Gå til innhold

Hva er det vondeste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

- Å miste to av mine nærmeste

- Mindreverdighetskomplekser

- Depresjon

- Selvmordstanker

Edit: Beklager, jeg glemte å lese åpningsinnlegget. Men av fysisk smerte må det vel være kyssesyken, tror jeg, faktisk. Og smertene etter jeg havnet i bilulykke.

Endret av Virina
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Å miste to av mine nærmeste

- Mindreverdighetskomplekser

- Depresjon

- Selvmordstanker

Edit: Beklager, jeg glemte å lese åpningsinnlegget. Men av fysisk smerte må det vel være kyssesyken, tror jeg, faktisk. Og smertene etter jeg havnet i bilulykke.

:klemmer:

Skrevet

Må være å bli påkjørt av en bil, og bli dratt med 20 meter under den på asfalt. Og ukene etterpå også.

Skrevet

Hmmmmm....

Har hatt en allergisk reaksjon på noen medisiner, som gjorde at det føltes ut som at noen sto over meg og konstant slo meg i solar plexsus (heter det det? "Mellomgulvet") så hardt de kunne med knyttede never. Jeg var vel 14 år og lå bare på gulvet og gråt og skrek av smerte ropte på mamma. Var ingenting å gjøre med det heller, måtte bare vente til medisinen var ute av kroppen.

Ellers så er jeg BDSM'er, og noe av det mest smertefulle jeg har opplevd har jeg opplevd i forbindelse med avstraffelse (jeg har faktisk besvimt av smerte).

Skrevet

Ellers så er jeg BDSM'er, og noe av det mest smertefulle jeg har opplevd har jeg opplevd i forbindelse med avstraffelse (jeg har faktisk besvimt av smerte).

Får jeg spørre om det var meningen? Jeg ser liksom for meg at ting skal iallfall være vondt på en god måte. At du svimer av høres jo ikke ut som det har noe positivt ved seg.

Skrevet

ja, ikke vet jeg -har ikke barn. ;) Men man hører jo ofte mødre si at det er den "verste smerten et menneske kan oppleve", nja...tviler litt...

Og jeg må lære meg å ikke skrive så lange svar i tråder som er ment som "lettfordøyelige", trigga vel noe i meg -sorry! Litt som nissen i en glorete tanga på stranda om sommern -feil sted til feil tid, og bare veldig..feil!. :nisseblunk:

Det var ikke feil i det hele tatt! Veldig spennende å lese innlegget ditt. Trist selvfølgelig, men med mange fine skildringer av gode øyeblikk :D

Mine verste smerter må være migrene, sånn fyllesjuke hvor man kaldsvetter, og man ikke vet hvilken ende man skal putte på doen, hodet dundrer osv.

Har fått ting ut av ledd, blitt knivstukket og litt sånn, men da fikk jeg ingen smerter i det hele tatt.

Skrevet

-At jeg måtte få skrudd inn skruer i nederste tannrad (bedøvelsen kunne ikke gå så dypt)

-Hadde samlet opp seg luft i tarmene eller magen og jeg klarte faktisk ikke å bevege meg noe særlig. Høres ikke så ille ut men det var faktisk meget smertefullt.

-Pga. de skruene fikk jeg infeksjon i munnen, svei hele tia og klarte ikke å spise en gang :(

Skrevet

Slo skuldra ut av ledd - DET var VONDT!

Det synes ikke jeg var vondt. Kjente ingenting, bare kunne ikke bevege armen. Mange sånne "store ting gjør ikke vondt hos meg. Ble kjørt på av en bil også, ble ganske blå der hjulene hadde kjørt over, men ingen smerter.

Til gjengjeld synes jeg at å fjerne sånne små talgkjertler hos hudpleier er grusomt. Og å slå tåa i en kant. Og BRANNSKADER!

Skrevet

Får jeg spørre om det var meningen? Jeg ser liksom for meg at ting skal iallfall være vondt på en god måte. At du svimer av høres jo ikke ut som det har noe positivt ved seg.

Det... er litt vanskelig å beskrive.

For jeg kjenner jo smertene, jeg vet det gjør vondt, men samtidig er det godt og opphissende. Det er en veldig todelt følelse.

