Gå til innhold

Prøvedrømming

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Så bra. :) Nå er det bare å gjøre det som gjøres må. Jeg krysser fingrene for at det vil klaffe for dere i denne pp`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næææ så kjekt!! Jeg fikk EL idag, er ganske så sikker på den er positiv :D

Blir nok sterkere imorgen også, ta en titt i dagboken min og si om du syns den er positiv eller ikke, haha.

Åh så spennendes!!! Nå ligger vi sykt likt i syklusen ca, håper virkelig det går for oss begge denne gangen altså!! :gravid:

Krysser fingrer og tær for dere :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også dette er perioden der virkelig klaffer. For oss begge!! :)

Testet i dag og den var sterk, men akkurat ikke positiv, så da har EL trolig vært i går. Og vi har hatt sex både fredag og lørdag, så da har vi truffet bra på timing. Får se om vi traff blink om noen uker. DPO-land er så limbo. 1 dpo i dag og to uker går jo så saaaaakte, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også dette er perioden der virkelig klaffer. For oss begge!! :)

Testet i dag og den var sterk, men akkurat ikke positiv, så da har EL trolig vært i går. Og vi har hatt sex både fredag og lørdag, så da har vi truffet bra på timing. Får se om vi traff blink om noen uker. DPO-land er så limbo. 1 dpo i dag og to uker går jo så saaaaakte, haha.

DPO er gørrkjedelig ja!!! Hva skal man liksom gjøre for å IKKE tenke på det så mye for å få tiden til å gå fortere liksom.

Jeg jobber jo i leketøysbutikk og det er ikke akkurat superenkelt å legge babytanker på hyllen på jobb. Er jo bare enda verre nå alle med svære babymager, nyfødte små og skjønne barn kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO er gørrkjedelig ja!!! Hva skal man liksom gjøre for å IKKE tenke på det så mye for å få tiden til å gå fortere liksom.

Jeg jobber jo i leketøysbutikk og det er ikke akkurat superenkelt å legge babytanker på hyllen på jobb. Er jo bare enda verre nå alle med svære babymager, nyfødte små og skjønne barn kommer inn.

Huff, det hørtes ut som å være litt utmattende, frem til du faktisk er gravid da. Da blir det en fryyyyd å være på jobb;)

1-2 dpo i dag, hva med deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det hørtes ut som å være litt utmattende, frem til du faktisk er gravid da. Da blir det en fryyyyd å være på jobb;)

1-2 dpo i dag, hva med deg? :)

Jeg har positiv EL-test fortsatt jeg, så aner ikke!! Haha.

Hvor lenge bør den være positiv om den ble positiv natt til søndag?! Nå har det jo gått ca to døgn siden den ble positiv, og da var den jo like sterk som kontrollstrek, søndag var den sterkere en kontrollstreken og er fortsatt slik.

Haha, dette er vanskelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har positiv EL-test fortsatt jeg, så aner ikke!! Haha.

Hvor lenge bør den være positiv om den ble positiv natt til søndag?! Nå har det jo gått ca to døgn siden den ble positiv, og da var den jo like sterk som kontrollstrek, søndag var den sterkere en kontrollstreken og er fortsatt slik.

Haha, dette er vanskelig!!!

Kanskje kroppen din sliter med å slippe et modent egg og bare prøver og prøver helt til den får det til? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 DPO. Ikke en eneste, bitteliten symptom. Er litt tidlig å kjenne etter, men jeg er veldig forberedt på at der blir fruktløs også denne perioden, og egentlig er det helt greit. Mest ideelle hadde vært å gå ut i permisjon i juli neste år. Men, sånt kan man sjeldent styre uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 dpo. Ingen symptomer. Trøtt og sliten, hodepine og vond mage - men, det er ikke uvanlig og det hadde jeg forrige periode også:) Så, betyr ingenting. Og det føles egentlig helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer så tidlig, bare så det er sagt. ;) Men det beste er jo å være helt avslappet og bare ta det som det kommer, sånn som du gjør! :jepp: Krysser uansett fingrene for at dette blir deres måned...:rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer så tidlig, bare så det er sagt. ;) Men det beste er jo å være helt avslappet og bare ta det som det kommer, sånn som du gjør! :jepp: Krysser uansett fingrene for at dette blir deres måned... :rodmer:

