Gjest airam90 Skrevet 9. september 2012 #41 Del Skrevet 9. september 2012 Idag har det ikke stukket noe særlig faktisk, igår og dagene før var det helt ekstremt. Tok en ny idag, og den ble enda sterkere! :D Då e det bare å hoppe i høyet og håpe på det beste!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 11. september 2012 #42 Del Skrevet 11. september 2012 Da var EL-testen negativ igjen :) Usj, jeg har fått urinveisinfeksjon etter jeg sov 1.5 time med spermen igjen i etter sex. Jeg får det jo bare av å sitte på en kald benk, haha. Så det var jo ikke det smarteste. Men men. Har oppdaget det fort og har allerede tatt penicillin, tatt c-vitamin og drukket mye appelsinjuice og vann så kjenner det er snart vekke igjen :D Håper ikke det går utover noe i magen :S Men leste litt om det og det skulle ikke være farlig for gravide så 1 DPO!!!!! Det går så seint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 11. september 2012 #43 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Er forresten sykt sykt øm på brystvortene, er jo ikke mulig at det er pga graviditet sefølgelig. Men lurer på hvorfor?! Har da aldri vært øm der etter EL. Bare under mensen. Er også skikkelig oppblåst... Rart.. Endret 11. september 2012 av airam90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 12. september 2012 #44 Del Skrevet 12. september 2012 Forrige PP hadde jeg også syyyyykt ømme brystvorter, de var psykovonde i lang tid (helt frem til menstruasjon). Denne gangen er de bare svakt ømme, så ja, er visst vanlig det her (har aldri hatt det før selv, men så har jeg vært av og på hormonell prevansjon de siste 10 årene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 16. september 2012 #45 Del Skrevet 16. september 2012 Er på 7 dpo nå, det går sakte fremover gitt.... Igår skjedde det som har skjedd de siste 3 gangene vi har hatt sex etter EL har vært. Jeg begynte å blø kjempemasse under sex.... Ble skikkelig redd. Syns det er så ubehagelig. Jeg hadde jo ikke vondt!! Etter å ha fundert litt husker jeg at det skjedde sist gang også noen dager etter EL. Men det som e rart er at det BARE skjer når "jeg sitter på toppen". Haha. Kommer han borti noe?! Skjønner ingenting. Har hvertfall lest litt på nettet og funnet ut at jeg bør ta meg en tur til legen... Jeg blør ikke nå og blødde ikke etterpå heller. Bare akkurat når vi hadde sex... Idag stikker det forresten kjempemye i livmorområdet. Ellers er jeg helt fin Skal prøve å vente med testingen frem til neste helg Spennendes!! Håper bare ikke den blødningen ødelegger for noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. september 2012 #46 Del Skrevet 16. september 2012 Så rart at du begynner å blø mens dere har sex rett etter EL Ta deg en tur til legen å hør, det kan hvertfall ikke skade å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 16. september 2012 #47 Del Skrevet 16. september 2012 Så rart at du begynner å blø mens dere har sex rett etter EL Ta deg en tur til legen å hør, det kan hvertfall ikke skade å gjøre det Ja, veldig merkelig. Venter på å få timen min Går til en privat som er norges beste spesialist innen ufrivillig barnløshet også, så han er nok flink på det meste håper jeg! Var hvertfall kun han som klarte å hjelpe meg sist, etter at jeg hadde vært hos en haug med leger og spesialister. Stikker skikkelig mye i magen nå :S Mensmurringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 16. september 2012 #48 Del Skrevet 16. september 2012 Greit og gå til noen som vet hva de snakker om kan jeg teke meg. Å som også vet hva de skal gjøre hvis ditt eller datt Blir nok godt å få det undersøkt hvertfall. Det er jo ikke nødt til å være noe heller. Men at du har en "skjør" livmor eller at han treffer plass der det skal lite til for at du begynner å blø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 17. september 2012 #49 Del Skrevet 17. september 2012 Greit og gå til noen som vet hva de snakker om kan jeg teke meg. Å som også vet hva de skal gjøre hvis ditt eller datt Blir nok godt å få det undersøkt hvertfall. Det er jo ikke nødt til å være noe heller. Men at du har en "skjør" livmor eller at han treffer plass der det skal lite til for at du begynner å blø Helt sant. Har dessverre liten tro på at jeg har blitt gravid denne gangen gitt. Begynte å blø mer idag, selv om det er mange dager igjen til IKM. For stort til å være festeblødning. Men jeg vet også det ikke er mensen. Var nettopp på do og da hadde det gitt seg igjen.... Neste gang skal vi IKKE ha sex noen dager etter EL for å se om det kan hjelpe Har hvertfall fått time til lege den 25 og håper å bli sendt videre til spesialisten min. Mulig jeg ringer han å hører om jeg kan komme rett til han istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 18. september 2012 #50 Del Skrevet 18. september 2012 Er 8/9 pdo nå. Snegler seg avgårde. Er kjempeforkjølet og mannen også. Rennendes, røde nerser og sår hals hurra. Høsten er her.... Har veldig lite tro på at jeg er blitt gravid denne gangen Pga de småblødningene som alltid kommer noen dager etter EL.... Det er SÅ frustrerende!! Vet jeg enda har mange dager igjen, men jeg har bare ikke følelsen eller troen på det. Bare håper mensen ikke blir så forsinket så vi kan prøve på nytt ganske så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 18. september 2012 #51 Del Skrevet 18. september 2012 Hurra for sykdom......begge to har feber og ligger strak på sofaen. Akkurat nå stikker det KJEMPEmye i magen! HÅPER og HÅPER at det kanskje kan være et egg som prøver å feste seg?! Håper så syyykt Har egentlig gitt opp, men har fortsatt et lite håp om at det ikke er ødelagt pga blødningen. Er jo akkuart 1 uke siden EL dette kan jeg ikke huske at jeg hadde sist gang faktisk. Hmm?! DPO-land er hvertfall grusomt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #52 Del Skrevet 20. september 2012 Nå ble jeg helt satt ut.... Se på denne testen, er den positiv? Er veeeeldig redd for at det kan være en skyggestrek. Jubler ikke enda for å si det slik Skal egentlig teste til helgen, men klarte ikke holde meg idag. Er 10/11 dpo idag ca. Har hatt en mellomblødning i 3 dager som er slutt nå. Murringer i magen de siste to dagene. Jeg er veldig kritisk til at den er positiv Prøver å holde meg på bakkenivå frem til da Mannen min såg også streken så da er jeg hvertfall ikke helt blåst. Hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 #53 Del Skrevet 20. september 2012 Tydelig strek!! Vent i 4 timer (da får du konsentrert nok urin) og ta en ny, eller vent til i morgen tidlig Sett på en stoppeklokke på mobilen og les av svarer innen 5 min, så kan du føle deg litt roligere på om svarer er ekte eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #54 Del Skrevet 20. september 2012 Tydelig strek!! Vent i 4 timer (da får du konsentrert nok urin) og ta en ny, eller vent til i morgen tidlig Sett på en stoppeklokke på mobilen og les av svarer innen 5 min, så kan du føle deg litt roligere på om svarer er ekte eller ei Typisk at jeg ikke har flere billigstrips igjen da!! Haha! Jeg har bare en stav og en CB igjen. Så jeg troooor jeg skal prøve å vente til lørdag/søndag med å teste om jeg ikke finner noen billigstrips gjemt en plass Denne ble hvertfall tatt på morgenurin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 #55 Del Skrevet 20. september 2012 Typisk at jeg ikke har flere billigstrips igjen da!! Haha! Jeg har bare en stav og en CB igjen. Så jeg troooor jeg skal prøve å vente til lørdag/søndag med å teste om jeg ikke finner noen billigstrips gjemt en plass Denne ble hvertfall tatt på morgenurin! Trenger ikke vente til søndag da? Har du to tester kan du ta en på lørdag og en på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #56 Del Skrevet 20. september 2012 Trenger ikke vente til søndag da? Har du to tester kan du ta en på lørdag og en på søndag? Ja, kommer til å ta den staven på fredag eller lørdag. Klarer nok ikke holde meg!!! Haha! Vi må nok på apoteket en tur imorgen tror jeg :D haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. september 2012 #57 Del Skrevet 20. september 2012 Ja, kommer til å ta den staven på fredag eller lørdag. Klarer nok ikke holde meg!!! Haha! Vi må nok på apoteket en tur imorgen tror jeg :D haha. Jeg er akkurat sånn selv Hurra!! Gleder meg til å se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #58 Del Skrevet 20. september 2012 Jeg er akkurat sånn selv Hurra!! Gleder meg til å se hvordan det går Er ganske så spent selv!! Ser mannen prøver å ikke la meg håpe for mye for han er redd jeg kommer til å bli skuffet. Men alle de andre 10000 testene jeg har tatt så har det ikke vært nææærhet til å være strek uansett hvor kort/lenge den har ligget. Haha. Men ja, prøver å ikke bli for sikker Vil jo ikke bli kjempekuffet, men skuffet blir jeg jo uansett alltid. Får oppdatere dere mer når jeg har tatt en ny :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 20. september 2012 #59 Del Skrevet 20. september 2012 Lykke til med testing! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 20. september 2012 #60 Del Skrevet 20. september 2012 Lykke til med testing! :) Takk takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå