Gå til innhold

Prøvedrømming

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Jeg er en sånn som ikke kan si "typisk om *sett inn teit ting her* hadde skjedd nå", for da er det garantert at det skjer. Ei venninne har måtte stoppe meg flere ganger :fnise: Jeg fniser forresten hver gang jeg ser skiltene på el-biler eller initialene til ei på jobb. Spesielt med den siste der må jeg tenke meg om en ekstra gang

Jeg har det motsatt - sier jeg noe høyt, så skjer det ikke, men holder jeg det for meg selv så kan det skje (ønsketekning heter vel det :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det motsatt - sier jeg noe høyt, så skjer det ikke, men holder jeg det for meg selv så kan det skje (ønsketekning heter vel det :ler:)

Jeg er nok veldig overtroisk når det gjelder sånt ... Tror at vi bruker opp soldagene for eksempel (som om vi får utdelt et visst antall soldager gjennom et år). Og at ting jeg vil skal skje ikke skjer med mindre jeg lurer skjebnen til å tro at jeg egentlig ikke har så sterkt ønske om at det skal skje. Jeg banker også i bord og prøver å unngå kumlokk og streker. :hoho: Rare greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tror jeg er 12 dpo nå og her hånet graviditetstesten meg. :grine:

Vet nå at jeg ikke er gravid og føler meg heller ikke det, men i det minste så har jeg og kjæresten lagt hyggelige planer for noen dager alene rundt EL-tider i slutten av måneden. Han er mye mer interessert i å vite detaljer denne gangen og veldig gjerne når el-testen blir positiv. Som han sier selv - han vet mer hva som står på spill, og vil helst at det klaffer fortest mulig. Han har til og med gått over på juksesnusen igjen, for nikotin kan ha en negativ effekt på sædceller :rodmer: .

Det tok to pp-er sist gang, så vi skal gjøre en real innsats for at det ikke blir mer denne gangen heller :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok veldig overtroisk når det gjelder sånt ... Tror at vi bruker opp soldagene for eksempel (som om vi får utdelt et visst antall soldager gjennom et år). Og at ting jeg vil skal skje ikke skjer med mindre jeg lurer skjebnen til å tro at jeg egentlig ikke har så sterkt ønske om at det skal skje. Jeg banker også i bord og prøver å unngå kumlokk og streker. :hoho: Rare greier!

Det er veldig betryggende, og til dels skremmende, å lese om andre som oppfører seg på samme måte som meg :ler:

Jeg har til og med en gang lest en selvhjelpsbok som handlet om å bøye universet etter dine ønsker. Jeg prøvde til og med triksene i boka :rodme: (Det funket ikke, om du lurte :hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for godt teamwork! (Og dritt med negativ test :hug: ) PP2 for the win! :duskedame:  :duskedame: :duskedame:  

:hoho: :hoho: Godt vi er flere skruller der ute! Jeg har prøvd lignende oppskrifter, har heller ikke hatt noen effekt hos meg. Drittunivers! (UNNSKYLD UNIVERSET, JEG MENTE DET IKKE!!! Bank, bank, bank i bordet)

Endret av lille_frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for godt teamwork! (Og dritt med negativ test :hug: ) PP2 for the win! :duskedame:  :duskedame: :duskedame:  

:hoho: :hoho: Godt vi er flere skruller der ute! Jeg har prøvd lignende oppskrifter, har heller ikke hatt noen effekt hos meg. Drittunivers! (UNNSKYLD UNIVERSET, JEG MENTE DET IKKE!!! Bank, bank, bank i bordet)

For the vin :vin:  :fnise:

Jeg kjøpte faktisk min første leilighet på Skullerud, eller Skrullerud, som det er bedre kjent som (et sted i Oslo, synd jeg ikke er homofil for det ordspillet hadde aldri dødd) :danser: (<-- de der ser litt gæerne ut altså).

Nå vil jeg bare ha mensen nå så jeg kan ta meg et stort glass vin. Helst i kveld. Hører du kroppen min? Jeg mener, mensen kan godt komme om to uker altså. Det passer aller best, åkei universet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For the vin :vin:  :fnise:

Jeg kjøpte faktisk min første leilighet på Skullerud, eller Skrullerud, som det er bedre kjent som (et sted i Oslo, synd jeg ikke er homofil for det ordspillet hadde aldri dødd) :danser: (<-- de der ser litt gæerne ut altså).

Nå vil jeg bare ha mensen nå så jeg kan ta meg et stort glass vin. Helst i kveld. Hører du kroppen min? Jeg mener, mensen kan godt komme om to uker altså. Det passer aller best, åkei universet?

:hoho: :hoho: Du, det finnes så mange psycho stedsnavn at jeg virkelig håper at de ikke har noen betydning for personligheten til innbyggerne. Der jeg bor heter det paradiset rett borti veien, og helvete enda litt lenger vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho: Du, det finnes så mange psycho stedsnavn at jeg virkelig håper at de ikke har noen betydning for personligheten til innbyggerne. Der jeg bor heter det paradiset rett borti veien, og helvete enda litt lenger vekk.

Sånn seriøst, helvete? Heter det virkelig det? Ikke at jeg tror på helvete, men har fått en iboende redsel for djevelen etter jeg så Exorsisten (utvidet versjon) på kino som 17-åring. Jeg ble aldri helt det samme igjen. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble aldri den samme igjen etter å ha sett The Ring :haar: Fortsatt redd for hun jenta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke positiv før 13 dpo sist :opplyser: Så det er fortsatt en mulighet :)

Jeg ble aldri den samme igjen etter å ha sett The Ring :haar: Fortsatt redd for hun jenta :(

Hadde du da totalt negativ test 12 dpo?

Grøss - alle form for skrekkfilmer som involverer barn har jeg erfart jeg må styre unna. Fun fact: jeg kledde meg faktisk ut som hun The-ring-dama på Halloween for noen år tilbake. Face Your fears- og alt det der. Funka ikke :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se NOEN sånne skrekkfilmer jeg, jeg blir så innmari redd! En gang så jeg en varulvfilm og var skikkelig redd for fullmåne i lange tider etterpå! :hoho: Og ja, seriøst, det heter helvete :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke se NOEN sånne skrekkfilmer jeg, jeg blir så innmari redd! En gang så jeg en varulvfilm og var skikkelig redd for fullmåne i lange tider etterpå! :hoho: Og ja, seriøst, det heter helvete :fnise:

Bor det noen.... i helvete? Er det varmt.... i helvete? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor det noen.... i helvete? Er det varmt.... i helvete? :hoho:

Det bort noen i helvete ja! Vi kjenner de ikke så godt, de holder seg mest for seg selv ... :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bort noen i helvete ja! Vi kjenner de ikke så godt, de holder seg mest for seg selv ... :closedeyes:

Hender det at helvete fryser over? (Åkei, skal slutte nå).

Men seriøst, tenk om dette var ditt navn og adresse:

Lusi Ferr

0666 Helvete

Litt som de som ønsket å kalle barnet Liv og glemte de het Mohr til etternavn....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du da totalt negativ test 12 dpo?

Grøss - alle form for skrekkfilmer som involverer barn har jeg erfart jeg må styre unna. Fun fact: jeg kledde meg faktisk ut som hun The-ring-dama på Halloween for noen år tilbake. Face Your fears- og alt det der. Funka ikke :hoho:

Ved første øyekast var den totalt negativ. Men hvis jeg stirra så øynene begynte å renne og holdt testen på en viss måte, kunne man kanskje, KANSKJE skimte en skygge der en strek ville vært. Med andre ord: det man tolker som negativ.. Dagen etter fikk jeg en strek som var lett å se!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ved første øyekast var den totalt negativ. Men hvis jeg stirra så øynene begynte å renne og holdt testen på en viss måte, kunne man kanskje, KANSKJE skimte en skygge der en strek ville vært. Med andre ord: det man tolker som negativ.. Dagen etter fikk jeg en strek som var lett å se!

Enda et særdeles svakt håp for meg, men vet innerst inne at det nok blir en pp til. Jeg har ikke lenger en fantomgråstrek, de er og blir blendahvite de siste dagene. Hvor lang syklus hadde du i den perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender det at helvete fryser over? (Åkei, skal slutte nå).

Men seriøst, tenk om dette var ditt navn og adresse:

Lusi Ferr

0666 Helvete

Litt som de som ønsket å kalle barnet Liv og glemte de het Mohr til etternavn....

Stadig vekk! Og når jeg tenker meg om tror jeg faktisk det bor en Lusi Ferr der! Sammen med Snorre A. Tan (S.A.Tan). :hoho:

I samme sjanger; Lydia Nalen? Dagens funfact; det ble sendt inn et postkort til 20 spørsmål signert Lydia Nalen - og lest opp, helt uten ironi. Elsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig vekk! Og når jeg tenker meg om tror jeg faktisk det bor en Lusi Ferr der! Sammen med Snorre A. Tan (S.A.Tan). :hoho:

I samme sjanger; Lydia Nalen? Dagens funfact; det ble sendt inn et postkort til 20 spørsmål signert Lydia Nalen - og lest opp, helt uten ironi. Elsk!

Hahaha, jeg tror jeg døde litt av latter. Lydia Nalen..... :skratte:

Var en bok jeg leste en gang som het noe ala Broken English spoken perfectly, og der var blant annet skrevet om et konkursrammet flyselskap i Asia som het: Di Jung!!! hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuuuhuu, tror jeg kan juble for mensen altså. Begynt å spotte igjen. Hadde vært veldig, veldig bra om mensen faktisk kom i morgen (som den gjør etter spotting), når det likevel ikke har klaffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...