Gå til innhold

Venter på et lite mirakel i magen ♥♥


Gjest airam90

Anbefalte innlegg

Så SPENNENDE det var her!!!! :) krysser fingrene for dere!!! :) lykke til med testing! jeg sitter klar for å slippe jubelen løs!!! :) :) Er du mange dpo nå? :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så SPENNENDE det var her!!!! :) krysser fingrene for dere!!! :) lykke til med testing! jeg sitter klar for å slippe jubelen løs!!! :) :) Er du mange dpo nå? :)

Hihi :) Jaa, er veldig spennendes! Føles som tiden går kjempeseint nå syns jeg.

Er på 10/11 dpo ca :)

Er så redd for at den skal være "falsk". Uæææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg hadde tisset hvertfall 6 ganger på en time igår fant jeg sengen. Våknet kl 7-8-9 og tilslutt 10.

Var så syykt tissetrengt!!

Jeg fikk først svak strek på den første, men sterkere enn igår!

Så da tok jeg CB, og den ble GRAVID!!!! 1-2 uker!

Har vel regnet på at forsteret er 2 uker og jeg 4 ca i og med eggløsning var 8 sept?

Er det ikke slik?

11/12 DPO idag.

SYKT!!! Jeg skjelver enda! Mannen og jeg er i ekstase og lykkerus!!

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

post-59632-0-82277000-1348221015_thumb.j

Endret av airam90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg hadde tisset hvertfall 6 ganger på en time igår fant jeg sengen. Våknet kl 7-8-9 og tilslutt 10.

Var så syykt tissetrengt!!

Jeg fikk først svak strek på den første, men sterkere enn igår!

Så da tok jeg CB, og den ble GRAVID!!!! 1-2 uker!

Har vel regnet på at forsteret er 2 uker og jeg 4 ca i og med eggløsning var 8 sept?

Er det ikke slik?

11/12 DPO idag.

SYKT!!! Jeg skjelver enda! Mannen og jeg er i ekstase og lykkerus!!

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Jeg hadde eggløsningsmerter og positiv test den 8/9, så i følge terminkalkulatorer er jeg 3+6 nå (4 uker i morgen). Da gjelder det deg også og vi har TERMIN SAMME DAG!! Utrolig artig!! Bor du i Oslo forresten?

Og GRATULERER SÅ MYE!! :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eggløsningsmerter og positiv test den 8/9, så i følge terminkalkulatorer er jeg 3+6 nå (4 uker i morgen). Da gjelder det deg også og vi har TERMIN SAMME DAG!! Utrolig artig!! Bor du i Oslo forresten?

Og GRATULERER SÅ MYE!! :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Skjønner ikke helt det der ukegreiene jeg, kan du forklare? haha

Har liksom aldri satt meg skikkelig inn i det, har jo aldri vært gravid før :)

Sykt morsomt at vi har termin på samme dag! Lett om jeg skal følge deg videre!

Bor i Sandnes dessverre :( Hadde jo vært så artig om vi hadde bodd nerme hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt det der ukegreiene jeg, kan du forklare? haha

Har liksom aldri satt meg skikkelig inn i det, har jo aldri vært gravid før :)

Sykt morsomt at vi har termin på samme dag! Lett om jeg skal følge deg videre!

Bor i Sandnes dessverre :( Hadde jo vært så artig om vi hadde bodd nerme hverandre!

Lærte det i dag, så man teller uken (3 for oss) og dager (0-6). I dag er vi 3+6, i morgen 4+0 og søndag 4+1, osv.

Hvilke fylke ligger Sandnes egentlig? Er det på vestlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte det i dag, så man teller uken (3 for oss) og dager (0-6). I dag er vi 3+6, i morgen 4+0 og søndag 4+1, osv.

Hvilke fylke ligger Sandnes egentlig? Er det på vestlandet?

Ahaa, trodde det var sånn barnets uke 2 og mors uke 4?

Sykt å være 4 uker på vei imorgen da!! Helt uvirkelig!

Sandnes er norges 9 største by og ligger i Rogaland, 15 min fra Stavanger :)

Masse murringer i magen nå, gitt :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa, trodde det var sånn barnets uke 2 og mors uke 4?

Sykt å være 4 uker på vei imorgen da!! Helt uvirkelig!

Sandnes er norges 9 største by og ligger i Rogaland, 15 min fra Stavanger :)

Masse murringer i magen nå, gitt :) hihi

Nå er jeg flau, jeg har jo vært i Sandnes, hehehe.

