Gå til innhold

Når hunden ikke blir registrert og oppdretter ikke svarer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du sende en PM med kennelnavnet på denne oppdretteren? Jeg har sheltie og er på utkikk etter en valp til, og vil gjerne unngå slike useriøse aktører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med raseklubben og NKK ? Ta kontakt og be om råd i denne situasjonen.

Er oppdretter seriøs,burde slikt vært fikset allerede.Vet noen venter til alle valper er solgt,men hallo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kontakten raseklubben som andre har nevnt her, evt andre valpekjøpere fra samme oppdretteren. Ikke finn på å henge ut oppdretteren på nett, da kan du sitte like fint i det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

En oppdatering.

Jeg ringte for tre uker siden til hun som står oppført som eier av tispa samt eieren av hannhunden. Pent innepakket i godt humør fortalte jeg hvor skuffet jeg var, at oppdretter ikke svarte på epost osv. Hannhundeier var visst ikke så fornøyd de heller, etter parring hadde det blitt stille og først når valpene var 5 uker hadde de fått vite tilfeldig at det var blitt noe resultat av parringen. De hadde imidlertid sent sine papirer som de skulle men sa de skulle sende en liten purring på registreringen for å hjelpe meg.

Hun som er registrert eier av tispa lovet å ta saken opp med oppdretter.

I dag fant jeg kullet på dogweb :)) Så nå er de iallefall registrert og jeg regner med at papirene kommer i posten om ikke så lenge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...