! Fordelen med håret er jo at det faktisk vokser ut igjen hvis du skulle bli misfornøyd, selv om det tar litt tid. Vurdere faktisk å klippe mitt litt selv også, men ikke kortere enn til skuldrene da. Tenkte jeg skulle ta sjansen når jeg går ut i permisjon, så er det ikke så mange som ser meg på en stund. :fnise:

God plan!

:hoppe:

Kaffekopp og en god mann å våkne sammen med. Spådommer om sol og varme, fritorsdag, duften av syriner inn soverommet....

Liker dagen idag allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne samtalen fant plass idag:

-mamma, det er ingen thights i skuffen min.

-Det var rart, for jeg la inn tre stykker igår.

-Åja, for jeg åpnet ikke skuffen og kikket..

-(.....)

:daane:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...