Gå til innhold

Vippe-extensions, erfaringer?


Gjest airam90

Anbefalte innlegg

Gjest airam90

Hei :)

Jeg vurderer å ta vippe-extensions før bryllupet mitt. Det kan passe greit også etter da vi skal på bryllupsreise og da slipper jeg å tenke på vannfast sminke og i det heletatt mascara!

Om jeg er fornøyd vil jeg gå å fylle på dem.

Lurer på om det er verdt pengene eller om jeg heller bare skal farge vippene.

Har dere erfaringer?

Hvor mye betalte du?

Lett å stelle?

Hvor lenge satt dem?

Osv.

Legg ved bilder før og etter vist dere har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest airam90

Ser ikke ut som mange har så veldig mye erfaring med det :)

Det må vel være noen der ute som har prøvd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring, men den er dårlig ;)

Det var irriterende å ikke kunne klø seg i øynene, særlig siden jeg hele tiden kjente at det "var noe der" og mine egne øyevipper var helt ødelagt da jeg bestemte meg for å slutte med extensions. Men det så fint ut de første dagene.

Du kan ikke gni deg i øynene og extensionsene blir ødelagt av de fleste sminkefjernere, så det er ikke noe særlig hvis du har tenkt å bruke concealer under øynene, eyeliner eller øyenskygge. Du må være forsiktig, så sminkefjerning tar en hel evighet.

Anonym poster: 160aba335c30f8810721a799e4b57fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har hatt det i 2 år nå og er kjempefornøyd!

Mine sitter i 4-6 uker og må ikke stelle de eller gjøre noe annet for at de skal holde seg fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nye vipper i dag så om noen er interessert kan jeg laste opp bilde :)

Jepp, jeg vil gjerne se!

Kan du fortelle litt om det?

Anonym poster: 6e31827eaf9ace8f2555a8f0c129e433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt dette en gang, tok det hos noen russere i oslo som brukte sterk russisk lim på vippene. Jeg så NYDELIG ut i to tre dager, og så når vippene begynte å vokse ut, så stakk de falske vippene meg i huden rundt øyet, slik at huden ble irritert. Jeg prøvde å fjerne vippene med oljebasert sminkefjerner, men limen var så utrolig sterk at vippene satt som støpt helt til mine naturlige vipper datt ut.

Jeg var ganske fortvilet en stund, og ville ikke sette på nye med den samme sterke limen, så jeg bestemte meg for å vente det ut, og så ganske snodig ut en periode med hull og mellomrom i vippene mine. Men når alle vippene hadde vokst ut igjen, så ble jeg normal igjen..ALDRI MER, sier jeg bare.

På bryllupsdagen min vil jeg heller bruke vipper som sitter ca en uke feks, ikke permanent.

Anonym poster: 5912717f165eb02c38245cbcaa9bf158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nye vipper i dag så om noen er interessert kan jeg laste opp bilde :)

ja vil gjerne se, og skriv litt om hvor du tok det, pris osv...? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dette ble litt langt, men de får lese det de som vil!

Jeg har hatt vipper siden 2009, jeg har maximalt hatt 1 måneds pause med vipper, ellers har jeg hatt ganske kontinuerlig. Jeg har gått 3 forskjellige steder:

Neglhuset i Oslo, pris 1700 kr og påfylling mellom 400-700 kr etter hvor lang tid det har gått

BeautyLondon i Bergen, pris 900 kr påfylling mellom 500 -700 kr

Not just nails Kongsberg/Drammen, har sterkt rabbat da hun jobber hjemmefra om dagen, nytt sett 600-700 kr og påfylling 350 kr, dette er halv pris av hva hun vanligvis tar.

Jeg har kun hatt problemer med vippene to ganger, det var når jeg gikk på pencelin og vet 30 - på nyttårsaften, da falt vippene veldig fort av. Ellers har jeg fylt på dem hver 4-6 uke. Har aldri hatt noe problem med at de stikker, klør i øynene eller lignende, men jeg er heller ikke spesielt sensitiv.

Jeg bruker sjeldent noe mer øyemakeup enn vippene som er en av grunnen til at mine holder lengre, går man på å gnikker rundt øye med sminkefjerner hver dag vil de så klart løsne fortere, viktig at man ikke plukker på det og IKKE prøver å ta de av selv, man MÅ tilbake til salongen for å få de fjernet.

Mine egne vipper har ikke tatt noe skade av at jeg har hatt vipper så lenge, men tror det er viktig å finne en som kan sakene sine, og ikke det billigste stedet man kommer over.