Kanskje det kan sammenlignes med det å være støl? Du har vondt, men det er samtidig en god følelse. Eller når man har stive og vonde muskler og blir massert? Det gjør vondt å løsne opp i musklene, men det er godt fordi du vet det blir bedre.

Eller ting som er styggpene. Du ser det er stygt, men det er nettopp derfor du syntes det er pent.

Det var ikke meningen at jeg skulle svime av, vi presset grenser for å se hvor langt vi kunne gå. Plutselig forsvant jeg noen sekunder, blacket ut.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ser den, altså. Men når noe er så vondt at man besvimer, så virket det bare som om det hadde sluttet å være vondt med et positivt fortegn.

Skrevet

Ja, jeg ser den, altså. Men når noe er så vondt at man besvimer, så virket det bare som om det hadde sluttet å være vondt med et positivt fortegn.

Etter et visst smertepunkt, slutter det å være vondt med et positivt fortegn, og blir bare vondt.

Men det er fortsatt veldig opphissende. Ikke smerten i seg selv, men situasjonen og den symbolske handlingen (avstraffelse, overgivelse, underdanighet, makt). Selv har jeg aldri tennt på smerte i seg selv noe særlig, det er mer det symbolske i smerten jeg tenner på.

Smerte gjør også noe med kroppen og sjelen. Verden blir veldig, veldig intens. Og man er til stede i nuet 100%, ingenting annet betyr noe. Ikke regningene på kjøkkenbenken, hva man skal ha til middag, hvem sin tur det er til å lufte bikkja, møter på jobben. Ingenting annet betyr noe enn akkurat det du føler der og da, man bryr seg ikke om hva som skjedde for et minutt siden eller hva som skal skje om to sekunder. Det gjør en allerede ganske intens situasjon mer intens, og om man legger til det symbolske ved smerten (avstraffelse), så blir det veldig... ja.

Det gjør hinsides vondt for kroppen, men er fortsatt opphissende.

• Liker 1
Skrevet

Etter et visst smertepunkt, slutter det å være vondt med et positivt fortegn, og blir bare vondt.

Men det er fortsatt veldig opphissende. Ikke smerten i seg selv, men situasjonen og den symbolske handlingen (avstraffelse, overgivelse, underdanighet, makt). Selv har jeg aldri tennt på smerte i seg selv noe særlig, det er mer det symbolske i smerten jeg tenner på.

Smerte gjør også noe med kroppen og sjelen. Verden blir veldig, veldig intens. Og man er til stede i nuet 100%, ingenting annet betyr noe. Ikke regningene på kjøkkenbenken, hva man skal ha til middag, hvem sin tur det er til å lufte bikkja, møter på jobben. Ingenting annet betyr noe enn akkurat det du føler der og da, man bryr seg ikke om hva som skjedde for et minutt siden eller hva som skal skje om to sekunder. Det gjør en allerede ganske intens situasjon mer intens, og om man legger til det symbolske ved smerten (avstraffelse), så blir det veldig... ja.

Det gjør hinsides vondt for kroppen, men er fortsatt opphissende.

Ja, det er vel den biten jeg ikke skjønner. For jeg har også hatt så vondt at man ikke bryr seg om noe, til og med ikke ungene. Men jeg har aldri svimt av. Blir bare litt bekymret når jeg hører sånt, for da tenker jeg jo at det er helt umenneskelig.

Skrevet

Det er delt førsteplass mellom da jeg opererte ut en sprukken blindtarm og måtte ligge på sykehuset i en uke med store smerter pga komplikasjoner, og å operere ut en del av tynntarmen (10 - 20cm kutt på magen). Det tok ca 1 mnd før jeg kunne reise meg fra senga på normal måte..

Skrevet

Skulle hjelpe ei venninne å sette stolper i jorda, jeg stod og holdt, og hun slo med slegga for å få stolpen godt nedi. Hadde jeg visst at hun egentlig ikke hadde kontroll så hadde jeg aldri vært den som holdt, men slått med slegga. Det oppdaget jeg ikke før jeg kjente et smell i hodet, og alt ble plutselig svart. Neste jeg husker er at jeg våknet og hadde sinnsyk hodepine, og det var blod der jeg lå.. Så kom ambulansen og jeg ble liggende på sykehus et par dager.

En gang ble jeg kroka av en fyr på en bar fordi han skulle sjekke om jeg kom til å falle for ham, for ikke å slå hodet i gulvet strakte jeg ut hendene for å bremse fallet litt. Det resulterte i at jeg slo henden i full kraft ned i gulvet hvor det lå masse glassbiter.. Tur til legevakta for å plukke det ut, bedøvelsen rakk ikke rundt hele området, og jeg var ikke full nok til ikke å kjenne hvor vondt det gjør når noen røsker glass ut av huden på en.

Det er vel to av de verre.

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp brukket fot/tå. Store smerter.

Kjørt motocross - fronte i traktor. Fremdeles arr i skulder etter den traff skuffa.

Fikk brannsår på kneet siden crosseren havnet oppå benet mitt. Buksa ble svidd fast i såret.

Foten havnet under dekket på traktoren.

En natt på sykehus og en uke i rullestol - brakk ingenting!

Likevel vil jeg si at det å ha irritabeltarm syndrom og kronisk akutt diarè er vondere.

Ellers takler jeg smerte ganske godt.

Ingen av de to første var slik at jeg aldri i verden hadde klart å gå igjennom det igjen.

Blir nok anonym her, sikkert noen som kommer til å kjenne meg igjen =)

Anonym poster: 311be3de7b6c1d5ee45e54adab0bb11b

Skrevet

Skrev her tidligere og, men nå kom jeg på førsteplassen min..

Var gravid i egglederen, og de smertene da egglederen sprakk og jeg blødde ut i buken var hinsidiges! Husker ingenting fra jeg kollapset i gangen hjemme og til jeg våknet opp på intensiven.....var heldigvis ikke hjemme alene, så mannen kastet meg i bilen (bor heldigvis rett ved sykehuset) og kjørte som en gal ned-

Skrevet (endret)

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men voldtekt er vel bare vondt hvis man er jomfru når det skjer?

Anonym poster: d5e6b9061c71258766937fbd177a652f

Hvis du er jente; Har du noen gang prøvd å ha sex uten å være våt? Det er som å få et spikerballtre kjørt opp i ræva gjentatte ganger uten å kunne gjøre noe med det. I tillegg til at når du sloss for å komme løs så vil overgriperen bli mer hardhendt, og kjører det helvetes spikerballtreet enda hardere oppi. Det er som om man revner gjentatte ganger. I tillegg til de psykiske aspektene ved det.. Har du noen gang klaget over gnagsår? Se for deg at hele ditt indre BARE består av gnagsår, og at noen prøver å ha sex med deg.. Det er egentlig veldig vanskelig å beskrive det.

Edit; Eh.. dette burde kanskje ha vært skrevet som anonym.. unsure.png

Endret av Lucid
  • Liker 1
Skrevet

Lucid.. Føler for å klemme deg og ta vare på deg. :klem:

Skrevet

Tryna ned på en kaktus, en enorm en i syden. På sykehuset dro de pigger ut av magen og puppene mine med store pinsetter. Det finnes ingen ord for den smerten.........<br /><br /> Anonym poster: cb799ee9226f03a6a6d8dbf30942fbb8

:hakeslepp: AU!!
Gjest grapefrukt
Skrevet

Hvis du er jente; Har du noen gang prøvd å ha sex uten å være våt? Det er som å få et spikerballtre kjørt opp i ræva gjentatte ganger uten å kunne gjøre noe med det. I tillegg til at når du sloss for å komme løs så vil overgriperen bli mer hardhendt, og kjører det helvetes spikerballtreet enda hardere oppi. Det er som om man revner gjentatte ganger. I tillegg til de psykiske aspektene ved det.. Har du noen gang klaget over gnagsår? Se for deg at hele ditt indre BARE består av gnagsår, og at noen prøver å ha sex med deg.. Det er egentlig veldig vanskelig å beskrive det.

Edit; Eh.. dette burde kanskje ha vært skrevet som anonym.. unsure.png

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...