LilleMy1989 Skrevet 12. juli 2015 #441 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg har ikke passet så veldig på det akkurat. Første tiden så har jo ikke egget festet seg og ellers er det jo veldig tidlig, og man merker fort om det er en grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #442 Del Skrevet 13. juli 2015 Neeeeeei, så kjedelig Ble med bare bittelitt i går, men har uansett ikke troa etter nok en negativ graviditetstest. Har jeg lagt inn spor her før? Om ikke; her vil jeg definitivt følge! Har lest om mange som har spottet litt i dagene før IKM og vært gravide, så her er ikke håpet ute enda Jeg tror ikke det, men veldig koselig at du kom innom Håpet er ikke ute, men betydelig svekket etter enda en negativ graviditetstest 11 dpo og ingen gravditetssymptomer lengre. Det blir noen en pp2 på meg gitt. Det kjedeligste er å måtte holde seg unna alkohol når man er i dpo land synes jeg. Jeg vet jo ikke om jeg er gravid engang, men må hele tiden takke nei til god vin Jeg er UENDELIG enig med deg. Da har man liksom ikke en grunn heller ... På en måte. Holder dere dere unna andre ting også i DPO-land? Spekemat, salami, ost? Jeg har vært forsiktig med matvarene også. Har spist litt salami, men det var da det ikke var andre alternativer igjen og jeg var sulten Jeg er ikke så forsiktig, annet med alkohol selvfølgelig. Drikker flere kopper kaffe om dagen og spiser salami, etc. Er såpass tidlig at jeg ikke orker å stresse med sånt helt enda. Får jeg en positiv test så kuttes alt "ulovlig" ut på rappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #443 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg har ikke passet så veldig på det akkurat. Første tiden så har jo ikke egget festet seg og ellers er det jo veldig tidlig, og man merker fort om det er en grunn Enig med deg, jeg er heller ikke så veldig stressa. Det kuttes ut tidsnok, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #444 Del Skrevet 13. juli 2015 11.dpo. Som nå flere har fått med seg: Negativ graviditetstest til morgenen i dag. Helt blank. Det kan sikkert finnes grunner, som at egget festet seg sent, eller andre man kan komme opp med, men grunnet ikke-eksisterende symptomer så tror jeg at håpet kan pakkes ned igjen og heller forberede meg på en runde nummer to. Det tok to prøveperioder sist og neste syklus skal jeg også teste for EL. Da er det lettere å få inn en innertier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. juli 2015 #445 Del Skrevet 13. juli 2015 11.dpo. Som nå flere har fått med seg: Negativ graviditetstest til morgenen i dag. Helt blank. Det kan sikkert finnes grunner, som at egget festet seg sent, eller andre man kan komme opp med, men grunnet ikke-eksisterende symptomer så tror jeg at håpet kan pakkes ned igjen og heller forberede meg på en runde nummer to. Det tok to prøveperioder sist og neste syklus skal jeg også teste for EL. Da er det lettere å få inn en innertier Veldig kjedelig med negativ test, men ny pp, nye muligheter. Selv om man ikke kan gi opp håpet heeelt før TR faktisk kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #446 Del Skrevet 13. juli 2015 Veldig kjedelig med negativ test, men ny pp, nye muligheter. Selv om man ikke kan gi opp håpet heeelt før TR faktisk kommer da Planlegger noen dager barnefri med kjæresten i forkant av EL så vi kan kose oss med vin og babylaging, haha. I hvert fall noe å se frem til. Om testen fortsatt er negativ på onsdag så tror jeg faktisk at jeg drister meg til ett glass vin. For jeg er sikker på at jeg hadde EL på bryllupsreisen (første uka i juli) grunnet vanlige el-tegn (og fordi det også passer inn i syklusen), så den testen burde vært positiv senest innen onsdag. Vin holder i det minste prøvehumøret mitt oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2015 #447 Del Skrevet 13. juli 2015 Så spennende med prøving på nummer to! Husker deg jo fra terminklubb for et par år siden Og takk for råd om sykkel Jeg fniser litt når jeg bytter fra KG til sykkelforsking, EL-sykkel blir liksom