Gå til innhold

MENN: Hvor langt kan dere strekke dere for sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone

Jeg har tilgang til fullkroppskondomdrakt om jeg skulle vurdere det som nødvendig.

:)

Ohlala! Endelig en mann med sans for det sensuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ohlala! Endelig en mann med sans for det sensuelle.

Normale mannfolk spør ikke normale kvinnfolk om sex helt uten videre på facebook-chatten. Kanskje du har et rykte på deg for å være løs? Og du kan kalle dem "venner" når de er såpass desperat at de gir en god faen i både din og deres egen verdighet?

Anonym poster: 070fe6e69cd2ee7b8952e1b105eee41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Normale mannfolk spør ikke normale kvinnfolk om sex helt uten videre på facebook-chatten. Kanskje du har et rykte på deg for å være løs? Og du kan kalle dem "venner" når de er såpass desperat at de gir en god faen i både din og deres egen verdighet?

Anonym poster: 070fe6e69cd2ee7b8952e1b105eee41a

Siden når ble man løs, når man ikke har hatt sex på tre år?

Tråden handler om hvor langt menn kan strekke seg for sex og jeg har svart på det. Mange menn prøver seg uansett. Det er jo ikke slik at alle mine mannlige venner kommer med seksuelle hentydninger, det er de som alltid har gjort det og alltid kommer til å gjøre det.

Det kan godt hende at menn som kommer med seksuelle hentydninger på facebook ikke er normale, men jeg kjenner mange damer som får det. Og jeg vet med 100% sikkerhet at ingen av dem heller blir sett på som løse.

Dere antar veldig mye, uten å ha konkret kunnskap om det dere snakker om. Hva med å spørre i stedet for å påstå?

Og det er faktisk ikke jeg som _tilbyr_ sex, selv om noen her inne ynder å få det til å høres sånn ut. Ikke legger jeg opp til det ved å flørte eller svare på henvendelesene på positiv måte heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Det hender seg det kommer seksuelle hentydninger fra menn som er single også. Regner med det er greit for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden når ble man løs, når man ikke har hatt sex på tre år?

Tråden handler om hvor langt menn kan strekke seg for sex og jeg har svart på det. Mange menn prøver seg uansett. Det er jo ikke slik at alle mine mannlige venner kommer med seksuelle hentydninger, det er de som alltid har gjort det og alltid kommer til å gjøre det.

Det kan godt hende at menn som kommer med seksuelle hentydninger på facebook ikke er normale, men jeg kjenner mange damer som får det. Og jeg vet med 100% sikkerhet at ingen av dem heller blir sett på som løse.

Dere antar veldig mye, uten å ha konkret kunnskap om det dere snakker om. Hva med å spørre i stedet for å påstå?

Og det er faktisk ikke jeg som _tilbyr_ sex, selv om noen her inne ynder å få det til å høres sånn ut. Ikke legger jeg opp til det ved å flørte eller svare på henvendelesene på positiv måte heller.

Det jeg reagerer på er altså hvorfor du ikke setter deg selv i en situasjon der du unngår seksuelle hentydninger når du ikke ønsker å få det.

Det rimer ikke helt - for å si det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Det jeg reagerer på er altså hvorfor du ikke setter deg selv i en situasjon der du unngår seksuelle hentydninger når du ikke ønsker å få det.

Det rimer ikke helt - for å si det på den måten.

MEN JEG LOGGER MEG JO ALDRI PÅ FACEBOOK-CHAT, SIER JEG JO!

Jeg skrev at jeg bare trenger å logge meg på for å få det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN JEG LOGGER MEG JO ALDRI PÅ FACEBOOK-CHAT, SIER JEG JO!

Jeg skrev at jeg bare trenger å logge meg på for å få det.

Og da forstår jeg ikke hva du skal med disse "vennene" som har så mange fine egenskaper.

Liten vits i å ha venner som man aldri har kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Og da forstår jeg ikke hva du skal med disse "vennene" som har så mange fine egenskaper.

Liten vits i å ha venner som man aldri har kontakt med.

Jeg sa ikke at jeg ikke har kontakt med dem ellers. Jeg sa at jeg ikke logger meg på facebook-loggen. Jeg har heller ikke sagt noe om hvor mange det er, eller hvilken kontakt vi ellers har. Det kan jo for eksempel være noen jeg uansett møter i jobbsammenheng, eller en nabo?

Forøvrig vet jeg at disse mennene kommer med seksuelle hentydninger til flere damer enn meg, så jeg er ikke unik på noen som helst måte.

Mennene er ikke creepy eller ekle, men normalt hyggelige menn. Kanskje med en liten defekt når det gjelder utroskap, men det kan det jo være mange årsaker til, ikke sant Steinar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg tror ikke jeg orker å forklare mer, tror jeg uansett blir sittende fast som den skitneste forumisten ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at jeg ikke har kontakt med dem ellers. Jeg sa at jeg ikke logger meg på facebook-loggen. Jeg har heller ikke sagt noe om hvor mange det er, eller hvilken kontakt vi ellers har. Det kan jo for eksempel være noen jeg uansett møter i jobbsammenheng, eller en nabo?

Forøvrig vet jeg at disse mennene kommer med seksuelle hentydninger til flere damer enn meg, så jeg er ikke unik på noen som helst måte.

Mennene er ikke creepy eller ekle, men normalt hyggelige menn. Kanskje med en liten defekt når det gjelder utroskap, men det kan det jo være mange årsaker til, ikke sant Steinar?

Jeg ser ikke på det som noen unnskyldning.

Utroskap er ikke noe bedre selv om folk er hyggelige.

Og det er ingen god grunn til hvorfor kvinner skal finne seg i seksuelle hentydninger ifra mannfolk.

Da fortsetter de nemlig bare.

Og derfor kan jeg få inntrykket av at du (og sikkert andre) ønsker dette.

Derfor min nyopprettede tråd :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Og det er ingen god grunn til hvorfor kvinner skal finne seg i seksuelle hentydninger ifra mannfolk.

Da fortsetter de nemlig bare.

Og derfor kan jeg få inntrykket av at du (og sikkert andre) ønsker dette.

Du fikk med deg at jeg ikke logger meg på facebook-chatten og dermed ikke får denne oppmerksomheten som jeg ikke ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk med deg at jeg ikke logger meg på facebook-chatten og dermed ikke får denne oppmerksomheten som jeg ikke ønsker?

Du har skrevet at du får den oppmerksomheten, så tydeligvis logger du deg på likevel ;)

Jeg tror ikke på at du ikke har hatt sex på 3 år, men det langt fra viktig hva jeg tror.

Den skitneste forumisten ever? Nå har du virkelig høye tanker om deg selv.

Anonym poster: 070fe6e69cd2ee7b8952e1b105eee41a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du fikk med deg at jeg ikke logger meg på facebook-chatten og dermed ikke får denne oppmerksomheten som jeg ikke ønsker?

Men du treffer dem tydeligvis ute i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Du har skrevet at du får den oppmerksomheten, så tydeligvis logger du deg på likevel ;)

Jeg tror ikke på at du ikke har hatt sex på 3 år, men det langt fra viktig hva jeg tror.

Den skitneste forumisten ever? Nå har du virkelig høye tanker om deg selv.

Anonym poster: 070fe6e69cd2ee7b8952e1b105eee41a

Nei. Jeg skrev at jeg bare trengte å logge meg på. :)

Jeg har ikke hatt sex på tre år. Er det en rar ting? Har flere venninner som ikke har sex på åresvis.

Jeg kommer meg aldri lenger enn til tredje date og sliter med å finne en mann jeg liker.

Min store ønskedrøm er å få være den skitenste forumisten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men nå er jeg nydusjet og klar for jentefest. Reker, hvitvin og karaoke! Null menn!

Jaha. Vet ikke hva du vil bevise jeg men.. :klo:

Anonym poster: 070fe6e69cd2ee7b8952e1b105eee41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jaha. Vet ikke hva du vil bevise jeg men.. :klo:

Anonym poster: 070fe6e69cd2ee7b8952e1b105eee41a

Når jeg leste denne tråden skjønner jeg det godt hvis hun føler hun har noe å bevise. Hun blir framstilt som en løshore, selv om hun forklarer opp og ned. Jeg hadde ikke likt at noen tenkte det om meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...