Gjest Cuntzilla Skrevet 31. juli 2012 #41 Skrevet 31. juli 2012 Hehe, enig i det. Men er det virkelig noen som bruker det vokabularet? Trodde det tilhørte hip-hop miljøet jeg.... Anonym poster: 983a3e3fb2c299bd4e4908fa0212360b Flere spennende og fargerike elementer fra hip hop-kulturen har spredd seg rundt i andre miljøer. Unge, white trash tapere tok dessverre bare med seg den delen med å være douchebag, og de er ikke spesielt gode på det engang. Fra spøk til alvor så er det vel ganske vanlig i amerikansk slang, og ikke minst har det blitt terpet en del på i en halvdårlig ettermiddags-sitcom på TVNorge.
womenwomen Skrevet 31. juli 2012 #42 Skrevet 31. juli 2012 *yawn* enda en gang ww skryter av seg selv. Men back on track. Man bryter aldri en brocode! Nå har det gått over 1 år siden. Den verste stormende forelskelsen er over heldigvis.Men tiltrekningen er der fremdeles... Da klarer man å oppføre seg mer normalt : ) Men jeg merker enda at han ser etter meg. Og at interessen hans er der fortsatt for meg. Og jeg ser han skjelden sammens med den kompisen nå lenger.Hvor er kompisen hans blitt av nå ? Jeg liker han også fremdeles og er nysgjerrig på han fortsatt. Men i mellomtiden. Etter jeg ga han opp. Har jeg rotet med en annen mann jeg er blitt betatt av...Så følelsene mine er ikke de samme for han. Men jeg liker han fortsatt. Blir det ikke noe med han. Så er døra fremdeles åpen for han andre enda : ) Men vet ikke om det blir det samme nå. Jeg er blitt for skuffet over han. Alle mixede signaler osv har jo gjordt meg trygg på fyren.Så nå har jeg jo gått vidre med en annen. Neppe gøy for han å vite hvem jeg " knuller " med nå... Sikkert utrolig SKUFFENDE for han, om han får vite det. Men jeg kan jo ikke leve i evig tid i sølibat heller. Jeg brukte mye tid på å vente på han. Men ga opp... Spørs om den kompisen var verd det ? Men
SemperFi Skrevet 31. juli 2012 #43 Skrevet 31. juli 2012 Nå har det gått over 1 år siden. Den verste stormende forelskelsen er over heldigvis.Men tiltrekningen er der fremdeles... Da klarer man å oppføre seg mer normalt : ) Men jeg merker enda at han ser etter meg. Og at interessen hans er der fortsatt for meg. Og jeg ser han skjelden sammens med den kompisen nå lenger.Hvor er kompisen hans blitt av nå ? Jeg liker han også fremdeles og er nysgjerrig på han fortsatt. Men i mellomtiden. Etter jeg ga han opp. Har jeg rotet med en annen mann jeg er blitt betatt av...Så følelsene mine er ikke de samme for han. Men jeg liker han fortsatt. Blir det ikke noe med han. Så er døra fremdeles åpen for han andre enda : ) Men vet ikke om det blir det samme nå. Jeg er blitt for skuffet over han. Alle mixede signaler osv har jo gjordt meg trygg på fyren.Så nå har jeg jo gått vidre med en annen. Neppe gøy for han å vite hvem jeg " knuller " med nå... Sikkert utrolig SKUFFENDE for han, om han får vite det. Men jeg kan jo ikke leve i evig tid i sølibat heller. Jeg brukte mye tid på å vente på han. Men ga opp... Spørs om den kompisen var verd det ? Men Dvs, du knuller en annen kompis av han? Den ene kompisen hans kan reist bort pga studier, etc.