Enda ingenting. Er vel 8-9 dpo nå, og litt stikkinger i magen, men som jeg også hadde forrige periode. Er egentlig greit å slippe symptomjakt denne runden. Alle "symptomene" jeg må ha, hadde jeg også i PP1 og det betydde som kjent ingenting, så er absolutt mer avslappet denne runden. Gidder ikke engang å ta en tidlig g-test heller. Venter til helga og lørdag, da jeg skal ha jentekveld hos meg og må ta en test før jeg bøtter innpå med vin, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag (kanskje 10). Ingen symptomer, annet enn 15 sek med mensmurringer. Ingen stikkinger eller andre plager. Skjønner at det kommer en PP3 nå. Egentlig helt åkei, skjønner at det skal ofte litt mer til enn to forsøk. Lurer på å gulpe slimløsende hostesaft frem til EL. Bare som et eksperiment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krysser fingrene for dere! :duskedame: kan jo plutselig ha klaffet likevell! :) vet ikke helt når egget fester seg jeg, men leste på en side som heter www.countdowntopregnancy.com at det er mest vanlig at det fester seg på 9dpo! så det kan jo være at det er bittlitt for tiidlig enda! ? :) uansett! Krysser fingrene for dere! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for dere! :duskedame: kan jo plutselig ha klaffet likevell! :) vet ikke helt når egget fester seg jeg, men leste på en side som heter www.countdowntopregnancy.com at det er mest vanlig at det fester seg på 9dpo! så det kan jo være at det er bittlitt for tiidlig enda! ? :) uansett! Krysser fingrene for dere! :duskedame:

Må jeg lage egen konto for å bli med der?

Jeg har masse symptomer nå, og jeg har ingen. Altså, det er en del som skjer med kroppen min mellom EL og IKM, men etter forrige periode har jeg lært at det egentlig ikke betyr så mye. Har ikke tunge, ømme bryster, er svimmel, eller langvarige stikkinger i magen, så da regner jeg med at denne PP-en ender i TR. Er ikke meningen å være veldig negativ altså, bare realistisk, så jeg ikke blir like skuffa når TR kommer denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg lage egen konto for å bli med der?

Jeg har masse symptomer nå, og jeg har ingen. Altså, det er en del som skjer med kroppen min mellom EL og IKM, men etter forrige periode har jeg lært at det egentlig ikke betyr så mye. Har ikke tunge, ømme bryster, er svimmel, eller langvarige stikkinger i magen, så da regner jeg med at denne PP-en ender i TR. Er ikke meningen å være veldig negativ altså, bare realistisk, så jeg ikke blir like skuffa når TR kommer denne gangen :)

Det er lurt å være realistisk også :) så er overraskelsen og lykken enda større om det skal klaffe :)

jeg bruker sida flittig :) har meldt meg inn ja, koster ingenting. men man må ikke være innmeldt for å bruke de der kalkulatorene som ligger under "tools & tickers" :) jeg liker den veldig godt :) du kan legge ut bilder av tester og folk kan stemme på de om de mener de er positiv eller negativ :) El tester også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Drømmeren. Må inn og titte nå, spennende :)

Jenter!! Jeg tok en BT i natt da jeg våknet helt sprengt og måtte løpe på do. Den var fortsatt negativ etter omtrent 3 min, og jeg gikk og la meg igjen. Testen ble liggende igjen på badet. Da jeg skulle rydde den bort i morges var den plutselig positiv. Jeg aner ikke om det kan ha skjedd innen tidsfristen, for tidsfristen er rimelig lang på disse billigtestene egentlig, eller senere.

Er det en skyggestrek, og dermed falsk positiv, eller kan den være svakt positiv. Både meg, og kjæresten, mener streken er lys, lyyys rosalilla (se bildet).

post-62501-0-00874700-1348124693_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i manualen nå og der står det at testene kan bli falskt positive etter de 5 minuttene hvor en skal avlese resultatet. Denne kan med andre ord være falsk, selv om jeg nok ikke ventet så lenge som jeg burde for å lese av resultatet og dermed svever i uvisshet. Tar en ny i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt to nye graviditetstester og én eggløsningstest, og de ble alle positive etter sånn halvannet minutt og veldig klare etter tre minutter. Det er ikke tvil! Jeg har noe på gang i magen min!!!

Legger ut bilder i morgen. Tør ikke håpe ordentlig før jeg ser "gravid" lyse mot meg fra en CB-digital.

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...