ikke det samme etter å ha kikket litt i prøverdagbøkene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #448 Del Skrevet 13. juli 2015 Så spennende med prøving på nummer to! Husker deg jo fra terminklubb for et par år siden Og takk for råd om sykkel Jeg fniser litt når jeg bytter fra KG til sykkelforsking, EL-sykkel blir liksom ikke det samme etter å ha kikket litt i prøverdagbøkene her Jaaa, kjempespennende og siden jeg befinner meg dypt i prøvepsykosen er det mange tanker som svirrer: tenk om jeg plutselig har blitt infertil, tenk om mannen plutselig er blitt infertil, tenk om jeg får en SA, tenk om jeg får en MA, tenk om tenk om tenk om tenk om.... ææææh. Du ble veldig gravid med nummer to ved et "uhell", eller husker jeg feil? Akkurat nå skulle jeg ønske det også skjedde med meg siden jeg på ingen måte har et avslappet forhold til prøvinga For øvrig så er jeg visst helt bortevekk om dagen. Hadde nettopp en telefonsamtale hvor jeg surret og ba vedkommende svare på samme spørsmål to ganger, så må nesten skylde på dette da jeg ikke helt forstod hva du mente med det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. juli 2015 #449 Del Skrevet 13. juli 2015 Han ble til litt kjappere enn planlagt, og ikke helt ferdig gjennomtenkt, men nå ville jeg jo ikke byttet ham ut for alt i verden Eggløsningssykkel... Nei? Bare meg? Jeg har esktreeeemt dårlig humor for tiden, så jeg klandrer ingen for at de ikke henger med på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #450 Del Skrevet 13. juli 2015 Han ble til litt kjappere enn planlagt, og ikke helt ferdig gjennomtenkt, men nå ville jeg jo ikke byttet ham ut for alt i verden Eggløsningssykkel... Nei? Bare meg? Jeg har esktreeeemt dårlig humor for tiden, så jeg klandrer ingen for at de ikke henger med på den Den satt langt inne, selvfølgelig, el-sykkel!! Jeg spurtet ut i latter her på jobb, så da er vi i så fall to med dårlig humor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. juli 2015 #451 Del Skrevet 13. juli 2015 Planlegger noen dager barnefri med kjæresten i forkant av EL så vi kan kose oss med vin og babylaging, haha. I hvert fall noe å se frem til. Om testen fortsatt er negativ på onsdag så tror jeg faktisk at jeg drister meg til ett glass vin. For jeg er sikker på at jeg hadde EL på bryllupsreisen (første uka i juli) grunnet vanlige el-tegn (og fordi det også passer inn i syklusen), så den testen burde vært positiv senest innen onsdag. Vin holder i det minste prøvehumøret mitt oppe Vin hjelper på det meste! Særlig psykoser av ulikt slag, som prøvepsykose og lignende. Jeg liker nesten ALT av vin, og særlig gjennom høsten og vinteren er det lite som er bedre enn et glass rødvin, fyr i ovnen og en god film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 13. juli 2015 #452 Del Skrevet 13. juli 2015 Vi er i hvertfall tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #453 Del Skrevet 13. juli 2015 Vin hjelper på det meste! Særlig psykoser av ulikt slag, som prøvepsykose og lignende. Jeg liker nesten ALT av vin, og særlig gjennom høsten og vinteren er det lite som er bedre enn et glass rødvin, fyr i ovnen og en god film! Jeg og samboerens felles interesse er vinsnobbing. Vi har til og med startet opp med prosjekt "vinkjeller" og har noen vinflasker på lagring. Når det kommer til hverdagslykke er det på topp-ti-listen å ha en god samtale med mannen, venner eller begge over en god flaske vin og gjerne noe god mat. Eller en god film. Eller en god bok. Eller en hvilken-som-helst-annen-anledning (neida) ((joda)). Viiiiiiin Vi er i hvertfall tre Som ler av EL-sykkel? Ler enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. juli 2015 #454 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg og samboerens felles interesse er vinsnobbing. Vi har til og med startet opp med prosjekt "vinkjeller" og har noen vinflasker på lagring. Når det kommer til hverdagslykke er det på topp-ti-listen å ha en god samtale med mannen, venner eller begge over en god flaske vin og gjerne noe god mat. Eller en god film. Eller en god bok. Eller en hvilken-som-helst-annen-anledning (neida) ((joda)). Viiiiiiin Som ler av EL-sykkel? Ler enda Jeg ler også av EL-sykkel, men det verste var at jeg først tenkte "hm, er dette noe jeg må skaffe meg? Et nytt verktøy som gjør det lettere å finne ut når EL er?". Vin ass. Det er virkelig noe som gjør livet verdt å leve. Gode anbefalinger, sånn i tilfelle jeg ikke er gravid denne måneden? (Jeg er såpass overtroisk at jeg regner med at det å forberede seg såpass på å ikke bli gravid, øker sjansene for nettopp det. Skjebnen vil nok ikke at jeg skal få drukket den nye, dyre vinen jeg har kjøpt, så da gjør den meg preggers istedenfor!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #455 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg ler også av EL-sykkel, men det verste var at jeg først tenkte "hm, er dette noe jeg må skaffe meg? Et nytt verktøy som gjør det lettere å finne ut når EL er?". Vin ass. Det er virkelig noe som gjør livet verdt å leve. Gode anbefalinger, sånn i tilfelle jeg ikke er gravid denne måneden? (Jeg er såpass overtroisk at jeg regner med at det å forberede seg såpass på å ikke bli gravid, øker sjansene for nettopp det. Skjebnen vil nok ikke at jeg skal få drukket den nye, dyre vinen jeg har kjøpt, så da gjør den meg preggers istedenfor!). Jeg er ateist. Jeg tror ikke på noe overnaturlig, men så fort det blir snakk om jinxing og karma så vokter jeg meg vel, for tenkomhvisatte? Jeg er dritredd for at det kun tok to pp-er sist så vil det ta ett år denne gangen, bare fordi jeg fortjener å kjenne litt på vanskeligheter med å bli gravid også. Eller fordi jeg så utrolig gjerne vil bli gravid nå, og ikke vil pendle for lenge om jeg ikke får meg ny jobb. Satser på at karma/skjebnen har humoristisk sans og gjør deg gravid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. juli 2015 #456 Del Skrevet 13. juli 2015 Høres kjent ut. Det er jo idiotisk å terge skjebnen/karmaen/"noe" dersom det skulle vise seg at det faktisk finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #457 Del Skrevet 13. juli 2015 Høres kjent ut. Det er jo idiotisk å terge skjebnen/karmaen/"noe" dersom det skulle vise seg at det faktisk finnes! Så, kjære universitet. Jeg vil IKKE bli gravid denne syklusen da jeg skal i bryllup og drikke meg full, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 13. juli 2015 #458 Del Skrevet 13. juli 2015 Så, kjære universitet. Jeg vil IKKE bli gravid denne syklusen da jeg skal i bryllup og drikke meg full, ok? Universitetene er brukandes til mye, men jeg tror ikke det er de du skal gå til i akkurat dette tilfellet ... Spørs om ikke universet kan være en mer egnet instans å rette forespørselen til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #459 Del Skrevet 13. juli 2015 Universitetene er brukandes til mye, men jeg tror ikke det er de du skal gå til i akkurat dette tilfellet ... Spørs om ikke universet kan være en mer egnet instans å rette forespørselen til ... Haha, her kunne jeg ha skyldt på autocorrect, men sannheten er at jeg faktisk skrev det på dataen Men altså, universet... nå syns jeg du er rimelig kjip med meg, som gir meg symptomer i dag når jeg faktisk ikke er gravid. Jeg er svimmel, venstre bryst er ømt og jeg våknet svett i morges (det gjorde jeg sist jeg var gravid i tiden før IKM). Altså. Dette er bare ikke lov!!!! Jeg har ikke stikninger lengre eller murringer, som jeg hadde sist, så dette er et pek fra universet sin side jeg ikke setter noe pris på!! Høres du??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 13. juli 2015 #460 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg er en sånn som ikke kan si "typisk om *sett inn teit ting her* hadde skjedd nå", for da er det garantert at det skjer. Ei venninne har måtte stoppe meg flere ganger Jeg fniser forresten hver gang jeg ser skiltene på el-biler eller initialene til ei på jobb. Spesielt med den siste der må jeg tenke meg om en ekstra gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå