Gå til innhold

"Regel " mellom gutta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

høhøhø...

Det er standard høflighet mener nå jeg, egentlig noe man kan forvente av kamerater.

Anonym poster: b6d83c72d02e34766a6cc0c21f7a47a0

Vel, vel, jeg hadde mer inntrykk av at damerne ikke hadde noe med vennskapet guttene imellom jeg da, ergo uttrykket "broes before hoe's".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cuntzilla

Er det så vanskelig å tro at ikke alle menn er like? Personlig ligger jeg unna eksene til vennene mine, med mindre vennene mine gir meg grønt lys. Jeg bryr meg faktisk om vennene mine, og vil ikke pule på eksene deres bare for å tilfredsstille mine egne lyster.

Ja, nettopp. Er jo det jeg også sier, at man kan få grønt lys.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk gnåler om "to kamerater liker meg" eller at de ikke ville valgt en dame foran vennskapet. Kan dere ikke lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde og det var en "regel" der et sted.

Men etter å ha tullet rundt med en fyr i lengre tid, for så å bli kjæreste med en felles venn (som ikke visste om meg og han første), så begynner jeg å lure litt. For nå skranter det med meg og kjæresten min, og han andre fyren har allerede ligget med meg og har lyst å treffe meg mer (men ikke noe mer seriøst enn da vi tullet rundt, så vidt jeg vet).

Disse treffes flere ganger i uken. Enten er han drittsekk, eller så eksisterer det ingen sånn regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde og det var en "regel" der et sted.

Men etter å ha tullet rundt med en fyr i lengre tid, for så å bli kjæreste med en felles venn (som ikke visste om meg og han første), så begynner jeg å lure litt. For nå skranter det med meg og kjæresten min, og han andre fyren har allerede ligget med meg og har lyst å treffe meg mer (men ikke noe mer seriøst enn da vi tullet rundt, så vidt jeg vet).

Disse treffes flere ganger i uken. Enten er han drittsekk, eller så eksisterer det ingen sånn regel.

Han høres jo ikke ut som noen god venn da hvis han ligger med kjæresten til kompisen sin isteden for å støtte han i en tung tid.

Anonym poster: 674c4c3f6a90121b0c1095e398519282

Anonym poster: 674c4c3f6a90121b0c1095e398519282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...