Gå til innhold

Hva er det vondeste du har opplevd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en sjelden sykdom som kalles verdens verste smerte.

Anonym poster: 89ab2ee57ef2fc2f7266054db802a517

Hvilken sykdom er der da? Klasehodepine? Det mistenker jeg at jeg har av og til.

Anonym poster: 790e8da7c7e5951978ab360d539061a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var 10 og hadde fått ny sykkel, storebror skulle prøvesykle den først med meg bakpå. Han kjører ned den bratteste og lengste bakken i bygden, og jeg får foten inn i spilene på sykkelen. Det vondeste var ikke da begge trynte, men det var den helvetes smerten i foten. Har dype arr den dag i dag.

Skrevet

Her var det mye å få vondt av! :overrasket:

Nyrestein..

AnonymBruker
Skrevet

Ble knivstukket i magen. Ouch sier jeg bare.

Anonym poster: d32ee55f7d1b3e2c1d6305cecd010584

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sykdom er der da? Klasehodepine? Det mistenker jeg at jeg har av og til.

Anonym poster: 790e8da7c7e5951978ab360d539061a3

Trigeminusnevralgi Og jeg var så heldig å være en av de sjeldne som fikk sykdommen før jeg ble 30.

Anonym poster: 89ab2ee57ef2fc2f7266054db802a517

AnonymBruker
Skrevet

Tryna ned på en kaktus, en enorm en i syden. På sykehuset dro de pigger ut av magen og puppene mine med store pinsetter. Det finnes ingen ord for den smerten.........<br /><br /> Anonym poster: cb799ee9226f03a6a6d8dbf30942fbb8

• Liker 1
Gjest Oblivion
Skrevet

Helt sant!

ja, ikke vet jeg -har ikke barn. ;) Men man hører jo ofte mødre si at det er den "verste smerten et menneske kan oppleve", nja...tviler litt...

Og jeg må lære meg å ikke skrive så lange svar i tråder som er ment som "lettfordøyelige", trigga vel noe i meg -sorry! Litt som nissen i en glorete tanga på stranda om sommern -feil sted til feil tid, og bare veldig..feil!. :nisseblunk:

AnonymBruker
Skrevet

En runde med Novo viruset. Ikke det vondeste, kanskje, men er definitivt den ene dagen i mitt liv som står nederst på listen over dager jeg gjenopplever.

Når det gjelder smerte har jeg vært gjennom tre operasjoner, migrene, kraftige messmerter, lungebetennelse og fire visdomstenner som er operert ut. Ingenting av dette husker jeg som veldig vondt, fordi jeg har lært meg å ikke være redd for smertestillende. Sørger for god smertelindring før, under og etter.

Anonym poster: c2396443ab501a5299f9ddfde6a34ddb

Skrevet

Da jeg var 10 og hadde fått ny sykkel, storebror skulle prøvesykle den først med meg bakpå. Han kjører ned den bratteste og lengste bakken i bygden, og jeg får foten inn i spilene på sykkelen. Det vondeste var ikke da begge trynte, men det var den helvetes smerten i foten. Har dype arr den dag i dag.

Åååå, det skjedde med pappan min også da han var rundt 2-3. Foten satt fast og de var på vei ned en bakke uten bremser. Brakk foten, og skulle egentlig amputere den, men tenkte at det gikk sikkert fint for han var så liten. Har svæææært arr i dag, 50 år senere.

Gjest Awzm me
Skrevet

Da jeg var 11 - 12 år så hoppet jeg på trampolinen, og falt ned, og kunne se den underste delen av armen min "svingte" fra den ene siden til den andre fordi den ble brukket...

Ellers enn det så har jeg vært flink til å holde meg unna fysisk smerte, takler det så dårlig.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Eh... å slå tåa i en dørkant. Negla ble blå/svart og falt av etter noen dager. Har egentlig sluppet unna ganske billig med lettere skader og har aldri opplevd å få kjempevondt. Om jeg en dag blir gravid og må presse ut en unge kommer jeg til å gå i koma av smertene... :tommelsmil:

Skrevet

Slo skuldra ut av ledd - DET var VONDT!

AnonymBruker
Skrevet

voldtekt

Anonym poster: 97974f69a1d2f402b6c6c7541e08e370

Sikkert et veldig dumt spørsmål, men voldtekt er vel bare vondt hvis man er jomfru når det skjer?

Anonym poster: d5e6b9061c71258766937fbd177a652f

Skrevet

Sprukket trommehinne

Store operasjoner i magen

Knekt tann

Hest som tråkket AV neglen min på tåa. Greit med vernesko i stallen fant jeg ut.

Fjernet operasjons-"fille" som hadde grodd inn i såret.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har heldigvis vært forskånet for noe særlig sykdom eller skade, så for min del må det bli fødsler. Har hatt noen fysiske uhell med sying, svære blåmerker og forstuing som resultat, men det var likevel ikke så vondt som å føde.

AnonymBruker
Skrevet

Det mest smertefulle er et beinbrudd hvor ingen fikk røre meg og jeg klarte ikke å flytte meg en millimeter. Jeg lå bare helt stille til ambulansefolkene kom. Kvalm og helt svimeslått av smerte. Til tross for optimal smertelindring så skrek jeg når jeg måtte flyttes. En venninne var hos meg , tårene trillet mens hun prøvde å være en støtte. .

Keisersnitt og slim i halsen. Skikkelige hostekuler. Sykepleier som trykte på magen min sånn at operasjonssåret ikke ble strukket alt for mye. Jeg gråt og hostet.

Hodesmerter som var så voldsomme at jeg gråt og vekte mamma midt på natta. Jeg visste jo at hun ikke kunne gjøre noe, men det var bare så vannvittig vondt. Jeg var over 18 år da.

Anonym poster: 6bbadf114901998569858f120de01539

Skrevet

Dette kunne vært meg og lillebroren min! Fikk han til å sette seg på bagasjebrettet, i en nedoverbakke havnet foten inn i hjulet og jeg kan banne på at den foten ble vridd helt rundt. Da var han bare 6 år tror jeg, og så slem har jeg nok aldri følt meg..

Bortsett fra den gangen jeg spilte "dritten i midten" med naboen, lillebror var i midten, og da jeg, med mitt forferdelige konkurranseinstinkt skulle få tak i ballen, dytta jeg han ved et uhell i bakken så han slo hull i hodet, mens mamma var på jobb.. Gud, for en dårlig storesøster jeg er.

Skrevet

Da jeg brakk låret og nesen (samme tidspunkt). Var bevisstløs da det skjedde, men da jeg våknet etter 1 uke i koma fikk jeg vite at jeg var gravid og dermed ingen smertestillende tabletter. Smerten i nesen og låret var grusom :(

Skrevet

Hadde for et par år siden en hendelse som resulterte i en kollapset lunge og en liten punktering i den andre lungen.

Ble fastlåst til sykehussenga i godt over en måned med en svær feit ledning stukket inn mellom ribbeina, og beveget jeg meg så mye som en millimeter så føltes det som om brystkassa skulle eksplodere.

Var heldigvis rusa på store doser ketorax til alle døgnets tider slik at tida fløy fort, og 3 operasjoner senere så var jeg lappet sammen og på beina igjen. Fin tid!

Skrevet

Da jeg hadde kyssesyka, det tok virkelig kaka. Aldri hatt så vondt før.

Men også de gangene jeg har migrene er veldig intense.

Også har jeg slått hull i hodet, dåtte ned fra kjøkkenbenken og ente opp med hjernerystelse, også fikk jeg en sann stålting inn i kneet en gang, så jeg måtte sy mange sting. Et stort åpent sår med andre ord. Men disse gangene var jeg så liten, at jeg husker egentlig ikke smerten de førte med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...