Gå til innhold

"Regel " mellom gutta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en kjempe søt, snill og herlig gutt, som jeg godt kunne tenkt meg å bli bedre kjent med.. vi skal studere sammen til høsten, på en skole i utlandet, det er også grunnen til at vi ble kjent in the first place, gjennom en kontakt annonse på skolens sider, sånn bli kjent med de som skal til utlandet

I begynnelsen gikk vi bare ut for å ta en cafe for å snakke om studiet, men det uviklet seg raskt til en lang middag fordi vi hadde så mye til felles.

Blandt annet, har vi til felles at jeg datet kompisen hans for en stund tilbake siden.

Meg og han kompisen er gode venner idag, og det utviklet seg aldri til noe seriøst, og han har en ny dame den dag idag. Men det virker som at det er en liten stopper for han jeg nå har truffet. Siden det er kompisen.

Hva er greia ?

Vi har hengt med hverandre hver eneste dag i fire dager i strekk nå, fordi han har spurt om å finne på ting. Han snakker til meg på facebook hver gang jeg er pålogget. Jeg traff han til og med på byen i helgen, og da virket han bare intressert i å være med meg, til tross for at kompisene hans var der også. Etter litt alkohol ble det litt småflørting,kleming og slike ting, men da jeg kysset han når jeg skulle gå, så sa han at han ikke kunne pga kompisen.

Men han ringte meg allikavel dagen etter og ville ha meg med på kino.

Er han intressert? eller er det bare fordi vi skal studere sammen? og hva er greia med denne " regelen" mellom han og kompisen??

Anonym poster: 5a8bd6780dd49eac6f2f21223bad6002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Påbesøk

The Bro Code

Here are twenty "Golden Rules of Manhood" from pointsincase.com

I. Bros before hoes. I cannot stress this enough. Always remember, girlfriends come and go, but your boys are always there. Breaking this rule is to commit the cardinal sin against Team Testosterone.

II. Never drink the last beer, unless you've been granted specific permission that it's OK.

III. If a girl falls into the following criteria, she is off limits forever until the end of time:

A. Was an ex-girlfriend.

B. Your friend specifically told you he wanted her.

C. Is you're buddy's sister.

He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vente å se åssen det hele utvikler seg når dere studerer i sammen i utlandet.

Tror ikke at dette kompis-forholdet vil skape noe problem på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bro's before hoes"..?

Anonym poster: ffe4f7b91a6c479e7c2a5c7fcd6cc5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil pule, men ikke ha en kjæreste.

Litt kanskje, men det er få menn som syns det er kult å havne med jenter som tidligere har vært bortpå kameratene dems.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

"Bro's before hoes"..?

Anonym poster: ffe4f7b91a6c479e7c2a5c7fcd6cc5bd

"brødre kommer foran horer", med det mener de kvinner. Utrolig stygt uttrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Litt kanskje, men det er få menn som syns det er kult å havne med jenter som tidligere har vært bortpå kameratene dems.

Blank løgn, menn gir blanke så fremt det er snakk om sex, kanskje ikke dama, nei. Observerer så mange kameratgjenger dele på kvinnene, så jeg tror vi kan si at den er grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blank løgn, menn gir blanke så fremt det er snakk om sex, kanskje ikke dama, nei. Observerer så mange kameratgjenger dele på kvinnene, så jeg tror vi kan si at den er grei.

Du burde finne deg noen litt mer oppegående menn å omgåes med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Bro Code

Here are twenty "Golden Rules of Manhood" from pointsincase.com

I. Bros before hoes. I cannot stress this enough. Always remember, girlfriends come and go, but your boys are always there. Breaking this rule is to commit the cardinal sin against Team Testosterone.

II. Never drink the last beer, unless you've been granted specific permission that it's OK.

III. If a girl falls into the following criteria, she is off limits forever until the end of time:

A. Was an ex-girlfriend.

B. Your friend specifically told you he wanted her.

C. Is you're buddy's sister.

He he

Jeg vil nok si A. først og fremst gjelder hvis det var snakk om eksen, hvis han har fått ny dame nå og kommet over deg så bør det ikke være noe hinder egentlig. Eventuelt kan du du jo be han om å snakke med kompisen sin?

Hadde hvertfall ikke hatt noe mot det selv hvis jeg hadde vært i et nytt forhold. Dessuten må man jo dele på godsakene, hehe.

Anonym poster: 9a434d7294500ac9b8a54adeaf9ed996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"brødre kommer foran horer", med det mener de kvinner. Utrolig stygt uttrykk?

Ja vet, det er helt grusomt :-S

Anonym poster: ffe4f7b91a6c479e7c2a5c7fcd6cc5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Du burde finne deg noen litt mer oppegående menn å omgåes med.

Er det oppegående og bry seg så hardt om at kameraten din har hatt nærkontakt med en dame du liker for ett år siden?

Niks, det er bitching.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det oppegående og bry seg så hardt om at kameraten din har hatt nærkontakt med en dame du liker for ett år siden?

Niks, det er bitching.

Det er en del grunner til at det er sånn, og en av de tingene handler om respekt. Respekt er et karaktertrekk du finner hos oppegående mennesker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Det er en del grunner til at det er sånn, og en av de tingene handler om respekt. Respekt er et karaktertrekk du finner hos oppegående mennesker.

Du, jeg foretrekker heller greia med at når man er ferdig med noen, så bare setter man dem fri og da er det opp til hvem det skal være å komme i kontakt. Det er å være oppegående for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg foretrekker heller greia med at når man er ferdig med noen, så bare setter man dem fri og da er det opp til hvem det skal være å komme i kontakt. Det er å være oppegående for meg.

Denne respekten handler om at man eventuelt ikke skal rive opp i gamle følelser som kameratene våre måtte ha om dama.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er slikt jeg også fortalte ei jente når jeg ikke ville bli sammen med ho, bare knulle :P Det ble aldri noe av, like greit..

Anonym poster: e8f03474c965c0204cc3c2d057c4b5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

Denne respekten handler om at man eventuelt ikke skal rive opp i gamle følelser som kameratene våre måtte ha om dama.

Yme: Peker ned:

Dette er slikt jeg også fortalte ei jente når jeg ikke ville bli sammen med ho, bare knulle :P Det ble aldri noe av, like greit..

Anonym poster: e8f03474c965c0204cc3c2d057c4b5ec

Du understreket mitt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det eneste det viser, er at han ikke har den respekten for sine kamerater.

Kanskje de er så gode kompiser at de deler på godene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de er så gode kompiser at de deler på godene?

Det kan hende de er det, men det spiller jo ingen rolle. De fleste menn har en sånn greie om at man ikke roter seg borti damer som kameratene våre har vært på, selv om mange sier sånt bare for å få sex... Uten at jeg skjønner hvordan det kan føre til sex på noen som helst måte.

"Beklager, du har vært bortpå kameraten min, så jeg kan ikke bli sammen deg... Skal vi knulle?"

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...