Gjest Cuntzilla Skrevet 31. juli 2012 #44 Skrevet 31. juli 2012 Jeg greier ikke forklare det noe bedre enn jeg har gjort, så jeg får bare akseptere at damer aldri kommer til å forstå det her 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 31. juli 2012 #46 Skrevet 31. juli 2012 Hu var fin! Jeg skal stille i Wonder Woman-kostyme på neste KG-treff og lære dere alle litt respekt.
womenwomen Skrevet 31. juli 2012 #47 Skrevet 31. juli 2012 Dvs, du knuller en annen kompis av han? Den ene kompisen hans kan reist bort pga studier, etc. Nei. Ingen annen kompis av han. Men byen er ikke så stor. Så det er jo en bekjent sikkert. Men han har litt dårlig rykte.Player rykte osv. Så regner med han mister lysten på meg - om han vet at jeg har hatt noe med han å gjøre.. ? Hva tror du ?
Yme Skrevet 31. juli 2012 #48 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Jeg skal stille i Wonder Woman-kostyme på neste KG-treff og lære dere alle litt respekt. Haha, da kommer jeg! Lover å ha på de fine tightsene jeg la ut i outfitt-tråden også. Endret 31. juli 2012 av Yme
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #49 Skrevet 31. juli 2012 Jeg syns dette er veldig merkelig, for det er en enkel og grei sak. Respekterer man kameraten sin, går man ikke der han har vært, av respekt for hans følelser. Man unnlater å gjøre noe man egentlig gjerne vil gjøre, for å vise hensyn ovenfor en kamerat. Integritet og respekt. Jeg var sammen med en fyr i ett par mnd, etter hvert skjønte vi begge at vi bare var en rebound for hverandre, selv om det var litt følelser involvert. Gjennom hans vennegjeng traff jeg en utrolig fin fyr, og vi fant tonen, han hadde en samtale med eksen min, og det var no hard feelings. Nå er vi samboere på 3. året. Finnes det ingen unntak? Kan dere ikke kommunisere, sette ord på følelsene deres? Jeg vet med 100 % sikkerhet at eksen min ikke er bitter for dette. Nå kommer vi mest sannsynlig til å få barn sammen, gifte oss, ja, jeg føler at dette er mannen i mitt liv. Skal 3 mnd stå i veien for det? <br /><br /> Anonym poster: 08540b431e7b269f6aa37f4e4d13755d 1
Steinar40 Skrevet 1. august 2012 #50 Skrevet 1. august 2012 Hvis dama hadde dumpet meg for å bli sammen med kompisen min, da hadde jeg ikke blitt mye glad. For å si det pent.
Steinar40 Skrevet 1. august 2012 #51 Skrevet 1. august 2012 Hater at kompiser går ut sammen. Alltid liker begge to meg. Så blir det bare tull og umulig å både flørte og bli kjent... Nei gå ut ALENE på byen. Når dere skal jakte damer... Dette er riktig.
Gjest Bandit Skrevet 1. august 2012 #52 Skrevet 1. august 2012 Jeg var sammen med en fyr i ett par mnd, etter hvert skjønte vi begge at vi bare var en rebound for hverandre, selv om det var litt følelser involvert. Gjennom hans vennegjeng traff jeg en utrolig fin fyr, og vi fant tonen, han hadde en samtale med eksen min, og det var no hard feelings. Nå er vi samboere på 3. året. Finnes det ingen unntak? Kan dere ikke kommunisere, sette ord på følelsene deres? Jeg vet med 100 % sikkerhet at eksen min ikke er bitter for dette. Nå kommer vi mest sannsynlig til å få barn sammen, gifte oss, ja, jeg føler at dette er mannen i mitt liv. Skal 3 mnd stå i veien for det? <br /><br /> Anonym poster: 08540b431e7b269f6aa37f4e4d13755d Klart det finnes unntak. Kompisen til eksen din følte tydeligvis at han var totalt over deg, og dere hadde tross alt ikke vært sammen så lenge heller. Da går det an å ta samtalen, men man må være forsiktig, for ubehaget med ekser er ofte vanskelig å innrømme. Man må kunne lese kompisen sin ganske så godt da. Men generelt sett er det heldigvis veldig mange som følger The Bro Code. 1
Perrin Skrevet 1. august 2012 #53 Skrevet 1. august 2012 Finns ingen unntak. Har en kompiss vært med ei jente i noen som helst form er dama "offlimit" Det har vært en regel mellom mine venner i alle år, og det kommer aldri til å endre seg. Gode venner går foran damer er vel grunnprinsippet