Ja, stikker og styrer ned i min mage. Nå har det begynt å roe seg litt for dagen, men det kommer og går egentlig. Fin følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg flau, jeg har jo vært i Sandnes, hehehe.

Ja, stikker og styrer ned i min mage. Nå har det begynt å roe seg litt for dagen, men det kommer og går egentlig. Fin følelse :)

Jeg er pannekakeflat der, er ikke plaget med oppblåsthet nå. Men var det for noen dager siden.

Luurer på når den begynner å tyte litt :) hihiii!!

Spørs om jeg klarer å holde det sjult for min mor, hun leser meg som en bok... Og vi som skal på besøk der neste helg! (jeg er egentlig fra bergen)

Hun vet jo at vi har prøvd å få baby :) hehe! (ja hun lurte det også ut av meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er pannekakeflat der, er ikke plaget med oppblåsthet nå. Men var det for noen dager siden.

Luurer på når den begynner å tyte litt :) hihiii!!

Spørs om jeg klarer å holde det sjult for min mor, hun leser meg som en bok... Og vi som skal på besøk der neste helg! (jeg er egentlig fra bergen)

Hun vet jo at vi har prøvd å få baby :) hehe! (ja hun lurte det også ut av meg!)

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor folk venter når det er snakk om nær familie og venner. Er det ikke fint å ha noen å dele gleden med, og sorgen med om det skal gå galt (bank i bordet)? Jeg tenker i hvert fall som så at jeg kan ikke gå ut fra at det skal gå galt, så jeg tenker motsatt: det går helt bra. Det er faktisk statistisk størst sjanse for at vi begge fullbyrder svangerskapet :) Så, da ønsker jeg å glede meg over svangerskapet, og dele gleden med nær familie og venner, enn motsatt :) Det er meg da.

Jeg vegrer meg jo litt for å lage graviddagbok og ticker, men det kommer nok raskt på plass det også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri helt skjønt hvorfor folk venter når det er snakk om nær familie og venner. Er det ikke fint å ha noen å dele gleden med, og sorgen med om det skal gå galt (bank i bordet)? Jeg tenker i hvert fall som så at jeg kan ikke gå ut fra at det skal gå galt, så jeg tenker motsatt: det går helt bra. Det er faktisk statistisk størst sjanse for at vi begge fullbyrder svangerskapet :) Så, da ønsker jeg å glede meg over svangerskapet, og dele gleden med nær familie og venner, enn motsatt :) Det er meg da.

Jeg vegrer meg jo litt for å lage graviddagbok og ticker, men det kommer nok raskt på plass det også, hehe.

Jeg er så enig med deg :) Kommer nok til å fortelle det veldig snart til familie og nermeste venner. Men vil likevel vente litt. Broren min og svigerinnen min fikk dessverre SA rundt 3 måneder, så man vet jo aldri om man venter til 3 måneder heller.

Har sendt mms til mamma nå med positiv test, haha. Så venter på svar :D hahaha

Klarte ikke holde meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg :) Kommer nok til å fortelle det veldig snart til familie og nermeste venner. Men vil likevel vente litt. Broren min og svigerinnen min fikk dessverre SA rundt 3 måneder, så man vet jo aldri om man venter til 3 måneder heller.

Har sendt mms til mamma nå med positiv test, haha. Så venter på svar :D hahaha

Klarte ikke holde meg :)

Åhhh, så gøy. Jeg har pakket min inn i lag med en strikkebok til småbarn og skal overrekke mamma i dag, mens jeg filmer i smug. Hun kommer til å skrike og gråte, om hverandre, haha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh, så gøy. Jeg har pakket min inn i lag med en strikkebok til småbarn og skal overrekke mamma i dag, mens jeg filmer i smug. Hun kommer til å skrike og gråte, om hverandre, haha :ler:

Hihi, sendte en mms til mamma nå med bilde av testen :) Hun ble i ekstase. Første hun sa var at hun måtte kjøpe babyklær, hihi. Heldigvis er hun veldig åpen om sine graviditeter osv. :) deilig å ha noen å snakke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symptomer 11/12 dpo:

- tissetrang

- litt løs i magen

- trøtt

- feber

- øm i korsryggen

- veldig tørst

- sover dårligere pga ryggen og tissetrengt

- murringer og stikking i magen

- hetetokter

Mamma hadde vist aldri spydd under graviditetene sine( 4 stk). Så håååper det går i arv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...