janne84 Skrevet 17. oktober 2012 #221 Del Skrevet 17. oktober 2012 Sterke vennina di!! Håper hun er heldig og slippe så mange behandlinger.. MAsse god bedring til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. oktober 2012 #222 Del Skrevet 17. oktober 2012 God bedring både til deg og venninneI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 18. oktober 2012 Takk søtinger! Hva er tettest i verden? Mine bihuler.... Igår fikk jeg (vi...) TM i seng, jeg ble beordret i sofaen, fikk over meg et fleeceteppe og en kopp kakao. Da sovnet jeg og sov i to timer. Litt sliten i kroppen kan du si. Idag er jeg tett som pokker men kroppen føles ikke like sliten. Og godt er det for søsterG kommer med ungene om en time og vi skal være barnevakt en times tid. Det går helt fint for de er blitt SÅ flinke til og leke nå de tre. Da vi var hos søsterG&svogerØ på søndag var vi der i fire timer, og ungene var i 2. egt og lekte i tre av de fire timene.... Snart helg- guuuud det skal gjøre godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. oktober 2012 #224 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Helg! Noen har også såne bihuler nå. Nei, forresten hans er sikkert de verste i manns minne. Endret 18. oktober 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #225 Del Skrevet 19. oktober 2012 Helg! Noen har også såne bihuler nå. Nei, forresten hans er sikkert de verste i manns minne. Det blir som Andrè sist helg. Han lå på det siste med en liten forkjølelse.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2012 #226 Del Skrevet 19. oktober 2012 Syke mannfolk er ikke å spøke med God bedring og god helg, MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. oktober 2012 Forfatter #227 Del Skrevet 20. oktober 2012 Uff ja, du skal ikke tulle med de mannfolka da nei! Jeg er mye bedre, og ikke så tett som jeg var. Igår stod jeg og ventet på bussen for og reise på jobb og kjente at jeg hadde virkelig IKKE lyst til og gå. Ikke bare at det var litt tiltak og gå, men hadde bare overhodet ikke lyst til og gå på jobb. Jeg reiste jo såklart, men guuuud så deilig det var igår at jeg ikke jobber lengere dager enn det jeg gjør! Sprang bortimot for og komme meg ut derfra. Stod og venta på bussen for og reise hjem og tenkte at det er lenge siden det var SÅ godt og ta helg. Tror forresten jeg tenker det hver fredag... Da jeg endelig fikk handlet, hentet TM i bhg og Andrè kom hjem hadde jeg lyst til og bare låse døra, trekke for gardinene og ikke la noen av oss bevege oss på utsiden av huset før mandags morgen. Eneste er at det funker liksom ikke med en mann som kjører taxi på natta denne helga... Kjøpte med meg noe fra butikken jeg ikke burde kjøpt igår, Belgiske trøfler fra Jacob's hos Meny. Finnes det noe bedre? Har ikke spist alle, resten av skåla står nå laaaangt inn i skapet... Har lovet TM en tur på kino idag, bare meg og henne. Er så "heldig" at vi skal se Tingeling & Vingenes Hemmlighet. Juhu!! Moro for TM ihvertfall. Når det er helg kjenner jeg bakelysten slår til. Så, siden det er meldt masse regn i morra tenkte jeg og prøve meg på sjokolade-eclairs. Det er ikke denne oppskriften, b.la skal jeg bruke kakao i deigen, og sprøyte vaniljekrem inni. Det ser jo fantastisk godt ut. Må testbake for og se om det er noe og lage til jul. http://amaliekivi.blogg.no/1298239016_clairs_med_vaniljekre.html ser jo ikke akkurat vondt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. oktober 2012 #228 Del Skrevet 20. oktober 2012 God morgen! Ikke bare jeg som er tidlig oppe på en lørdags morgen ser jeg. Her i huset er vi helt døgnville, så kjære var oppe kl. 04 (!) og jeg kl 7. Ikke ofte på en lørdag Send over litt av baksten når du er ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. oktober 2012 #229 Del Skrevet 20. oktober 2012 Å fyttikatta den oppskriften så god ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #230 Del Skrevet 21. oktober 2012 Lat(?) søndag! Skjønt... har hatt storopprydding på TM sitt rom, leker har bytta plass, jeg har fylt en plastpose med søppel (bak TM sin rygg). Det hele endte med at hun ble på rommet sitt og lekte i et par timer, har og så begynt og leke med leker hun ikke har vært så opptatt av før. Ellers har jeg fått et dilemma. Vi har annonsert at vi kommer til mamma til jul, søsterG med mann&barn og broder'n. Mamma er i ekstase over at alle hennes barn&barnebarn&svigersønner kommer til jul. Så kom vi på at Andrè hadde fri i fjor fra den vanlige jobben (altså ikke taxien) på julaften og det betyr at han må jobbe i år. Hva gjør