Det finnes også ulike lengder, farger og bøy på vippene så man finner alltid noe som passer!

post-43292-0-53873400-1345070425_thumb.j

post-43292-0-91360100-1345070440_thumb.j

post-43292-0-01156100-1345070485_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du er gc :)

Er du fornøyd med Beauty London i Bergen? Jeg bor i Bergen nemlig :)

Anonym poster: 6e31827eaf9ace8f2555a8f0c129e433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok for noen måneder tilbake. Vippene mine holdt i en uke, og når de falt av knakk de med seg mine naturlige vipper. Jeg tok det for å sjekke hvordan det var og om jeg fikk finere øyevipper. Aldri igjen sier jeg bare. Det var helt jævlig. :/

Jeg ser at mange er fornøyd, så jeg må enten ha utrolig vanskelige vipper eller gått til et ræva sted. Men jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Jeg har lang vipper naturlig, de har også naturlig bøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin du er gc :)

Er du fornøyd med Beauty London i Bergen? Jeg bor i Bergen nemlig :)

Anonym poster: 6e31827eaf9ace8f2555a8f0c129e433

Veldig fornøyd med Beauty London, beste stedet jeg har gått. Hun som driver det er veldig hyggelig og flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Huff, fikk en veldig dårlig start angående vippe-extensions...

Jeg giftet meg jo på lørdag. Bestilte time til dette og spurte når jeg burde ta det siden jeg ville det skulle se best mulig ut på lørdagen.

Hun hadde satt av 3 timer til dette torsdagen. Da de timene hadde gått var jeg ferdig med 1/3 av alle vippene jeg trengte for et bra resultat. Det såg ikke KLOKT ut!!!!!

Ikke hadde jeg fått beskjed om at det var lurt å farge øyenvippene først heller så resultatet ble bedre da jeg har ganske lyse øyenvipper.

Hun spurte om jeg kunne komme tilbake på fredag for å ta på resten og sa det ville ta 1.5 time. Og da friket jeg jo nesten ut(inni hodet mitt da)... Og tenkte hvordan skal hun klare å få det ferdig på 1.5 time når hun klarte så lite på 3 timer... Ikke fikk jeg venne meg til /se resultatet godt før lørdagen heller.

Og ikke hadde jeg tid til det heller pga vi hadde MASSE igjen å ordne til bryllupet, bordekking, ærender osv.

Jeg ba om at hun måtte fjerne dem og hun sa hun ikke hadde tid til det idag da hun hadde en kunde og etterpå stengte dem og ba meg komme igjen imorgen og at det tok 30 min.

Heldigvis var mannen min der og ba dem fjerne det idag og støttet meg opp.

Fikk heldigvis snakket med eieren og hun fjernet dette og jeg fikk en vippefarging som plaster på såret og hun beklagte veldig.

Dette var min opplevelse angående vippe-extensions og jeg er enda mer skeptisk nå enn før. Jeg syns IKKE det såg bra ut (men jeg hadde jo bare 1/3 vipper jeg skulle ha på). De pekte i alle mulig retninger enn mine egne og stakk inn på øyet osv.

Dette var på Clinic Barbora på Bryne, kostet 1499 tror jeg. (jeg slapp heldigvis å betale for alt dette tullet)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!! Har tatt på Glimt i trondheim, og har vært veldig fornøyd der. Koster 1990 for nytt sett og må påfylles hver 3 -4 uke. Er jo en dyr ting da siden det må refilles ganske ofte. Men fint er det. Nova lash, vipper. Tror refilles koster fra 600 og oppover. Tar ca 2timer , de limer på en og en vipp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Veldig fornøyd med Beauty London, beste stedet jeg har gått. Hun som driver det er veldig hyggelig og flink!

Takk for godt og utfyllende svar (det forrige) :) Et lite spørsmål bare: Det står på hjemmesiden til Beauty London at hun som driver det foretrekker å snakke engelsk... Snakker du engelsk med henne? Eller kan hun norsk også?

Anonym poster: 07c9d35adce5d08b923b7c8d41939756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje ikke det samme men... hva med å bruke vippeserum i stedet? Prøvde det og hadde ikke trua på at det ble bra, men nå synes jeg faktisk at det ser ganske bra ut! Neulash sier det tar 1 måned før man ser resultatene, men hos meg tok det 2 måneder. Blir så klart ikke den ekstreme effekten man får ved falske vipper, men nok til at man blir hakket penere og farger man dem mørke slipper man sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt og utfyllende svar (det forrige) :) Et lite spørsmål bare: Det står på hjemmesiden til Beauty London at hun som driver det foretrekker å snakke engelsk... Snakker du engelsk med henne? Eller kan hun norsk også?

Anonym poster: 07c9d35adce5d08b923b7c8d41939756

Hun snakker norsk, dog ikke så godt...men jeg snakket hovedsaklig engelsk med henne, grei måte for meg å få brukt engelsken på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 30 euro, satt på i utlandet.

de varte i rundt 4 uker, og jeg brukte ikke mascara, eyeliner osv. på den perioden, det var heller ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...