Gå til innhold

Kvinner, utroskap og dobbeltmoral.


Ned Kelly

Anbefalte innlegg

Sette meg på plass? :hoho: Vel det funka ikke, sorry papa.

Hadde du ikke hatt behov for å være utro, så hadde du ikke benytte dette som unnskyldning, nei. Stå heller for at du ønsker deg noe på si du også, ikke skyld på dama di for det.

Hvis jeg tolker deg feil, så er det bare å skrive sorry mac, du har missforstått totalt, da planter du ikke slike inntrykk (som jeg har fått av deg ut i fra det du skriver) hos andre vet du.

Men nå skal jeg logge av og ut på jobb, så slipper du å eksplodere av sinne pga meg :smilyblomst:

Anonym poster: f3f2438b97c274490105a076c587a184

...og fortsatt anonym, for en overraskelse. Kos deg på jobb. Kom gjerne tilbake når du er villig til å stå for meningene dine. Hvis ikke så kan jeg med glede foreslå denne siden for deg, tror det vil passe bedre.

TS - du har også min fulle og hele støtte. Utifra det som kommer fram her så hersker det ingen tvil om at din kjæreste er den skyldige i denne sammenhengen. Det at du nå setter premissene synes jeg at du står i din fulle rett til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker på sønnen deres jeg. Hvor gammel er han? Har dere tenkt over at slik dere oppfører dere så vil det sannsynligvis snakkes rundt omkring, og den type snakk kan komme sønnen for øre. Hvor trivelig tror dere det er å høre slike ting om sine foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg vet om en fyr som er dritforelsket i ei dame. Om du ikke skjønner så betyr dritforelsket at man ikke selv styrer så mye over følelsene og hvem man er glad i. Vet du hva denne jenta har gjort mot denne fyren som han fortalte meg?

Åtte ganger hadde dama vært utro mot ham, og av de åtte gangene så hadde hun ligget seks ganger med menn som han hadde introdusert henne for.,..!

Før jeg hørte historien så visste jeg ikke en gang at det var mulig for kvinner og skade menn på den måten...!? Anta ikke hva jeg skulle si så jeg bare gikk. Jeg skjønner at menn ikke har noen sted og henvde seg når de blir utsatt for overgrep, men dette tok kaka, og jeg orker ikke og fungere som omsorgsarbeider for menn som har blitt utsatt for langvarig mishandling av kvinner for lystens skyld.

Join the club!

Dette skjer med begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Nå er jo ikke jeg "de fleste" og jeg har heller aldri sett til andre for å avgjøre hvordan jeg selv lever mitt liv. Skulle jeg bare kastet alt det positive fordi hun hadde driti seg ut et par ganger? Vi har hatt et flott forhold i alle år og så skulle jeg stikke på grunn av såret stolthet?

Ja, faktisk! Tillitten er jo borte vekk.

Du sitter igjen med dårlige følelser grunnet hennes svik.

her er det snakk om å ha det bra i et forhold.

Ut i fra innleggene dine har ikke du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg tilslutt innrømme at jeg stusser litt over at du kaller henne opp. Det kunne jeg aldri gjort med en person jeg elsket. Gjør du det åpenlyst også, eller bare her inne?

Kvinner har venninner de kan snakke med, det er vel ingen som alvorlig talt tror at dette er noe man tar opp med en kompis hvis man er mann? Jeg vet akkurat hva slags backing jeg ville fått der og jeg trenger virkelig ikke at kompisen min skal vite noe sånt om dama mi. Så jeg "kaller henne opp" anonymt for å beskytte hennes rykte. Dette er en sak mellom meg og henne, og om jeg hadde sagt det til noen andre så ville det også vært et tillitsbrudd som jeg ikke kan gjøre hvis jeg har tenkt til å være sammen med henne. Hadde jeg derimot gått fra henne så vil jo folk spørre hva årsaken er,....og jeg er en ærlig kar som ikke da vil ha noen grunn til å skjule det. Så derfor tillater jeg meg å kalle henne en jævla slingrefitte anonymt, det kan jeg ikke ellers :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på sønnen deres jeg. Hvor gammel er han? Har dere tenkt over at slik dere oppfører dere så vil det sannsynligvis snakkes rundt omkring, og den type snakk kan komme sønnen for øre. Hvor trivelig tror dere det er å høre slike ting om sine foreldre?