jeg? Reiser jeg fra Andrè og får en kjip jul fordi jeg vil savne ham, eller skuffer jeg mamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. oktober 2012 #231 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ingen mulighet for å få til begge deler? Når slutter Andre på jobb, de fleste som har arbeidsdag julaften slutter vel tidlig? Så hvis han hiver seg i bilen rett fra jobb er det kanskje mulig å i alle fall rekke deler av kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #232 Del Skrevet 22. oktober 2012 Ingen mulighet for å få til begge deler? Når slutter Andre på jobb, de fleste som har arbeidsdag julaften slutter vel tidlig? Så hvis han hiver seg i bilen rett fra jobb er det kanskje mulig å i alle fall rekke deler av kvelden? Vi fant ut at vi gjør det slik. TM, broder'n og jeg reiser opp 22(?) desember så kommer Andrè på julaften etter jobb. Han er ferdig kl 13 og det er 4-5 timers kjøretur litt avhengig av fart og føre. Så da kommer ham til middagen og vi alle blir til 2.juledag. Helt ideel løsning blir det ikke, veldig kjipt med alle de timene i bilen på julaften men det er verdt det ble vi enige om. Jeg har fri idag for jeg skal til legen kl 13.15 Så formiddagen fram til jeg skal gå skal brukes til og få tingene på stell hjemme. ...og så lurer jeg på og gjøre som oppfordret, hente tegninger til dette: https://www.porsgrunn.kommune.no/Nyheter/Soker-kafedriver/ SÅÅÅÅ langt unna alt jeg er kvalifisert til og gjøre, men da jeg så denne skrek det JAAAA inni meg. Jeg bare MÅ sjekke dette, kan det være noe for meg? Har ikke mange kvalifikasjonene, men helt ærlig, jeg er på cafè ihvertfall en gang pr uke, og har til tider for kritisk sans så jeg vet hva jeg selv vil ønske og komme til. Det hadde vært SÅ gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. oktober 2012 #233 Del Skrevet 22. oktober 2012 Søk! Det verste som kan skje er at du får avslag. Når du føler det sånn, så har du energi og lyst nok til å få det til. Og det kommer de til å se hvis du bare får sjansen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. oktober 2012 #234 Del Skrevet 22. oktober 2012 Helt enig, SØK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. oktober 2012 #235 Del Skrevet 22. oktober 2012 Sier som de andre: søk i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. oktober 2012 #236 Del Skrevet 22. oktober 2012 Søk, søk, søk, søk..... osv. Du skjønner kanskje hva jeg mener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #237 Del Skrevet 24. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #238 Del Skrevet 25. oktober 2012 Var og hentet papirene (herregud, har jeg ikke vært her siden mandag??) og de har gått i søpla. Jeg er ikke i nærheten engang så jeg. Bla skulle det lages en forretningsplan, IKTattest, MVA- og skatte bevis osv... Det var en mye mer omfattende stilling enn det jeg trodde, og dessverre var det langt over mine kvalifikasjoner og evner. TRO MEG! I det siste har jeg kikka etter vintersko. Mine store føtter i str 41 med bred "ståflate" og høy vrist haaaater skoshopping. Etter utrolig god hjelp hos Eurosko fikk jeg på meg Timberland sko, og det var som om jeg satte føttene på skyer. Gode og varme skyer.. Og etter og betalt 1300kr for dem satser vi på at det gode inntrykket av skoene holder seg... Etter jobb idag skal jeg til venninneI. Hun får ikke lov og være så mye ute denne uka, men hun lurte på om ikke jeg kunne komme og gå en tur med henne så det gjør jeg med glede. Ha en super torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. oktober 2012 #239 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ha en super torsdag selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #240 Del Skrevet 25. oktober 2012 Takk loffen! venninneI og jeg har gått tur i halvannen time, veldig koselig. Hun har mistet en del hår men ser uforskammet frisk ut ellers. Heldigvis. Var ihvertfall godt og ut og gå en tur i sola. Husker ikke sist vi hadde sol... Dagens glade var SMS fra annaB som reiste til Paris igår med kjærsten og hans barn. Kjærsten har fridd (noe annaB og jeg var ganske sikre på at ville skje, men en vet nå aldri...) og annaB har sagt ja. TM skal ha trollfest i bhg imorra. Jeg skal lage trollkostyme av en bukse og genser hun har liggende, men selv har hun fått for seg at jeg skal sy kjole. Har vel prøvd og forklare henne i tre dager at jeg ikke skal sy eller kjøpe kjole. Her bruker vi det vi har! Dagens middag blir "cowboymat" Stekte poteter, pølser, stekte egg og bønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg