Gå til innhold

MENN: Hvor langt kan dere strekke dere for sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tidssone

Nei. Når de prater om sex så har det faktisk ingenting med noe vennskap å gjøre.

Men å ha venner av motsatt kjønn på facebook, kan ha med både vennskap og seksuell tiltreking å gjøre?

Kan jo hende at de snakker om andre ting, vennskapelige, også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men å ha venner av motsatt kjønn på facebook, kan ha med både vennskap og seksuell tiltreking å gjøre?

Kan jo hende at de snakker om andre ting, vennskapelige, også?

Og så? Det har ingenting med noe vennskap å gjøre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Og så? Det har ingenting med noe vennskap å gjøre uansett.

Som kvinne blir man vant til at mannlige venner på facebook kommer med seksuelle hentydninger. Jeg har ingen problemer med å bevare vennskapet selvom jeg ikke hopper til køys med alle som tilbyr seg. (Det hadde vel uansett blitt for travelt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne blir man vant til at mannlige venner på facebook kommer med seksuelle hentydninger. Jeg har ingen problemer med å bevare vennskapet selvom jeg ikke hopper til køys med alle som tilbyr seg. (Det hadde vel uansett blitt for travelt.)

Så lenge du er singel så kan du selvfølgelig gjøre som du vil med det. Selv om det åpenbart ikke har noe med vennskap å gjøre.

Men går du inn i noe forhold så må du bare regne med å måtte kvitte deg med alle disse "vennene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I danmark wr der noget der hedder bollevenner . friends with benefits...

Ja, er det noe sykt, så kommer det som regel ifra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Så lenge du er singel så kan du selvfølgelig gjøre som du vil med det. Selv om det åpenbart ikke har noe med vennskap å gjøre.

Men går du inn i noe forhold så må du bare regne med å måtte kvitte deg med alle disse "vennene".

Hahahaha. Som om du kan fortelle meg hvilke venner jeg skal ha?

I utgangspunktet er det vel jeg som bestemmer det? Jeg skal jo ikke inn i et forhold med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha. Som om du kan fortelle meg hvilke venner jeg skal ha?

I utgangspunktet er det vel jeg som bestemmer det? Jeg skal jo ikke inn i et forhold med deg?

Jeg skrev bare hva du må regne med hvis du surrer deg borti noe seriøst forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Jeg skrev bare hva du må regne med hvis du surrer deg borti noe seriøst forhold.

Men det er faktisk ikke ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er faktisk ikke ditt problem.

Så er det på'n igjen med dere da! Surrehuer! :rolleyes:

Anonym poster: 7916a48e430c81d2c939be2dbddf83d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Men det er faktisk ikke ditt problem.

Men det kan fort bli ditt problem når du plutselig mister mange av "vennene" dine når du går inn i et forhold. Kompisene dine som kun fisker etter sex på Facebook ser på deg stort sett som en de kan tenke seg å ha seg med og jeg er tilbøyelig til å sette mye på at de forsvinner når du får deg kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Men det kan fort bli ditt problem når du plutselig mister mange av "vennene" dine når du går inn i et forhold. Kompisene dine som kun fisker etter sex på Facebook ser på deg stort sett som en de kan tenke seg å ha seg med og jeg er tilbøyelig til å sette mye på at de forsvinner når du får deg kjæreste.

Hehe. Det tviler jeg på. De er jo i forhold, flere av dem.

Det gjør jo uansett ikke noe om jeg mister noen venner fra facebooklisten. Er det noe jeg ikke er avhengig av, så er det tilbud fra menn som ikke er interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det tviler jeg på. De er jo i forhold, flere av dem.

Det gjør jo uansett ikke noe om jeg mister noen venner fra facebooklisten. Er det noe jeg ikke er avhengig av, så er det tilbud fra menn som ikke er interessante.

Det jeg syns er betenkelig i seg, det er faktisk at du har disse opptatte fyrene som såkalt "venner" i det hele tatt.

Er du virkelig så avhengig av å få oppmerksomhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Det jeg syns er betenkelig i seg, det er faktisk at du har disse opptatte fyrene som såkalt "venner" i det hele tatt.

Er du virkelig så avhengig av å få oppmerksomhet?

Dette er som sagt ikke ditt problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Er du virkelig så avhengig av å få oppmerksomhet?

Les mitt innlegg 32. Jeg svarte på spørsmålet ditt, før du stilte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Husk også på at menn som er i forhold, som tar kontakt med damer for å komme med seksuelle hentydninger, ikke gjør det bare på facebook. De gjør det like gjerne på sms, mail, nærbutikken osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Les mitt innlegg 32. Jeg svarte på spørsmålet ditt, før du stilte det.

Nei, du sa at det ikke gjør noe uansett om du mister noen venner fra facebooklisten.

Og da kan du jo likeså godt kvitte deg med dem allerede nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Korrekt. Det er ditt problem.

Og jeg synes ikke det er noe problem. Jeg logger meg aldri på facebook-chat. Ikke på grunn av disse mennene, men fordi jeg synes det er slitsomt med alle som skal chatte om ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk også på at menn som er i forhold, som tar kontakt med damer for å komme med seksuelle hentydninger, ikke gjør det bare på facebook. De gjør det like gjerne på sms, mail, nærbutikken osv.

Og hvorfor forsvarer liksom dette å ha dem værende på facebook?

Er "venner" som ønsker å gå bak ryggen på sin "kjæreste" noe å samle på egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...