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #54 Skrevet 1. august 2012 Finns ingen unntak. Har en kompiss vært med ei jente i noen som helst form er dama "offlimit" Det har vært en regel mellom mine venner i alle år, og det kommer aldri til å endre seg. Gode venner går foran damer er vel grunnprinsippet Blir for dumt å gå glipp av drømmedama bare fordi en kompis har hatt en flørt tenker jeg.<br /><br /> Anonym poster: 08540b431e7b269f6aa37f4e4d13755d 1
Perrin Skrevet 1. august 2012 #55 Skrevet 1. august 2012 Blir for dumt å gå glipp av drømmedama bare fordi en kompis har hatt en flørt tenker jeg.<br /><br /> Anonym poster: 08540b431e7b269f6aa37f4e4d13755d Egentlig ikke. Føles helt rett. Det finns flere "drømmedamer", mens en god venn er det ikke så mange av Velger man dama, velger man også å kutte med kompissen. "Forholdet" til din kompiss blir aldri det samme igjen uansett. 2
loversgirl Skrevet 1. august 2012 #56 Skrevet 1. august 2012 TS her ! Det skal sier det, at ja han kompisen hadde sterke følelser for meg, men vi var aldri sammen og det var aldri noe seriøst... det er nesten ett halv år siden!! Pluss han har fått seg ny dame, og jeg har til og med snakket med han, og spurt om han brydde seg om jeg begynnte å holde på med han, og da svarte han helt klart nei, og sa han ikke brydde seg om hva vi gjorde... I tilleg reiser vi ifra han i 3 år!!! Det kan da ikke være sånn, at han blir snurt for noe sånn da? Når vi i tilleg bor i ett annet land som han... Hadde skjønt det hadde jeg faktisk vært sammen med fyren en gang i tiden, men når jeg ikke har det engang, så blir det feil å ikke kunne være med en person jeg utrolig tiltrukket av, og som jeg vet jeg kunne fått det bra med, bare pga en teit "bro code" Og når han i tilleg viser så stor intresse for meg, så ser jeg ikke helt hva som stopper han, annet enn dette?
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #57 Skrevet 1. august 2012 Det er så enkelt som at fyren ikke vil være bundet når han reiser til et nytt sted og jeg forstår den.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #58 Skrevet 1. august 2012 "brødre kommer foran horer", med det mener de kvinner. Utrolig stygt uttrykk? Har du ikke hørt om bros before hoes? You must have been living under Iraq. Blank løgn, menn gir blanke så fremt det er snakk om sex, kanskje ikke dama, nei. Observerer så mange kameratgjenger dele på kvinnene, så jeg tror vi kan si at den er grei. Er det så vanskelig å tro at ikke alle menn er like? Personlig ligger jeg unna eksene til vennene mine, med mindre vennene mine gir meg grønt lys. Jeg bryr meg faktisk om vennene mine, og vil ikke pule på eksene deres bare for å tilfredsstille mine egne lyster. Anonym poster: b6d83c72d02e34766a6cc0c21f7a47a0
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #59 Skrevet 1. august 2012 Har du ikke hørt om bros before hoes? You must have been living under Iraq. Jo da, jeg har hørt den, med uttrykket menes det at kameratene skal komme foran kjæresten. Uansett. Er det så vanskelig å tro at ikke alle menn er like? Personlig ligger jeg unna eksene til vennene mine, med mindre vennene mine gir meg grønt lys. Jeg bryr meg faktisk om vennene mine, og vil ikke pule på eksene deres bare for å tilfredsstille mine egne lyster. Anonym poster: b6d83c72d02e34766a6cc0c21f7a47a0 Du er så edel, jeg blir så rørt.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #60 Skrevet 1. august 2012 Du er så edel, jeg blir så rørt. høhøhø... Det er standard høflighet mener nå jeg, egentlig noe man kan forvente av kamerater. Anonym poster: b6d83c72d02e34766a6cc0c21f7a47a0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå