Gå til innhold

Kvinner, utroskap og dobbeltmoral.


Ned Kelly

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

betty, det og ikke ha dårlige samvittighet for dårlige handlinger man gjør er jo trekk som er forbeholdt psykoptater? Tror du dama er psykopat? Da vil kun tung medisinering hjelpe samme med atferdstrening?

Hadde hun hatt dårlig samvittighet hadde hun ikke vært utro igjen og igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Hadde hun hatt dårlig samvittighet hadde hun ikke vært utro igjen og igjen. Om man får dårlig samvittighet av utroskap har med hvor alvorlig man ser på utroskap. tydeligvis er ikke utroskap noe big deal for henne, dermed er hun utro ogf gir faen. Trenger ikke å være psykopat fordet, bare bitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er jo utro bare for og straffe og plage mannen sin da? Nytelsen ligger i og gjøre en dårlig handling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Jaja, det har hvertfall vært underholdende å lese deres kommentarer damer, jeg har fått både bekreftet og avkreftet visse teorier jeg har omkring "kvinner".

:eeeh:

Min erfaring er for øvrig at kvinner og menn stort sett lever sammen i fred og fordragelighet, og generelt er til stor glede for hverandre. Synd det er annerledes for deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Noen er jo utro bare for og straffe og plage mannen sin da? Nytelsen ligger i og gjøre en dårlig handling?

Aner ikke jeg hvorfor hun er utro, men hun er tydeligvis en megge, og hun kommer bare til å fortsette fordi han tilgir hele jævla tiden. og da kan jo hun lett utnytte han og behandle han som en dørmatte. Ts får det bedre uten henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forstår

Ts du har min støtte. Jeg er også bedratt, og valgte å stryke reglene jeg vanligvis har for parforholdet en periode. Dette visste han om, men ville ikke ha detaljer. Vi bodde også fra hverandre noe av denne tiden.

Jeg trengte dette for egen del, både for å føle meg attraktiv igjen og for å opprette en viss balanse. Det hører kanskje med til historien at jeg og mannen var hverandres første og eneste, og at det etter hans sidesprang var viktig for meg og også ha opplevd å være med andre, jeg også.

Jeg er uenig med alle som dømmer tid og kaller han like dårlig og at han er utro selv. Nei, å være utro er å lyve og bedra og gå bak ryggen på sin kjære slik både min og hans partner har gjort. Han skriver jo at hun har gått med på at han skal ha dette frikortet. Det er ikke utroskap, det er en variant av åpent forhold. Hun valgte å leve etter åpent forhold standard i lang tid. Hun har brukt sin sjanse, nå er det hans tur,

Ts, vit hvor du skal sette strek, og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ts du har min støtte. Jeg er også bedratt, og valgte å stryke reglene jeg vanligvis har for parforholdet en periode. Dette visste han om, men ville ikke ha detaljer. Vi bodde også fra hverandre noe av denne tiden.

Jeg trengte dette for egen del, både for å føle meg attraktiv igjen og for å opprette en viss balanse. Det hører kanskje med til historien at jeg og mannen var hverandres første og eneste, og at det etter hans sidesprang var viktig for meg og også ha opplevd å være med andre, jeg også.

Jeg er uenig med alle som dømmer tid og kaller han like dårlig og at han er utro selv. Nei, å være utro er å lyve og bedra og gå bak ryggen på sin kjære slik både min og hans partner har gjort. Han skriver jo at hun har gått med på at han skal ha dette frikortet. Det er ikke utroskap, det er en variant av åpent forhold. Hun valgte å leve etter åpent forhold standard i lang tid. Hun har brukt sin sjanse, nå er det hans tur,

Ts, vit hvor du skal sette strek, og lykke til videre.

er ikke åpent forhold når man ikke har vært enig om dette på forhånd. Jeg skjønner jo at han har lyst å ta igjen, men forholdet blir ikke bedre av den grunn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...