Å legge det bak seg innebærer at man ikke tar det opp til stadighet, du tror vel ærlig talt ikke at jeg kaller henne fitte til daglig vel? At jeg får Carte Blance ift kvinnfolk, mens hun må holde seg i skinnet synes jeg er veldig grei "betaling". Så lenge hun kan leve med den dealen så funker det for meg. Om hun holder dealen 10 år til så har hun vel passert det fysiske stadiet hvor man med letthet plukker opp en kjekkas på byen. Hun kan selvfølgelig velge å være utro igjen, men jeg tror ærlig talt ikke hun har lyst til at dette kommer ut. Det finnes ikke en sjangs i helvete om at jeg juger om årsaken til bruddet til familie og venner, så hensynsfull er jeg ikke.

En tøffel er vel en som ikke har noen forhandlingsposisjon. Tøflene er visst offisielt stuet vekk for min del. Så kan hun gå der og lure på om jeg har brukt frikortet mitt ennå. Jeg har hvertfall ikke tenkt til å svare hvis hun spør, så får hun tolke det lure smilet mitt som hun vil.

Det kan sikkert høres manipulerende ut hvis jeg sier jeg nyter dette litt, men jeg er ikke en som bruker makt på noen måte ellers. Kvinner er mye flinkere på å bruke/misbruke makt og få det som de vil. Jeg skal bare leke meg og ha det litt morro mens jeg fortsatt har draget på damer ned i 25-35år. Tilgi meg hvis jeg høres kynisk ut, men jeg har ikke tenkt til å rote rundt med kjerringer på min egen alder ;) Jeg kan ikke tenke meg noen annen situasjon hvor utroskap er mer rettferdiggjort enn her. Ja, jeg synes faktisk jeg fortjener å kreve inn noen avdrag på gjelda hennes.

At enkelte insisterer på å se på meg som tøffel kan jeg leve med. Drittsekk er jeg ikke, det er ikke noen motsetning mellom å elske henne og likevel kreve inn gjeld. Dette burde hun lært for lenge siden, gjør du dumme ting så må du ta konsekvensene også.

Endret av Ned Kelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det blir kanskje litt feil å kalle det hevn, skulle jeg hatt hevn så ville jeg pult en halvparten så gammel som henne og sendt bilde av pikken min i musa, samt beskrevet hvor mye deiligere ungjenta var. Det handler mer om at enkelte ting ikke lar seg reparere med unnskyldninger og jeg har ikke lenger noen motforestillinger mot å kose meg med en annen kvinne.

Jeg er på ingen måte lik henne, har du glemt at jeg har aldri vært utro? Hun har gjort dette på innskytelse i fylla og pga noe tullete forelskelsegreier, jeg gjør det derimot med fullt overlegg, godt planlagt og med den hensikt å reparere mine egne følelser. At jeg ikke vil fortelle henne det handler mer om at jeg ikke vil såre henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg vel egentlig ikke tenkt å kommentere dette, men hallo, dette er noe av det sykeste jeg har lest. Du virker ikke akkurat spesielt sympatisk. Ok, så bør hun forstå at det hun har gjort ikke er akseptabelt, men og ta igjen med samme mynt og skrive at du gleder deg til å knulle en annen dame, eller gjerne flere...

Det forholdet deres er ikke liv laga i det hele tatt! Seriøst.....

Og hvor gammel er du egentlig? Ha deg med ungjenter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist tråd. Tror ikke noen kan sette seg inn i TS sin situasjon om de ikke har vært der selv. TS her inne provoserer du bare. Jeg syns oppriktig talt at dere skal oppsøke parterapi om dere er så heldige at begge faktisk vil for forsette. Dere har noen mønstre som må brytes. To gærne gjør sjelden en rett. MEN du har noen rammer som du må ivareta om du ikke skal tørne gal. Les innleggene til Waco og Flair et par ganger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

TS høres bitter og usjarmerende ut....og svært umoden.

Endret av _Blomsten_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle mine preferanser i kvinner forandre seg bare fordi jeg blir eldre? Jeg skjønner ikke logikken bak det. Når jeg var 18-19 så likte jeg eldre damer, rundt 25-35, det gjør jeg fortsatt bare det at nå er de yngre enn meg. Jeg synes ikke en sånn alderforskjell er noe å dåne over, det er jo voksne kvinner for helvete. Skal jeg måtte ta til takke med kvinner fra en aldersgruppe jeg aldri har funnet tiltrekkende? Det er ikke noen menneskerett for middelaldrende kvinner å få sex. Hadde jeg vært stygg og usjarmerende så måtte jeg nok bare tatt til takke med ei frustrert frue, men siden jeg har draget burde jeg få lov til å bruke det som jeg vil. Hun var ikke utro fordi jeg er stygg og dårlig i senga.

Jeg merker at det er morro å irritere kvinner med simpel logikk. Hvorfor føler dere dette så truende at det er litt aldersforskjell, er det noe med selvfølelsen deres og at dere til stadighet måler dere mot mer attraktive kvinner? Det rare er at pene jenter ofte har dårlig selvbilde, og det slår ut i sånn piss som at dere er utro for å få bekreftelse på deres egen markedsverdi og at dere legger dere ut etter eldre menn. Det er skremmende lett å få en kvinne inn på "de riktige" tankene, spesielt etter noen cider. Og når dere merker at ungdommen glir unna i 40-åra er dere reint som fnisete småjenter og skal slå ut håret en siste gang. Ja, markedet av utro kvinner er ganske stort, og de single har ikke så høy moral de heller. Det hadde vært mye enklere for meg å legge meg etter damer rundt 40, på dansegulvet sitter de som en sugekopp på låret bare du smiler lurt til dem, men jeg liker en utfordring og flørten er jo halve forspillet :)

Og ikke vær så prektige da damer, jeg jobber i en veldig kvinnedominert bedrift og jeg hører ALT, også det at dere 40-åringer diskutterer den nye "hunken" på 23 som har begynt i etasjen over. Litt av noe dobbeltmoral! Drive der å sikle etter guttunger som ikke har fått hår på brystet ennå.

Endret av Ned Kelly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS høres bitter og usjarmerende ut....og svært umoden.

Stryker jeg kvinnene mot hårene nå? Kom med et konkret punkt å ta meg på, personangrep er sååå umodent :dagens-rose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Stryker jeg kvinnene mot hårene nå? Kom med et konkret punkt å ta meg på, personangrep er sååå umodent :dagens-rose:

Har ikke noe behov for å "ta" deg, har sagt min mening om deg og den står jeg for :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Livet er hardt arbeid lille venn - hardt arbeid.

Hilsen en gammel kjærring på 50.

Man skal oppleve mye og tåle en del skuffelser, men for noen er det enklest å bare gi opp og finne noen andre. Men jeg vet at det ikke finnes så mange bra kvinnfolk der ute som både er tiltrekkende og som går ann å snakke med. Men hvis jeg må gamble med det for å beholde meg selv så gjør jeg det. Det hjelper ikke meg mye å fløtte fra henne, akkurat nå vasser jeg i "dårlig samvittighet sex" og vi har veldig god dialog. Jeg ser i denne tråden at ikke alle kvinner er like bra på kommunikasjon, det kommer veldig mye ekkelt oppgulp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Melder seg som frivillig til ditt horeri*

Du får sende søknad. Referanser er ikke så viktig, men bilde er påkrevet :)

Seriøst så er personligheten viktigst, altfor mange menn nøyer seg med fin innpakning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende søknad. Referanser er ikke så viktig, men bilde er påkrevet :)

Seriøst så er personligheten viktigst, altfor mange menn nøyer seg med fin innpakning

Utseende er så som så,og det er vel personligheten også. Men knulle,det kan jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå begynner du med "dere" og "kvinner", som om du med din bitre erfaring har funnet løsningen på hvordan alle kvinner er. Først kaller du kona di for slingrefitte, så skal du hevne deg og nyte det i stedet for faktisk å gå fra forholdet, og deretter starter du en bitter tirade med oppgulp om hvordan "vi kvinner er". Så altfor forutsigbart - og det fikk den lille rest av sympati jeg måtte ha for deg til å forsvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...