Gå til innhold

Venter på et lite mirakel i magen ♥♥


Gjest airam90

Anbefalte innlegg

Gjest airam90

Det såg så kjekt ut med alle disse dagbøkene, så hvorfor ikke prøve å skrive min egen også!?

Vel, jeg er 23 år gifter meg med min kommende om 2 uker!! :O

Vi har akkurat fått lån av banken og er på utkikk etter bolig. Håper på en enebolig, rekkehus eller tomannsbolig.

Drømmer om en hageflekk hvor barnet kan leke eller hvor vi kan ha besøk av gode venner en sen sommerkveld.

Vi lurte på om vi skulle vente til bryllupet med første prøveperiode.

Men så tenkte vi at kroppen hadde godt av å komme igang etter et års p-ring bruk. Sluttet på p-ring 23 juni og har kommet til vår 2 pp.

Det er så sykt mye mer frustrerendes, uutholdelig og fryktelig spennendes enn jeg såg for meg.

Typisk når man har skikkelig PMS og egentlig bare går å venter på at TR skal komme på det vanlige kjedelige besøket som aldri tar slutt.

Men egentlig bare går man å håper på at TR aldri kommer og at man merker at kroppen har forandret seg på en rar måte. De to blå strekene som man trodde var så lett å få, men egentlig utrolig vanskelig!

Tok en el-test da jeg hadde fått en mensligndende blødning, men som liksom aldri kom igang. Den var positiv som bare det! Eggeløsning under mensen??

Rareste jeg har hørt. Tenkte at siden jeg ikke hadde skikkelig mensen så kunne vi vel ha oss, om den el-testen var riktig. Stakkars mannen ble overfalt da han kom hjem fra jobb :)

Virket som mensen trengte et lite "dytt" for å komme igang, for etterpå sexen kom den for fullt.....

Tror egentlig bare den el-testen lurer meg og slår ut på TR isteden.

Vi får se :) Sykt stress med mensen og sex hvertfall, men er man desp så er man desp... Hva gjør man ikke for at spiren skal sitte???

Jaja, krysser fingrene for at TR går over snart og at den skikkelige eggeløsningen kommer så vi får gang på pp2!! :D

Da går det nok fort frem til IKM siden vi er så opptatt med bryllupsforberedelsene!

Venter på et mirakel i magen ♥♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest airam90

Har hatt skikkelig stikking og murring i magen idag og igår. Enten er det den egentlige EL som er på vei, eller så er det noe annet.

Syns fortsatt det er rart jeg fikk helt positiv test dagen jeg fikk mens. Men tror egentlig ikke det var en eggløsning.

Er snart ferdig med TR så vi kan hoppe i høyet igjen på pp2! Syns bare det er så rart med all den stikkingen når jeg er så og si ferdig med mensen. Den har heldigvis vært rolig mens i forhold til hvordan den pleier å være. Da er jeg jo sengeliggende og ikke oppgående i det heletatt. Denne gangen og forrige gang trengte jeg ikke smertestillende ellernoe... Deilig!!! Har aldri hatt det sånn før :)

Ellers har dagen gått til shopping. Og jeg røpte for mannen min at jeg hadde bestilit et Hay teppe til "det fremtidige barnerommet". Han syns jeg er gal :) Haha

Nå skal jeg ta folaten min, drikke en god te og ta en el-test og se hvordan ting ligger an :D

Nå har jeg "ferie" i to uker frem til bryllupet og så blir det bryllupsreise på oss etterpå! Deilig!

Ikke lenge igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest airam90

Det går i ett fremover. 4 dager igjen til bryllup og masse må gjøres. Føler vi har det meste i boks :) :)

Fikk positiv eggløsningstest idag!! Jeg som var så redd jeg fikk det da jeg hadde mensen. Men har hørt med legen og det er vanlig at LH-en e veldig høy under mensen. Så det var nok derfor, teststreken var jo lik som kontrollstreken.

Denne gangen er teststreken sterkere enn kontrollstreken. Så er ikke i tvil nå!! :)

Spennendes!

Bilde der du ser tydelig at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken :D

http://i46.tinypic.com/14cr3g0.jpg

Endret av airam90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Da var jeg gift og dagen vår ble helt fantastisk!!!!

Det jeg ikke helt forstår er at jeg har begynt å blø litt, hadde jo positiv eggløsningstest tirsdag og onsdag....

Men jeg hadde jo også kanskje en positiv da jeg hadde TR på besøk..... Hadde jeg to eggløsninger og fått mensen? Eller er det festeblødning? Eller er det for mye blod til at det er festeblødning?

Eller er det noe galt?!?!? Idag har jeg gått på do heletiden også.... men det er vel aaaaltfortidlig til at det er et tegn...?!

Tror ikke det er mensen, for jeg har ingen PMS eller noesånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O-hoy! Snikleser her! ;) henger meg på her og følger med! :)

Gratulerer med overstått :bryllup::strix: og gratulerer så mye til dere kone og mann! Må være en hærlig følelse! :)

Litt vanskelig å si om hva den blødninga di er.. er det mye? er det som vanlig TR? tenker at det er litt tidlig for at det er festeblødning? MEN vi er jo så individuelle at det kan jo godt være det også! :) de sier jo at egget fester seg fra 6dpo til 12dpo, men at det er 9dpo som er det mest vanlige.. men som sagt :) vi er så individuelle! Har selv aldri hatt festeblødning så har ikke mer vettugt å komme med :fnise:

Følger spent med videre!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest airam90

O-hoy! Snikleser her! ;) henger meg på her og følger med! :)

Gratulerer med overstått :bryllup::strix: og gratulerer så mye til dere kone og mann! Må være en hærlig følelse! :)

Litt vanskelig å si om hva den blødninga di er.. er det mye? er det som vanlig TR? tenker at det er litt tidlig for at det er festeblødning? MEN vi er jo så individuelle at det kan jo godt være det også! :) de sier jo at egget fester seg fra 6dpo til 12dpo, men at det er 9dpo som er det mest vanlige.. men som sagt :) vi er så individuelle! Har selv aldri hatt festeblødning så har ikke mer vettugt å komme med :fnise:

Følger spent med videre!! :popcorn:

Tusen takk! Livet som mann og kone e fantastisk! :D

Jeg blør ikke som ved mensen, men jeg blør bare når vi "prøvde å ha sex igår" hehe. Og da kom den en del....(kjempegøy....)

Men jeg trenger ikke noe ob ellernoe. Og så er det reint blod og ikke mensenblod.

Vanskelig å forklare, men det er helt anderledes enn mensen liksom.. Og jeg har ikke noe mensensmerter(noe jeg er VELDIG plaget med).

Så enten er det en mellomblødning, festeblødning eller så aner jeg ikke :P hehe.

Jeg håper det er fasteblødning hvertfall!!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med :)

Gratulerer sååå mye som mann og kone :bryllup: Håper dere hadde en fantastisk bryllupsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Tusen takk CathrineMic, det ble mer enn vi hadde drømt om :)

Idag har jeg blødd pittelitt. Men vi har jo også holdt oss unna sex, så kan jo være jeg hadde blødd mer om vi hadde hatt det.

Skjønner lite av det :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Vi koser oss på bryllupsreise :) Fantastisk hotell, vær, mat og mannen min.

Har faktisk sluttet å blø og hadde bare en liten spottblødning i 3 dager, håper det var en festeblødning. Det var jo kanskje litt tidlig, ca 5 dager etter EL. Får håpe det var det hvertfall :D

Har ikke hatt noen tegn på graviditet egentlig, men er jo veldig veldig tidlig. Eneste er at jeg har vært veldig oppblåst(kan ha noe med stressing og forberedelser til bryllup da).

Skal teste rundt 22 tipper jeg.

Huff, en ting som er veldig kjipt er at jeg har fått en hemoride :( fordi jeg har hatt hatt forstoppelse. Vondt og smertefult... Veeeldig kjedelig når man er på bryllupsreise, ikke noe fiber å få tak i her heller :( Fikk heldigvis medisiner så håper det går over fort :(

Noen som har tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Tok en test nå nettopp, den var negativ.... Så tviler på jeg er gravid nå selv om IKM er 22-23.

Håper ikke mensen kommer og at jeg blir lurt nå.

Er litt skuffet og lei meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh.. så kjedelig! Kan jo være at det rett og slett var litt for tidlig å teste også? og det er jo som mange sier at det er litt forskjellig i hvor fort man produserer hcg også :) spotter du noe nå? eller har det gitt seg helt? :)

Krysser fingre og tær! :):duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Ahh.. så kjedelig! Kan jo være at det rett og slett var litt for tidlig å teste også? og det er jo som mange sier at det er litt forskjellig i hvor fort man produserer hcg også :) spotter du noe nå? eller har det gitt seg helt? :)

Krysser fingre og tær! :):duskedame:

Spottet bare i 2-3 dager faktisk, var jo ca 5 dager etter EL ca. Har ikke antydning til at TR skal komme heller. Men jeg tviler på jeg er gravid, så får håpe TR melder seg snart så vi kan få gang på PP3.

Fikk jo to dager med knallsterk EL test, der teststreken var sterkere enn kontrollstreken også.

Syns det er rart at jeg ikke har blitt gravid enda, da jeg har alltid trodd at det skulle bli null problem da jeg fortsatt er ung osv.

Esj... nå stikker det masse i magen på en funny måte... TR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var rart med den blødningen, høres ut som kanskje en festeblødning, men...jeg har hørt, åkei lest, at det finnes noe som heter "hormonelle blødninger", som kan oppstå etter en slutter på hormonell prevansjon. Men, hvor vanlig det er vet jeg ikke.

Når tester du igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest airam90

Ja, jeg har slitt lenge med mellomblødninger, men ikke det siste året faktisk :) :) Har en lang historie bak meg for å si det sånn :P Men nå i år, etter jeg fikk p-ring har jeg blitt mye bedre også etter jeg sluttet på den.

Kan godt være det er en slik blødning og ikke festeblødning.

Hadde jo sefølgelig helst håpt på det siste, hehe.

Skal sikkert teste igjen imorgen :) Selv om jeg egentlig hater å teste fordi jeg blir så skuffet av å se resultatet, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Du er 12-13 dpo nå?

Fikk positiv EL test både 7-8 men testet ikke etter det, så aner ikke når den ble negativ igjen.

Så kan godt være jeg er mindre "på vei" enn jeg tror. Så jeg er vel på en 12-13 dpo nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel omtrent 60 prosent sjanse for å få en positiv test 12 dpo, 40 prosent sjanse for negativ, så kan være lurt å vente til IKM (men, er du som meg så er du nok litt for nysgjerrig til å la være, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...